Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01520 Физика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01520 "Физика" білім беру бағдарламасының мақсаты пәндік білімі, аналитикалық, зерттеу, этикалық, тіл және кәсіпкерлік дағдылары, қарым-қатынасты басқаруға дайын көшбасшылық қасиеттері бар физика мұғалімдерін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Механиканың таңдалмалы тараулары
Материялық нүктенің кинематикасы және динамикасы. Ньютон заңдары. Механикадағы сақталу заңдары. Айналмалы қозғалыс динамикасы. Қатты дененің серпімді қасиеттері. Үйкеліс күштері. Тыныштық, сырғанау және домалау үйкелістері. Космостық жылдамдықтар. Планеталар қозғалысы. Инерциялық емес санақ жүйелеріндегі қозғалыс. Арнайы салыстырмалы теория элементтері (АСТ). Сұйықтар мен газдар механикасы. Ламинарлық және турбуленттік ағыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттердің кәсіби педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктері және мұғалімнің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студент ұғымдық аппаратты зерттеп, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптасады. Студент гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс мұғалім мамандығының дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік мәнін зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Пәнді студенттердің меңгеруі педагогика, психология, медиапедагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сонымен қатар педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курсты аяқтағаннан кейін студент портфолио ұсынады және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Элементарлық математика
Сандар. Нақты және комплекс сандар. Өрнектер. Функциялар. Теңдеулер және теңдеулер жүйесі. Теңсіздік және теңсіздіктер жүйесі. Математикалық талдау элементтері. Сандық тізбектер. Туынды және оның қолданулары. Алғашқы функция және интеграл. Комбинаторика элементтері. Планиметрия. Стереометрия. Стереометрия аксиомасы. Түзу және жазықтықтардың параллельдігі. Түзулер мен жазықтықтардың перпендикулярлығы. Көпжақтар. Айналу денелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика тарихы
Бөлшектер туралы әңгіме. Теңсіздіктер және оларды шамамен есептеулерге қолдану. Шамамен есептеу. Шамамен сандардың шығу тегі туралы. Төртбұрышты тамырлар. Квадрат теңдеулер. Көпбұрыштар. Шеңбер және шеңбер. Ұқсастық. Квадраттарға әкелетін теңдеулер. Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктер . Алгебраның тарихи дамуына қысқаша шолу. Арифметикалық және геометриялық реттілік. Рационалды көрсеткіші бар дәреже. Ондық логарифмдер. Геометрия тарихы. Омар Хайям-математик және ақын. Таяу және Таяу Шығыс елдеріндегі қатынастар теориясы және Сан ұғымының кеңеюі. XVI ғасырдағы алгебра тарихынан. Рене Декарт-XVI ғасырдың ұлы математигі және ойшылы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
Физика-табиғат туралы ғылым, табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Қазіргі әлемдегі физиканың рөлі. Физикалық шамалар және физикалық өлшемдер. Кинематика. Механикалық қозғалыс. Динамика. Сақталу заңдары. Статика. Массалар орталығы; тепе-теңдік түрлері. Қарапайым механизмдер. Тербелістер мен толқындар. Қатты денелердің, сұйықтықтардың және газдың қысымы. Сұйық және газ механикасы. Салыстырмалылық теориясының элементтері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Марғұлантану
Мақсаты – Ә.Марғұланның өмірбаяны мен оның археологияны, тарихты, этнографияны, филологияны дамытуға қосқан үлесін зерттеу. Курста Ә.Марғұланның өмірі мен шығармашылығы, оның тарихпен, археологиямен, этнографиямен, фольклормен және халық педагогикасымен байланысты ғылыми еңбектері зерттеледі. Студенттер практикалық сабақтарда Ә.Марғұланның "Шоқан және Манас", "Ежелгі жыр-аңыздар", "Қазақтың қолданбалы өнері", "Беғазы-Дәндібай Орталық Қазақстанның мәдениеті", "Орталық Қазақстанның ежелгі мәдениеті" ғылыми еңбектерін талдайды. Қазақстанның дамуына және оның мәдени кодын қалыптастыруға ықпал еткен Ә.Марғұлан тұлғасының рөлін зерделеуге ерекше назар аударылатын болады. Емтихан реферат қорғау және топтық шығармашылық жобаны қорғау форматында өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дифференциалды теңдеулер
Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерге қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің түрлері мен әдістері. Интегралдық қисық. Коши Міндеті. Коши мәселесін шешудің болмысы мен бірегейлігі туралы Пикар теоремасы. Жалпы және жеке шешім. Ерекше шешімдері. Жүйесін диф теңдеулер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән білім алушылардың өмірлік және білім беру тәжірибесін ескере отырып, педагогикалық процестің мәні, педагогикалық қызмет және оның міндеттері туралы білім жүйесін игеру негізінде базалық кәсіби педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс әлемдегі білім берудің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы білімді біріктіруді, оқыту мен тәрбиелеудің өзекті технологияларын, әдістері мен құралдарын, білім берудегі өзара әрекеттесу әдістерін, білім беруді ұйымдастырудың оқу-тәрбие процесін жоспарлауды қамтиды. "Педагогика" курсы мұғалімнің қоғамдағы рөлінің әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, өзін-өзі дамытуға және мұғалімнің жеке басын өзін-өзі жүзеге асыруға бағытталған. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін, сыни ойлауды дамыту технологияларын пайдалану, сондай-ақ білім беру ұйымының педагогтерін қонақ лекторлар ретінде шақыру көзделген. Тәртіп ауызша бақылаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм таңдамалы тараулары
Кулон заңы. Электр өрісінің кернеулігі. Кернеулік векторының ағыны. Гаусс теоремасы. Потенциал. Диполь. Квадруполь. Поляризация. Электр сыйымдылық. Конденсаторлар. Ом, Джоуль-Ленц зандары. Ток қуаты. Кирхгоф ережелері. Электролиттегі, газдағы ток. Магнит өрісі. Заряд және магнит өрістеріндегі зарядтардың қозғалысы. Холл эффектісі. Электромагниттік индукция. Айнымалы ток. Актив және реактив кедергі. Максвелл теңдеулері. Лаплас, Пуассон теңдеулері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Молекулалық физика және термодинамика
Заттың агрегаттық күйлері. Идеал газ. МКТ негізгі теңдеуі. Газ заңдары. Идеал газдың күй теңдеуі. Статистикалық әдіс және ықтималдықтар теориясының элементтері. Биноминалдық таралу. Термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы. Адиабаттық және политропты процестер. Энтропия. Тасымалдау процестері. Ван-дер-Ваальс теңдеуі. Кризистік күй. Нақты газдың ішкі энергиясы. Беттік керілу. Капиллярлы құбылыстар. Сұйық ерітінділер. Осмостық қысым.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Пән студенттердің әртүрлі жас кезеңіндегі тұлға психологиясының даму ерекшеліктерін қарым-қатынаста және іс-әрекетті ұйымдастыруда пайдалана білуге, сондай-ақ педагогикалық үдерістегі психологиялық құбылыстарға жүйелі талдау жүргізуге бағытталған. Студенттер іс-әрекеттің өзіндік ерекшелігі тұжырымдамасын, мінез-құлық пен психикалық жағдайларды, жас ерекшелікке байланысты психологиялық заңдылықтарды, психикалық даму кезеңдерін, кезеңге бөлу тәсілдері мен критерийлерін, тұлғаның психикалық даму кезеңдерін, оқыту, тәрбиелеу психологиясының негіздерін және олардың психикалық ерекшеліктерін, білім беру технологияларының ерекшеліктерін, педагог пен педагогикалық ұжымның жеке басының психологиялық ерекшеліктерін, оқу-тәрбие үрдісіндегі оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді.. Тәжірибелік сабақтарда студенттер сауалнамалар (Р.Кэттелл, Филлипс, Ч.Д.Спилберг, CMAS, Т.Дембо, С.Я.Рубинштейн, Дж.Тейлор және т.б.) бойынша психологиялық тестілеу мен психодиагностиканы, сонымен қатар мектеп оқушыларының үлгерімі, кәсіби бейімділігі, танымдық процестерінің диагностикасын жүргізеді. Студенттер нәтижелерді өңдейді және оларды түсіндіру мен талдау негізінде әртүрлі мүдделі тарапқа – оқушы, мұғалім, ата-ана, мектеп басшылығына бірқатар ұсыныс тұжырымдайды. Студенттердің зерттеу нәтижелері дөңгелек үстел форматында көрсетіледі. Пәнді оқу әртүрлі әдісті, оларды талдау және рефлексия нәтижелерін қамтитын портфолио қорғаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканың математикалық аппараты
