Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04107 Бизнес-кәсіпкерлік және инновация в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты: инновациялық тауарлар мен қызметтерді өндіретін және өнеркәсіптің жаңа салаларын құратын кәсіпкерлік және инновациялық қондырғылары мен дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 1
Бизнес ерекшеліктері
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 2
-
2 Оқу жылы
Кәсіпкерлік және бизнестегі инновация
Бизнесті жүргізудің негіздері мен практикасы
Кәсіпкерлік қаржы және шешім қабылдау
Кәсіпкерлікке арналған маркетинг принциптері
Оқыту нәтижелері
- Басқару практикасына, бизнес функцияларына және кәсіпкерлікке қатысты теориялар мен тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан түсіндіру және қолдану.
- Көптеген факторларды зерттейтін және стратегия шешімдерін қабылдауға негіз болатын бірқатар бизнес деректері мен ақпарат көздерін пайдалана отырып, ұйымның стратегиялық және операциялық позициясын талдайды.
- Жеке, мемлекеттік секторларда жаңа кәсіпорындар құруға және бизнесті дамытуға байланысты дағдыларды практикада қолданады;
- Белгісіздік және тәуекел жағдайында белсенділік, тапқырлық, табандылық және тұрақтылық сияқты қасиеттерді қоса алғанда, кәсіпкерлік өсу менталитетін дамытады
- Зерттеудің нақты сұрақтары мен мақсаттары бар зерттеу идеяларын зерттеу жобасына айналдырады және өміршең бизнес есебін жасау үшін білім мен сыни ойлау дағдыларын қолданады
- Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше ұсынады, нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ тиісті академиялық мәнмәтіндер үшін әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу және қолдануда өзінің құзыреттілігін көрсетеді;
- Маркетингтің негізгі теориялық принциптерін білу және түсіну, жазбаша және ауызша тиімді маркетингтік талдауды ұсынады;
- Бизнес секторының алдында тұрған тұрақты дамудың негізгі мәселелерін талқылайды, және компаниялардың оларды шешу үшін пайдаланатын стратегиялары мен тәсілдерін сыни бағалайды;
- Бизнес-процестерге жаңа технологияларды енгізу кезіндегі тәуекелдер мен мүмкіндіктерді бағалайды, сондай-ақ кәсіпорындарды табысты цифрлық трансформациялау үшін іс-қимыл жоспарларын әзірлейді;
- Қаржыландырудың әртүрлі көздерімен және қаражатты пайдаланумен танысады, негізгі қаржылық есептерді талдауға және кәсіпкерлік шешімдер қабылдау үшін тиімділіктің негізгі көрсеткіштерін түсіндіруге қабілетті;
- Жеке және корпоративтік бренд құру үшін әртүрлі шығармашылық әдістерді, цифрлық байланыс платформаларын іс жүзінде қолданады