Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01101 Педагогика және психология (2 ж) в БҚИТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми ойлау мен дүниетаным контекстінде адамгершілік-жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарға ие, психологиялық-педагогикалық ғылымның қазіргі заманғы салаларында кәсіби құзыреттілікке ие, цифрлық білім беру кеңістігі жағдайында кәсіби қызметте заманауи ғылыми-педагогикалық және психологиялық тұжырымдамаларды қолдануға дайын және қабілетті педагог-психологтардың магистрлерін кәсіби даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Магистранттарға болашақта мультиязык және мультимәдениетті кәсіби ортаға ықпалдасуға мүмкіндік беретін Кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттіліктің шет тілді (мәдениетаралық) құрамдас бөлігін қалыптастыру; жаңа білімді меңгеруге жеке және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру үшін қажетті қабілеттер мен сапаларды дамыту; магистранттардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін, қарым-қатынас пен сөйлеуді арттыру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың заманауи психологиясының пәні мен әдістері, заңдары. Тиімді басқарудың психологиялық критерийлері. Басқарушылық шешімдерді психологиялық талдау. Басшының тұлғасы: психологиялық портрет. Менеджердің коммуникативтік мәдениеті. Басшының кәсіби құзыреттілігі. Ұжымдағы психологиялық климат: басқару аспектілері. Іскерлік келіссөздер психологиясы. Өндірістік ұжымдағы жанжал: психологиялық талдау. Жанжалда тиімді мінез-құлық тренингі. Басқарудағы командалық жұмыстың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер

    Тұлғаны дамытудың мәдени-тарихи тұжырымдамасы. Тұлға теориясын құру үшін жоғары психикалық функциялар туралы оқу-жаттығудың әдіснамалық маңызы. Іс-әрекетті түсіндіру принципі және зерттеу пәні ретінде. Мотивациялық-қажеттіліктік сала тұлғаның мәндік ядросы ретінде. Мәдени-тарихи концепциядағы іс-әрекет тәсілінің мәні мен маңызы. Тұлғаның іс-әрекеттік теориясындағы даму болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогиканың методологиялық негіздері

    Белгілі педагогтардың, қоғам қайраткерлерінің еңбектеріндегі этнопедагогикалық идеялардың генезисі. Этнопедагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеудің ғылыми-практикалық алғышарттары. Білім беру жүйесіндегі Этнопедагогика. Педагогика классиктерінің мұрасында халықтық тәрбие. Этнопедагогикадағы тәрбие әдістері, тәсілдері, құралдары. Халықтық педагогиканың заманауи қызметі. Қазіргі адам халық білімінің мақсаты ретінде. Жалпы білім беретін мекемелердің ОТҮ-де халық педагогикасының прогрессивті элементтерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы және педагогтың әдіснамалық мәдениеті туралы түсінік. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің негізгі компоненттері. Ғылыми зерттеу әдістері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Қосылған бақылау және этнографиялық әдіс. Ғылыми зерттеуде педагогикалық тәжірибені қолдану және зерттеу. Педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық қызметтің компоненті ретінде зерттеу қызметі. Әлеуметтік-педагогикалық жобалау құрылымындағы модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Ғылым философиясының пәндік саласы. Ғылым философиясының пайда болуы. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың қалыптасуы мен ерекшеліктері. Қоғамдық ғылымдарды қалыптастыру және дамыту. Техникалық ғылымдардың қалыптасу ерекшеліктері мен ерекшеліктері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үдерісі ретінде. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революция: түрлері ғылыми ұтымдылығын. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Научное и вненаучное знание. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары білім берудің қазіргі заманғы пардигмасы. Педагогика ғылымының әдіснамасы. .Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қатысымдық құзіреттілігі. Жоғары білім берудің мазмұны. Жоғары мектепте білім беруді кредиттік жүйеде ұйымдастыру жолдары.Білім беруді дәстүрлі және инновациялық түрде ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Жоғары мектеп маман тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеудің әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы туралы түсінік. Білімнің жалпы әдіснамасын дамыту. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудегі әдіснамалық рефлексия. Зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістердің ерекшеліктері. Теориялық әдістердің сипаттамасы. Педагогикалық зерттеудегі эмпирикалық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі психологиялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі социологиялық әдістер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі

    Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамалық негіздері. Болашақ мамандардың философиялық білімі олардың дайындығының әдіснамалық негізі. Педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби және жеке тұлғалық сапалар. А.К.Маркова бойынша мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің модульдік бейнесі. Педагог іс-әрекеттерінің психофизиологиялық алғышарттары. Педагогикалық іс-әрекет субъектісі құрылымындағы қабілеттер, жеке тұлғалық сапалар. ЖОО-да педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру. Жоғары мектеп оқытушысының деонтологиялық даярлығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білімді ізгілендіру және интеграциялау

    Білім беруді ізгілендірудің мәселелері мен әдіснамалық аспектілері. Жоғары білімді ізгілендіру және интеграциялау. Шетелдік педагогикадағы гуманистік идеялар. Қазіргі кезеңдегі білім беруді демократияландыру жүйесі. Гуманизация идеясына негізделген білім беру мазмұны. 20 ғасырдың педагогикалық болмысындағы гуманистік авторлық мектептің феномені. Қазіргі білім берудегі интеграциялық процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық дидактика

    "Цифрлық дидактика" түсінігі. Білім беру процесін цифрлық трансформациялау, цифрлық экономикаға және желілік қоғамға көшу жағдайында оқыту процесін ұйымдастыру. Цифрлық дидактика пәні. Цифрлық білім беру ортасында білім алушының қызметін ұйымдастыру. Цифрлық дидактиканың қалыптасуының негізгі факторы. Цифрлық технологияларды трансформациялаудың мақсаты. Қашықтықтан оқыту, аралас оқыту (оның ішінде" төңкерілген сынып", автономды топтар және т. б.), гибридтік оқыту, мобильді оқыту, шағын оқыту немесе" микродозаларда оқыту", желілік (телекоммуникациялық) оқу жобасы, онлайн-тестілеу, мультимедиялық сабақ, мультимедиа-шығарма, виртуалды экскурсия және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР Мемлекеттік білім саясаты

    ҚР "Білім туралы" Заңында қолданылатын негізгі ұғымдар. ҚР Білім саласындағы заңнамасы. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. ҚР Үкіметінің Білім беру саласындағы құзыреті. Мемлекеттік кепілдіктер. Білім беру жүйесінің міндеттері және оның деңгейлері. Білім беретін оқу бағдарламалары. Білім беру қызметін ұйымдастыру, субъектілері. Жаңа білім беру бағдарламасы. Оқытудағы үштілділік. Педагогикалық қызметкердің мәртебесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да білім беру мазмұнын жасақтаудың ғылыми-теориялық негіздері және оқыту технологиясы

    Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары білім мазмұны. Жоғары білім берудің мазмұнына қойылатын талаптар, заманауи тәсілдер, оның мазмұнына әсер ететін факторлар. Жоғары білім мазмұнының негізгі компоненттері. Мемлекеттік білім беру стандарты және оның функциялары. ЖОО білім мазмұнын көрсететін нормативтік-құқықтық құжаттар. Оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. Оқыту мақсаттары психологиялық пәндер. Оқу қызметінің мазмұны. Шолу оқу іс-әрекеті және оқыту теориялары. Оқу тапсырмалары, тапсырмалар жүйесіндегі құрылымы мен мазмұны. Психологиялық пәндерді оқыту формалары мен әдістері (дәрістер, практикалық, семинарлық, зертханалық сабақтар). Студенттердің өзіндік жұмысын басқару. Бақылау және түзету оқу қызметінің студент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы стратегиялық менеджмент

    "Басқару функциясы"түсінігі. Мектепішілік басқарудың педагогикалық талдауы. Педагогикалық талдау түрлері. Педагогикалық талдаудың негізгі объектілері, оның кезеңдері мен әдістері. Білім беру саласындағы стратегиялық менеджменттегі мақсатты болжау. Басқару мақсатының жіктелуі. Мақсаттардың түрлері. Ұйғару мақсатына қойылатын талаптар, оның түрлері. Шешім қабылдау технологиясы. Ұйымдастыру-педагогикалық қызметінің бағыттары. Өкілеттіктерді беру. Мотивация. Педагогикалық бақылау. Педагогикалық мониторинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби педагогика