Бұл курс векторлық сипатқа ие физикалық шамаларды әрі қарай зерттей алу үшін векторлық талдау бойынша қажетті ақпаратты береді. Физикалық шамаларды зерттеуге, векторлық объектілерді дифференциациялауға, интегралдауға және олармен алгебралық амалдарға жаңа физикалық түсініктерді енгізумен қатар, сонымен қатар вектордың формализмін пайдалана отырып қажетті зерттеулер жүргізуге қажетті векторлық талдаудың әдістері, әдістері. есептеулер берілген. Физикалық сипаттағы есептерді шешу, векторлық және тензорлық талдаудың ұғымдары мен әдістерін жақсырақ игеруге ықпал ету, сонымен қатар формализм физиканың қажеттіліктеріне барынша жақын.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардағы электр тогы. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Ампер күшінің жұмысы. Магнит ағыны. Электромагниттік тербелістер мен толқындар. Айнымалы ток. Қазақстанда және әлемде электр энергиясын өндіру, беру және пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жылу физикасы
Жылу құбылыстары. МКТ негіздері. Жылу қозғалысы, Броун қозғалысы, температура, оны өлшеу тәсілдері, ішкі энергия және оны өзгерту тәсілдері, Тасымалдау құбылыстары, жылу процестерінде энергияның сақталу және айналу заңы. Агрегаттық күйлер. Фазалық ауысулар және диаграммалар. Сұйықтықтың беттік керілуі. Жұғу. Капиллярлы құбылыстар. Кристалды және аморфты денелер. Қатты денелердің механикалық қасиеттері термодинамика негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі (ағылшын тілінде)
"Экология негіздері". Экожүйенің тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Қорғау атмосфераның, гидросфераның және литосфераның. Экологиялық бақылау объектісі ретінде. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, сондай-ақ экологиялық менеджмент және экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шешу практикумы
Мектептегі физика курсының негізгі бөлімдері: механика, жылу физикасы, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика бойынша есептерді шешу. Олимпиада есептерін шешу. Аса күрделі есептерді шешу. Әртүрлі типті есептерді шешу: сандық және сапалық есептер, графикалық есептер, эксперименталды есептер, практикалық-бағытталған есептер. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулерінің тапсырмаларын шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Пән кәсіпкерлік қабілеттерін дамытуға, кәсіби қызметті жүзеге асыруға өз бетінше ұмтылуға, кәсіби мәселелерді шешуде жаңа мүмкіндіктерді табуға бағытталған. Пән кәсіпкерлік негіздерін, оның түрлері мен ұйымдастыру формаларын, бизнесті жоспарлауды, тәуекелдерді басқаруды қамтиды. Студенттер кәсіпкерлік қызметтегі қаржыландыру, кадрлық қамтамасыз ету, әдеп мәселелерін зерттейді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер кәсіпкерлік операцияларға қатысу бойынша іскерлік ойындар өткізеді, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдайды және бағалайды, мемлекеттік қолдау мүмкіндіктерін ескере отырып, бизнес-жоспар жасайды. Пән жобаны ашық қорғаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, әдеп нормаларын меңгеру. Студенттер Қазақстан құқығының негіздерін, Қазақстан Республикасының білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, белгілі бір ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдастырушылық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын оқиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтайды, алдын алу шаралары мен ішкі тәртіп нормаларын түзету бойынша ұсыныстар береді, іскерлік ойындарға қатысады. Эссе түріндегі емтихан көзделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
Курс балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескеретін тиімді әдістермен оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға білім алушыларды дайындауға бағытталған. Дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу және еңбек қызметінің әртүрлі түрінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы заманауи мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер жасына және жынысына байланысты топта және жеке физиологиялық көрсеткіштерді зерттейді және талдайды, даулы мәселелер бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады. Сабақтарда оқу кабинеттерінің санитарлық нормалары мен жас ерекшеліктеріне сәйкестігін, кестесін, күн тәртібін, оқу әдебиетін анықтау дағдыларын дамытады. Өздік жұмыс барысында денсаулық сақтау тақырыбындағы жобаларды орындайды, зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, зерттеу эссесін жазады. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физиканың компьютерлік әдістері
