Кәсіби қарым-қатынас психологиясы

  • Пәнді игеру мақсаты- қарым-қатынастың маңызды кәсіби дағдыларын қалыптастыру, өз тәжірибесінде салмақты және жауапты шешімдер қабылдау, сондай-ақ жұмысшылардың жұмыс орнында бейімделуіне, олардың психологиялық денсаулығын сақтауға ықпал ету болып табылады.Қарым-қатынас мәселелері туралы философия тарихы мен мәдениет ғылымдарымен байланысты теориялық білімі қалыптасады. Қарым-қатынас құрылымын, вербалды және вербалды емес қарым-қатынасты біледі. Коммуникативті кедергілерді анықтайды. Тұлғааралық қарым-қатынастағы кері байланыс феномені, қарым-қатынасты ақпарат алмасу ретінде түсінеді. Қарым-қатынастың негізгі құбылыстары: өзін-өзі ашу, өзін-өзі анықтау және тұлғааралық қарым-қатынастағы кері байланыс түрлерін анықтай алады. Қызмет жүйесі, стратегия және тактика контекстіндегі өзара әрекеттесуді меңгереді. Қабылдау субъектісінің сипаттамаларының әлеуметтік қабылдауға әсерін зерттейді. Қарым-қатынас ерекшеліктері, оның әртүрлі қызмет салаларындағы сәттілік факторларын ажыратады. Педагогикалық қарым-қатынас, басқарушылық қарым-қатынас, іскерлік, психотерапиялық, жарнама құралдарымен қарым-қатынас, БАҚ арқылы қарым-қатынас, өнер құралдарымен қарым-қатынас жасау, дәрістік қарым-қатынас және т. б. дағдыларды меңгерген. Қарым-қатынас құзыреттілігін және конструктивті қарым-қатынас параметрлерін қалыптастырады. Қарым-қатынаста құзыреттілікті дамыту жолдары мен тәсілдерін практикада қолдана алады.
  • Образовательная программа 7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top