    Жаңа экономикалық жағдайдағы техникалық және кәсіби білім берудің құрылымы мен мазмұны. Кәсіптік педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық проблемалары, ұстанымдары, жүйесі мен тармақтары. Білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Кәсіби оқытудың әдістері. Кәсіби оқытудығы инновациялық технологиялар.Кәсіби оқытудың типтік сабақтарының мазмұны. Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі . Қосымша кәсіптік білім берудің түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Оқытудың технологиясы мен түрлері. Болашақ педагогтарда педагогикалық білімге деген қызығушылық пен танымдық қажеттіліктерді қалыптастырудағы педагогика оқытушысының рөлі. Оқыту принциптері, олардың сипаттамасы. Оқытудың дәстүрлі әдістері, олардың жіктелуі және сипаттамасы. Оқытудың белсенді әдістері. Педагогиканы оқыту құралдары. Педагогиканы оқыту барысындағы Диагностика және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ынтымақтастық педагогикасы

    Оқушылармен қарым-қатынас -педагогиканы зерттеу пәні Мәжбүрсіз ілім. Қиын мақсат идеясы. В. Ф. Шаталовтың тірек сигналдары. Ынтымақтастық педагогикасындағы жұмыстарды бағалау. Еркін таңдау идеясы. Ірі блоктардың идеясы. Өзін-өзі талдау идеясы. Сыныптың зияткерлік фоны. Ұжымдық шығармашылық тәрбие. Шығармашылық өзін-өзі басқару. Ата-аналармен ынтымақтастық.Мұғалімдерынтымақтастығы Вальдорф педагогикасы. Педагогика С. Френе. Педагогика Ш. А. Амонашвили

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Прагматикалық психология

    Прагматикалық психология ғылым және оқу пәні ретінде. Психологияның прагматикалық бағытының мәні. Прагматикалық теориялар және оның пайда болу тарихы. Тұлғаның дамуының заманауи психологиялық теориялары. Өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру. Қазіргі мектепте д. Дьюидің прагматикалық идеяларын қолдану. Қазіргі білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық идеяларды іске асыру. Прагматизм өмір сүрудің негізгі механизмі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық өзін-өзі жетілдіру педагогикасы

    Шығармашылық ғылыми білімнің пәні ретінде. Шығармашылықтың педагогикалық ерекшеліктері. Педагог мамандығының қазіргі қоғамдағы рөлі. Білім беру процесіндегі Шығармашылықтағы педагогикалық технологиялар. Кәсіби-тұлғалық даму және өзін-өзі дамыту әдістері мен педагог. Педагог тұлғасының шығармашылық әлеуеті, шығармашылық бағыты, шығармашылық қабілеттері. Шығармашылық педагогикасы: диагностикалық аспект. Шығармашылық тапсырмаларды шешуді ынталандыру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Құндылық идеясы және оның жалпы аксиология мен педагогикадағы дамуы. Негізгі аксиологиялық мәселелер және олардың Батыстың философиялық және педагогикалық ойындағы дамуы. Білім философиясы педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізі ретінде. Білім беру құндылықтарының жіктелуін негіздеу. Педагогикалық аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылымының принциптері. Білім беру құндылықтарының иерархиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздері

    Психикалық танымдық процестерді белсендіру мен дамытудың психотехникалық тәсілдері. Стрестік реакцияларды басқарудың психотехникалық әдістері. Сананың және санадан тыс әрекеттесуі. Психологиялық қорғау. Суггестия және гипнотикалық әсер ету техникасы. Тұлғааралық қысым. Әлеуметтіктехника. Д. Карнеги. Э. Берн бойынша манипуляциялар мен ойындар. Манипуляциялық әсерлерге қарсы тұрудың психотехникалық стратегиясы. Мотивацияны басқару техникасы. Өз мінез-құлқын басқару техникасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстыру педагогикасы

    Салыстырмалы педагогиканың даму тарихы және зерттеу әдістемесі. Білім беру саласындағы реформалар. Шет елдердегі орта мектептің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Білім берудің әлемдік тәжірибесіндегі білімді бақылау және бағалау жүйесі. Элитарлық білім беру. Шет елдердегі мектеп тәрбиесі: жағдайы, моделі, мәселелері. Шет елдердегі дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Әлемдегі жоғары мектептің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаны әлеуметтендіру