Физикада мамандандырылған математикалық бағдарламаларды қолдану. Компьютерлік модельдеу принциптері. Физиканың компьютерлік технологиялармен байланысы. Есептеу физикасы. Интегралдау және дифференциалдау. Дифференциалдық теңдеулерді шешу. Компьютерде жалпы физиканың әртүрлі есептерін шешу. Теориялық физикадағы компьютерлік эксперимент.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Оптика
Фотометрия. Геометриялық оптика. Жазық және сфералық айналар, сфералық айналарда бейнені құру, геометриялық оптика заңдары, линзалар, линзаларда және линзалар жүйелерінде бейнелерді құру, оптикалық жүйе ретінде көз, көру ақаулары және оларды түзету тәсілдері, оптикалық аспаптар; толқындық оптика. Жарық интерференциясы. Интерференциялық аспаптар. Дифракция. Дифракциялық торлар. Поляризация. Жарықтың дисперсиясы, жұтылуы және шашырауы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Когеренті сәулеленудің оптикасы
Геометриялық оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары. Әртүрлі оптикалық жүйелерде және орталарда когерентті жарық шоқтарының пайда болуы және таралуы. Оптикалық элементтердің және голограмма, киноформаларды қолданумен когерентті оптиканың құралдарын жаңартудың негізгі принциптері мен тенденциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Кванттық механика
Микрообъект қозғалысының ерекшіліктері. Кванттық механикадағы күйлер мен бақылаулар. Шредингер теңдеулері және сақтау заңдары. Бір өлшемді қозғалыс. Центрге симметриялы өрістегі қозғалыс. Көрініс теориясының элементтері. Кванттық механикадағы жуықтау әдістері. Электрон спині. Теңбе-тең бөлшектер жүйесі. Атомдар мен молекулалар. Сәулелену теориясының элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық есептерді шешу практикумы 2
Мектептегі физика курсының негізгі бөлімдері: электр және магнетизм, оптика, кванттық физика бойынша есептерді шешу. Олимпиада есептерін шешу. Күрделі есептерді шешу. Әртүрлі түрдегі есептерді шешу: есептеуіш және сапалық есептер, графикалық есептер, эксперименталды есептер, практикалық-бағытталған есептер. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулерінің тапсырмаларын шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
Сфералық, практикалық астрономия негіздері. Аспан механикасының негіздері. Дүниежүзілік тартылыс заңдары. Астрофизиканың құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздар физикасы. Галактика. Космогония, космология негіздері. Астрономияның мектеп курсын оқыту әдістемесінің міндеттері, мазмұны мен ерекшеліктері. Астрономия бойынша оқу сабақтарын өткізудің инновациялық формалары. Есептерді шешу әдістемесі. Сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістемесі. Мектептегі астрономиялық бақылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрофизика
Астрофизика және физиканың байланысы. Астрофизиканың міндеттері. Күн жүйесі. Жұлдызды шамалар және түс көрсеткіштері. Астрономиядағы қашықтықты анықтау. Жұлдыздардың жіктелуі және олардың сипаттамалары. Күн. Жұлдыздардың эволюциясы. Галактика Құрылымы. Телескоптар мен жарық қабылдағыштар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері мен концепциялары. Оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары. Сабақ беру әдістері. Физикалық демонстрациялық эксперимент. Зертханалық сабақтар. Физикалық есептерді шешудің жалпы әдістемесі. Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізуін тексеру. Экскурсиялар. Физика сабағында АКТ. Факультативтік курстар. Сыныптан тыс жұмыс. Физиканы оқытудың жаңа технологиялары. Физиканы оқытудың бірінші және екінші сатылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыныпты басқару
Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Пән оқу сабақтары мен сабақтан тыс жұмыстар аясында оқытуды құру қағидаттарын зерттейді. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әр түрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Іскерлік ойындар шеңберінде студенттер аудиториядан тыс іс-шаралардың үзінділерін, сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы және т.б. өткізеді. Пәнді оқу «Сабақтағы іскерлік ынтымақтастық», «Сыныптағы жанжалдарды басқару» «Мінез-құлықты басқару» секілді осы саладағы сарапшылардың қатысуымен спич-таныстырылым (таңдау тақырыбы) қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қатты дене физикасы
