Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Advanced Marketing Management
-
Пәннің мақсаты-маркетингті басқарудың теориялық негіздерін терең зерттеу және теориялық білімді ұйымдардың практикалық маркетингтік қызметіне енгізу дағдыларын игеру. Пән курсына келесі тақырыптар кіреді: мәні. маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері, фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымы; фирманың ішкі әлеуетін және сыртқы ортаны бағалау және талдау; маркетингті Стратегиялық талдау және басқару әдістері; корпоративтік және функционалдық деңгейлердегі маркетингті басқару; өнім, баға, өнімді жылжыту және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит құралдары. Цифрлық трансформация және жаһандану жағдайында маркетингті басқару ерекшеліктері.
-
Образовательная программа 8D04106 Маркетинг
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2