    Әлеуметтендіру ұғымы. Адам әлеуметтендіру процесінде. Тұлғаны дамыту, қалыптастыру, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің арақатынасы. Тұлға әлеуметтануының факторлары, механизмдері. Тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтік өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Әлеуметтендіру институттары. Отбасы тұлғаны әлеуметтендіру институты ретінде. Әлеуметтік қондырғылар және әлеуметтік сипат. Әлеуметтену өнімдері-әлеуметтену және тәрбиелілік. Оқыту және тәрбиелеу тұлғаны әлеуметтендіру элементтері ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ЖОО-да инновациялық және интерактивті оқыту әдістеме

    сі Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық сипаттамалары. Білім беруді жаңғырту контекстінде оқытудың инновациялық технологияларын дамыту. Тұлғалық-бағдарлы білім беру технологиялары. Инновация және оқыту ортасы. Ойын технологиялары. Жобалар әдісі. Іскерлік ойын. Оқытудың интерактивті әдістері. Сын тұрғысынан ойлау. Ынтымақтастықта оқыту. Оқытудың жаңа техникалық құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қарым-қатынас психологиясы

    Пәнді игеру мақсаты- қарым-қатынастың маңызды кәсіби дағдыларын қалыптастыру, өз тәжірибесінде салмақты және жауапты шешімдер қабылдау, сондай-ақ жұмысшылардың жұмыс орнында бейімделуіне, олардың психологиялық денсаулығын сақтауға ықпал ету болып табылады.Қарым-қатынас мәселелері туралы философия тарихы мен мәдениет ғылымдарымен байланысты теориялық білімі қалыптасады. Қарым-қатынас құрылымын, вербалды және вербалды емес қарым-қатынасты біледі. Коммуникативті кедергілерді анықтайды. Тұлғааралық қарым-қатынастағы кері байланыс феномені, қарым-қатынасты ақпарат алмасу ретінде түсінеді. Қарым-қатынастың негізгі құбылыстары: өзін-өзі ашу, өзін-өзі анықтау және тұлғааралық қарым-қатынастағы кері байланыс түрлерін анықтай алады. Қызмет жүйесі, стратегия және тактика контекстіндегі өзара әрекеттесуді меңгереді. Қабылдау субъектісінің сипаттамаларының әлеуметтік қабылдауға әсерін зерттейді. Қарым-қатынас ерекшеліктері, оның әртүрлі қызмет салаларындағы сәттілік факторларын ажыратады. Педагогикалық қарым-қатынас, басқарушылық қарым-қатынас, іскерлік, психотерапиялық, жарнама құралдарымен қарым-қатынас, БАҚ арқылы қарым-қатынас, өнер құралдарымен қарым-қатынас жасау, дәрістік қарым-қатынас және т. б. дағдыларды меңгерген. Қарым-қатынас құзыреттілігін және конструктивті қарым-қатынас параметрлерін қалыптастырады. Қарым-қатынаста құзыреттілікті дамыту жолдары мен тәсілдерін практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты емес, өзгермелі орта жағдайында білім беру ұйымының стратегиялық басқаруының әдіснамалық негіздерін, стратегиялық менеджменттің теориялық концепцияларын қолдана білу
  • Психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми негізделген білімді, әдістер мен технологияларды көрсете білу
  • Теориялық-методологиялық білімді және ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, оларды нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып түрлендіру
  • өзін-өзі реттеудің, өзін-өзі, басқа адамды және топты басқарудың практикалық дағдыларын көрсетеді
  • Зерттеудің эксперименталды түрлерін жүзеге асыра алу, ғылыми - педагогикалық зерттеудің әртүрлі әдістерін практикада қолдану
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, қорытындыларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау сонымен қатар шетел тілін қолдана отырып, педагогикалық және психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу
  • Оқыту тәжірибесінде теориялық білімді іске асыру (дәріс оқу және семинар сабақтарын өткізу) шетел тілін қолдана отырып, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа түрлерін іздестіруге белсенді қатысу
  • Педагогикалық жағдайларды жобалау және түзету-дамыту, психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру
  • Кәсіби қызмет рефлексиясы негізінде -зін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту процесін ұйымдастырады және жүзеге асырады
  • әр түрлі жастағы, этникалық, әлеуметтік топтағы адамдармен тиімді қарым-қатынас жасайды

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

Top