Бастауыш білім мазмұнын және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негізі

  • Магистранттар бастауыш білім беру мазмұнын, жетекші концепциялар, парадигмалар, білім беру үдерісінің модельдері саласында; қазіргі білім беру үдерісінде оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздерін (заңдылықтар, принциптер, мақсаттар мен міндеттер, функциялар, әдістер, тәсілдер, формалар, технологиялар, мазмұны, мақсат қою және мақсат қою, диагностика және бағалау) меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, оқыту және оқу үрдісін жобалаудың әдіснамалық негіздерін ажырату; оқытуды ұйымдастыру үшін негізгі дидактикалық іскерліктерді меңгеру.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top