Қатты дене физикасының негізгі ұғымдары. Қатты денедегі химиялық байланыстар. Кристал құрылымы. Кристал құрылымын анықтау. Рентген сәулесінің дифракциясы. Қатты денедегі ақаулар. Қатты денелердің механикалық қасиеттері. Қатты денелердің жылулық қасиеттері. Қатты денелердің электрондық қасиеттері. Жартылай өткізгіштер. Асқынөткізгіштер. Қатты денелердің магнетизмі. Нанотехнологиялар және наноматериалдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы физика мен астрономияның практикалық курсы
Практикалық есептер және олардың орта мектептегі физика курсындағы рөлі. Мектептегі физикалық есептердің түрлері мен классификациясы. Физикалық есептерді шешу кезеңдері. Физикалық есептерді шығару сабақтарын ұйымдастыру және әдістері. Физика сабағында виртуалды эксперимент. Орта мектепте физика сабағында есептер шығаруда компьютерді пайдалану. Негізгі мектептегі есептерді шығару әдістемесі. Физикадан есептерді шығаруда оқушыларға жеке көзқарас. Физика және астрономия сабақтарында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Физиканың әртүрлі салаларының мектеп есептерін шешу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Физикалық міндеттер, олардың мәні және оқу-тәрбие процесіндегі орны. Физикалық есептерді шешудің әдістері, әдістері және тәсілдері. Физикадан есептерді шығару әдістері. сабақта есептерді шешудің ұйымдастырушылық формалары. Сапалық есептерді шешу әдістері. Эксперименттік есептерді шешу әдістері. Есептеу есептерін шешу әдістері. арифметикалық әдіс. алгебралық әдіс. геометриялық әдіс. Графикалық есептерді шешу әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ағылшын тіліндегі мектеп физика курсы
Студенттерде мектеп физика курсының негізгі түсінтерін ағылшын тілінде қалыптастыру. Механика. Сұйықтар мен газдардың механикасы. Жылу физикасы. Газдардың МКТ негіздері. Газ заңдары. Термодинамика негіздері. Сұйық. Қатты дене. Толқындық және геометриялық оптика. Электр, магнетизм, кванттық физика, электромагниттік толқындар. Атомдық және кванттық физика. Нанотехнологиялар және наноматериалдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Элементар бөлшектері физикасы
Элементар және фундаментал бөлшектер. Бекітілген нысанасы бар үдеткіштер мен коллайдерлер. Төрт өзара әрекеттесу. Симметрия және сақтау заңдары. Бірліктердің табиғи жүйесі. Скаляр бөлшектер. Клейн-Гордон теңдеуі Жергілікті U (1) -инварианттылық - кванттық электродинамика. Фейнман ережелері. Реакциялардың көлденең қималарын және қарапайым бөлшектердің ыдырау ықтималдығын есептеу. Дирак теңдеуі. Электронның магниттік моменті. Орто және парапозитрония. Комптонның электронға әсері. Циклды түзету, скалярлы және спинорлы бөлшектердің кванттық электродинамикасының ренормалдануы. g-2 электрон және мюон.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пән ЕБҚ бар тұлғалардың инклюзивті білімі туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыруға, олардың білім беру жүйесінің түрлі деңгейінде білім берудің инклюзивті моделін іске асыруға жеке-мотивациялық, когнитивтік және практикалық дайындықтарын жүзеге асыруға бағытталған. Курс инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық, нормативтік-құқықтық, психологиялық негіздерін қамтиды. Студенттер инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті оқытудың түзету-педагогикалық процесінің мәні мен ерекшеліктерін зерттейді, білім алу үшін ЕБҚ бар тұлғаларды психологиялық-педагогикалық қолдау шарттарын, модельдері мен технологияларын қарастырады, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық практиканы ұйымдастыру мәселелерін қарастырады, жеке оқу жоспары негізінде бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлейді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инклюзия бойынша НҚА, эссе, жеке жоспар, бейімделген бағдарлама, ЕБҚ бар тұлғалармен жұмыс істеудің түрлі тәсілдері мен әдістерінен тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "Төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеулер
