Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану

  • Пәнді оқудың мақсаты – цифрлық экономикадағы тұтынушыларға бағдарлау саласындағы теориялық негіздері мен практикалық тәжірибесін зерделеу, тұтынушыға бағдарланған тәсілге тұрақты көзқарасты қалыптастыру және оның құралдарын меңгеру. Пәннің мазмұны: Клиенттік бағдар – мәні мен принциптері. Тұтынушыға бағытталған тәсілді енгізудің артықшылықтары. Сапа және қанағаттану. Алты сигма тұжырымдамасы. Тұтынушы портфолиосы. Қызмет көрсету арналары. Шағымдар. Адалдық. CRM.
  • Образовательная программа 6B04126 Бизнес әкімшілік
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top