Advanced Marketing Management

  • Пәннің мақсаты-маркетингті басқарудың теориялық негіздерін терең зерттеу және теориялық білімді ұйымдардың практикалық маркетингтік қызметіне енгізу дағдыларын игеру. Пән курсына келесі тақырыптар кіреді: мәні. маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері, фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымы; фирманың ішкі әлеуетін және сыртқы ортаны бағалау және талдау; маркетингті Стратегиялық талдау және басқару әдістері; корпоративтік және функционалдық деңгейлердегі маркетингті басқару; өнім, баға, өнімді жылжыту және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит құралдары. Цифрлық трансформация және жаһандану жағдайында маркетингті басқару ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 8D04106 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top