Пән студенттердің білім беруде қолданбалы зерттеулер жүргізуге, оқу үдерісінің деректерін түсіндіруге, сынып ұжымы мен тұлғаны зерттеуге, әрі қарай шешім қабылдау үшін өзгерістер динамикасын бағалауға практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер саналы шешім қабылдаудың сенімді негізі ретінде білім беру саласында қолданылатын сапалық және сандық әдістерді зерттейді. Студент болашақта өз бетінше зерттеу жүргізуге және талдамалық қорытындыларды тұжырымдауға мүмкіндік беретін сынып ұжымы мен оқушының жеке басына арналған зерттеу әдістерінің жиынтығын алады. Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау әдістерін, зерттеуді жобалауды, есеп беруді, академиялық хаттың озық әдістерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ұсыныстар жасайды, есептер дайындайды, сандық және сапалық әдістермен талданған мәліметтерді әртүрлі тәсілмен ұсынады. Мектептерге бару арқылы студенттер LMS (білім беру ақпараттық жүйелері) жүйесінде жинақталған және жинақталмаған деректер динамикасын бақылау тәжірибесін алады. Курс бойы студенттер жұмыс портфолиосын жинайды, оны қорғау арқылы курсты аяқтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесінің меншікті сұрақтары
Бұл курста жалпы білім беру мектеп физика курсының оқытудың меншікті сұрақтары қарастырылады. Орта мектеп физика курсының мазмұны. Мектеп физика курсындағы физикалық теориялар. Механиканы, жылулық физиканы, электродинамиканы, оптиканы, кванттық физиканы оқыту әдістемесі. Негізгі мектептегі физика курсы. Әлемнің механикалық, электромагниттік және заманауи физикалық бейнелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Атом және атом ядросының физикасы
Кванттық оптика элементтері. Жылулық сәуле шығару. Атом туралы кванттық түсініктерді дамыту. Спектрлер және спектралды заңдылықтар. Кванттық механика элементтері. Сутегі тәрізді атомдар. Көпэлектронды атомдар. Сызықты емес оптика элементтері. Атом ядросы. Радиоактивтілік. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер. Ядролық физиканың эксперименттік әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физиканы ағылшын тілінде оқыту әдістемесі
Физиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылымдардың бірі ретінде. Пән және пәннің міндеттері. Физиканы оқыту әдістемесінің физика, педагогика, психология және басқа ғылымдармен байланысы. Әдістеме педагогикалық зерттеу. Жалпы білім берудің негізгі мақсаттары. Орташа білім беру мекемелеріндегі физика курсының мазмұны мен құрылымы. Жалпы білім беру мекемелеріндегі физиканы оқыту жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Курс мектепте жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағды мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, антиплагиаттың түрлі бағдарламасын қолданады, эссе жазады, ғылыми журналдарға мақала, баяндамалар, конференцияда тезистер дайындайды, оқушыларға дайындық бағыттары бойынша жоба тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамасын жасайды, мектеп жобаларына кеңес беруге қатысу арқылы оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді. Студенттер мектеп оқушыларының ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс аясында білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Пән студенттердің жобалық ойлауын, жобаларды құрастыру және жүзеге асыру және жобалық топты басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Студенттер жобаны басқару кезеңдерін, жобаның құрылымы мен құрамдас бөліктерін, жобаны басқарудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді және жобалық басқарудың білім жиынтығының ағымдағы нұсқасын меңгереді. Курстың мазмұны қазіргі PMI PMBOK стандартының талаптарына сәйкестендірілген. Студенттер білім беру саласындағы жобаларды әзірлейді, оларды сипаттайды, жобаны енгізу логикасын негіздейді, жобаның тәуекелдерін анықтайды және жобаны әзірлеудің баламалы жолдарын ұсынады. Студенттер студенттік жобаларды басқаруға және бағалауға қатысады. Емтихан өз бетінше әзірлеген жобаның сипаттамасын қорғау форматында өтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы математика
Сызықтық алгебра. Матрицалар. Анықтаушылар. Гаусс Әдісі. Кардано формулалары. Күрделі сандар. Муавр формулалары. Көпмүшелер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы, кеңістіктегі координаттар жүйесі. Скаляр, векторлық, векторлардың аралас көбейтіндісі. Бетке жанама жазықтық және нормаль. Түзулер, кеңістіктегі жазықтықтар. Бетінің. Екінші ретті беттер (сфера, Цилиндрлік және конустық беттер, параболоид, гиперболоидтар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жанжалдарды басқару
