Шығармашылық брендинг, сатып алу және сату

  • Бұл модуль студенттерді жеке және корпоративті брендті дамытудың маңыздылығымен, сондай-ақ сатып алу-сату бойынша келіссөздер жүргізу дағдыларымен таныстырады. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың конвергенциясы компаниялар мен клиенттер арасындағы күш тепе-теңдігін өзгертті, бұл олардың арасындағы "диалогтың" құндылығын жоғарылатады. Тікелей және тұрақты маркетинг, жеке және корпоративтік брендинг арасындағы шекаралар бұлыңғыр. Бүгінгі таңда тікелей және цифрлық маркетинг брендтерді құру, мақсатты сату, тауарлар мен қызметтерді жылжыту, альянстар құру және корпоративті брендинг үшін қолданылады. Бағалау түйіндеме мен LinkedIn профилін құру сияқты практикалық дағдыларды қамтиды.
  • Образовательная программа 6B04107 Бизнес-кәсіпкерлік және инновация
  • Несиелер 13
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top