Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01307 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби білім беруде ғылыми және педагогикалық қызметке қабілетті, сыни тұрғыдан ойлаумен ұйымдастырушылық қабілетке ие, зерттеу, ақпараттық және аналитикалық қызмет дағдылары бар, магистранттардың бастапқы және кәсіби деңгейде білім беру процестері мен құбылыстарын байқау мен талдауға арналған зерттеу және эксперименттік әдістердің негіздерін меңгерген педагогикалық білім беру саласында білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шетел тілі (кәсіби)
Ғылыми зерттеу әдістері
Бастауыш білім мазмұнын және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негізі
Кәсіби менеджмент
Болашақ бастауыш сынып мұғалімін дайындаудың тарихи аспектілері
Білім беруді жүйелі жаңарту жағдайындағы бастауыш мектеп
Ғылыми жобаларда жоспарлау
Білім беру саласындағы инновацияларды басқару
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Инновациялық менеджмент
Өндірістік менеджмент
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Креативті педагогика
Бастауыш мектепте когнитивті лингвистика ұғымдарын оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби шеберлігін қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Бастауыш мектепте лингвомәдениеттануды оқытудың ғылыми негіздері
Қазіргі білім берудегі парадигмалар
Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
Бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарлы білім берудің теориялық негізі
Жоғары мектептегі инновациялық технологиялар
Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері
Бастауыш мектепте әдебиетті оқытудағы қазіргі тәсілдер
Оқытудың инновациялық әдістемелері
Болашақ мамандарды дайындаудағы қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар
-
2 Оқу жылы
Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістемесі
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қалыптасуында ойлаудың сыни стилі
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы
Бастауыш мектепті ақпараттандырудың теориясы және практикасы
Болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негізі
Қазіргі жаратылыстанудағы ғылыми-әдістемелік тәсілдер
Педагогикада жоғары математика
Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың дидактикалық негізі
Педагог-ізденушінің зерттеушілік мәдениеті
Педагогикалық пәндерді оқытудағы белсенді әдістер
ЖОО-да дербес әдістемелерді оқытудың ғылыми теориялық негізі
Жаратылыстанудағы инновациялық зерттеу әдістері
Зерттеудің сапалық және сандық әдістері
ЖОО-да оқыту әдістемесі
Педагогикалық эксперименттің теориясы мен практикасы
Кәсіби-бағдарлы оқытудың технологиясы
Кіші мектеп оқушылары арасында әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудың бағыттары мен педагогикалық шарттары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеу және академиялық жазба әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің кешенді үдерісін жүзеге асыра алады, жоспарлай және болжам жасайды;
- Жоғары оқу орны деңгейінде алған бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласындағы білімді тәжірибелік қызметте жүзеге асыра отырып, жүйелейді;
- Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдана отырып, оқытылатын ғылым саласында әрі қарай оқу үшін қажетті дағдыларды өздігінен жетілдіреді;
- Оқылатын сала мәселелерін уақытылы және дұрыс шешу үшін кәсіби қызметтің барлық кезеңінде біліктілігін арттыра отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдірудің перспективті жолдарын жүзеге асырады;
- Кәсіби міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынасты құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік іскерліктер мен дағдыларды қолданады;
- Білім берудің жаңартылған мазмұны аясында заманауи мәселелерді тиімді шеше отырып, теориялық білімді кәсіби деңгейде қолданады;
- Сыни ойлауды қолданып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинақтайды және интерпретациялай алады.
- Академиялық адалдық негіздері мен принциптерін сақтай отырып, білім беру жүйесінде кәсіби қызметті басқарады;