Пән студенттерді әртүрлі көзқарасты қорғайтын тараптар арасындағы оқу үдерісіндегі келіспеушіліктерді жою және дауларды шешу әрекетіне дайындауға бағытталған. Студенттер қақтығыстанудың теориялық негіздерін, жіктелуін, қақтығыс кезеңдерін, қақтығысты басқару әдістерін, қақтығыс жағдайына әсер етудің жалпы алгоритмін зерттейді. Студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып және рөлдік ойындарға қатыса отырып, кикілжіңнің себептерін анықтайды, қақтығыстардың алдын алу және шешу бойынша ұсыныстар әзірлейді, оқу процесінің игілігі үшін шиеленіс жағдайларын шешу жолдарын үйренеді. Қонақ дәрістер қақтығыстарды басқару бойынша мамандармен де, мектеп басшыларымен де ұсынылады. Емтихан жағдаяттық есептерді орынды шешумен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM-технологиялары
STEM-оқыту, STEM-білім беру. STEM технологияларын білімге енгізудің артықшылықтары. STEM модулін құру ерекшеліктері. STEM Science. STEAM Technology (цифрлық модельдеу және прототиптеу, 3D басып шығару, мобильді технологиялар, программалау, интернет заттары.). STEAM Engineering (электроника, электротехника, машина жасау және робототехника, білім беру робототехникасы). STEM Math (математикаға ғылым, технология және техниканы қолданатын жаттығуларды қамтиды).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Сыни тұрғыдан ойлау
Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп эксперимент техникасы
Қазіргі заманғы физика кабинетін техникалық жабдықтау және оның жұмыс істеу жүйесі. Мектептің электр қалқаны. Физикалық аспаптар. Физика бойынша демонстрациялық эксперимент. Зертханалық жұмыстар. Физикалық практикумдар. Үй эксперименттері және бақылау. Бағдарламалық Оқыту құралдары және оларды физиканы оқытуда қолдану. STEM қолда бар материалдардан физикалық құралдар мен қондырғыларды құрастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру роботехникасы
Білім беру роботтарын құрастыру. Роботтардың негізгі механизмі. Роботтардың қозғалыс құралдары. Датчиктер. Бағдарламалау микрокомпьютер EV3. Модуль көмегімен бағдарлама блоктарын құру. Дисплей. EV3 дисплейін пайдалану. Scratch бағдарламалау. LabView-де бағдарламалау. Басқару алгоритмдері. Кері байланыссыз басқару. Кері байланысты Басқару. Сызық бойымен қозғалыс. Бөлмеде саяхат. Заттарды айналып өту. Лабиринт. Роботтар-манипуляторлар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Білім берудегі көшбасшылық
Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика әдістері
Бұл дифференциалдық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулер және жай дифференциалдық теңдеулер жүйесі, бірінші және екінші ретті жеке туындыдағы дифференциалдық теңдеулер бойынша екінші курс. Жылу өткізгіштік теңдеуі. Ішектің тербеліс теңдеуі, эллиптикалық типтегі теңдеу. Математикалық әдістермен физикалық есептерді шешу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Деректерді көрнекілендіру
Курс студенттерде компьютерлік графика, инфографика және деректерді көрнекілендіру негіздерін, деректерді растрлық және векторлық ұсынуды, 3D модельдеуді және 3D басып шығаруды қолдану қағидаттарын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инфографиканы дамытады, растрлық және векторлық графикамен (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) жұмыс істеуді үйренеді, 3D модельдер (Blender) жасайды, 3D модельдерді басып шығару үшін 3D принтерді қолданады. Білім алушылар өздік жұмыс шеңберінде баннер, диаграмма, инфографика, схема, карта, 3D модель, өңделген кескін мен фотосурет түрінде жоба дайындайды. Пән сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған жұмыстардың портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады. Курстың соңында жобалар көрмесі өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлық контенттің ыңғайлылығы
Курс пайдаланушы интерфейсін әзірлеу кезінде сандық мазмұнның (білім беру бағдарламалары, сайттар, қашықтықтан оқыту және электрондық курстар) пайдалану принциптерін зерттеуге бағытталған. Пайдаланушы талаптары тұрғысынан педагогикалық дизайнды, білім беру бағдарламалық жасақтамасының пайдаланушы интерфейсін әзірлеу технологияларын зерттеу, сандық мазмұнды бейімдеу, UI принциптерін қолдана отырып компьютерлік бағдарламаларды жобалау (контентті рәсімдеу: түстер комбинациясы, қаріптер, белгішелер мен түймелер) / UX (навигация, мәзір функционалы және беттермен өзара әрекеттесу нәтижесі) дизайн, интерактивті компьютерлік жүйелерді және цифрлық контент (ЦОР, MOOC, web сайттар) әзірлеу, дамыту және қолдану. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар білім беру бойынша цифрлық контент әзірлейді. Білім алушылар өз бетінше жұмыс аясында шығармашылық жоба дайындайды. Сабақтарда төңкерілген сынып әдісі, кейс-технология, желілік технология, жобаларды әзірлеу қолданылады. Пән әзірленген контент портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары математика
Шек. Туынды. Дифференциал. Анықталмаған және анықталған интеграл. Көп айнымалыдан тәуелді функциялар. Сандық қатарлар. Дифференциалдық теңдеулер. Сызықтық алгебра. Матрица. Анықтауыш. Гаусс әдісі. Кардано формулалары. Кешен сандар. Муаавр формуласы. Көпмүшеліктер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар жүйесі. Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтіндісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Физикалық эксперимент
Физикалық эксперимент, оның орны, мақсаты, міндеттері. Ғылыми, оқу эксперименті. Оқу экспериментінің түрлері, оған қойылатын талаптар. Физикалық демонстрациялардың мақсаттары мен міндеттері. Кино, теледидар және компьютерлерді демонстрацияларда пайдалану. Эксперименттік есептер. Эксперименталды есептерді шешу алгоритмдері. Дәрістік эксперименттерді жасау және көрсету әдістемесі. Физика курсының бөлімдері бойынша демонстрациялық тәжірибелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлық білім беру әдістемесі
Курс цифрлық мәдениетті қалыптастыруға, цифрлық ортада білім беру процесін ұйымдастыра білуге бағытталған. Курс білім берудегі жаңа IT-технологиялардың, оның ішінде пәндік саламен біріктірудегі практикалық және шығармашылық міндеттерді шешуге арналған қашықтықтан және цифрлық технологиялардың негізгі көріністерін, Интернет технологияларды, онлайн құралдарды, Google құралдарын, графика мен инфографика жасауға арналған құралдарды, цифрлық құралдар мен цифрлық білім беру мазмұнын құруға арналған веб-сервистерді, қашықтықтан оқытудағы ресурстар, білім беру платформалары мен арналарын пайдалануды қамтиды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер шығармашылық жоба, эссе, цифрлық мазмұннан, интерактивті тапсырмалардан, зерттеу нәтижелерінен, инфографикадан, онлайн форматтағы сабақтар мен сабақтарды әзірлеуден, цифрлық талдаудан және онлайн ресурстардан тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, кейс-технологиялар, желілік технологиялар, шеберлік сыныптарын, жобаларды әзірлеу, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән Портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Физикадан олимпиадалардың құрылымы, ұйымдастырылуы және өткізілуі. Олимпиадалық есептердің түрлері мен типтері: теориялық және эксперименттік есептер. Белгісіз шарттары бар есептер. Физика бөлімдері: механика, молекулалық физика және термодинамика, электростатика, тұрақты ток, магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика бойынша олимпиада есептерін шешудің теориясы мен әдістемесі. Олимпиада есептерін тексеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Медиапедагогика
Курс студенттердің оқу іс-әрекетіндегі медиа мазмұнды таңдауға, пайдалануға және сыни талдауға дайындығын және медиатехнологияларды (SMM, media Space, Data Visualization) қолдана отырып сабақ жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Студент медиапедагогиканың ұғымдық аппаратын, медиа оқытудың ерекшелігін, медиапедагогиканың даму кезеңдерінің сипаттамасын, білім беру процесінің барлық кезеңінде медиатехнологияларды қолданудың мәнін және бұқаралық ақпарат құралдарында жұртшылықты ақпараттандыру мәселелерін, әдістері, құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттер практикалық сабақтарда дайындық бағытын ескере отырып, оқу медиаматериалының мазмұнын іріктейді және жасайды, эвристикалық, проблемалық-іздестіру, ойын, жобалау әдістері, кейс-стади әдісі және карталардың интеллектісі шеңберінде медиатехнологияларды пайдалана отырып, сабақ жоспарын әзірлейді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде орналастыру үшін оқу бейнематериалдарын, посттар, таныстырылымдар жасайды. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы таңдалған тақырып бойынша сабақтар сериясын қамтитын портфолионы ұсынады және қорғайды, нақты әзірленген медиа контентпен бірге белгілі бір тақырып бойынша медиа контент таңдауын талдайды және медиатехнологияларды қолдана отырып, сабақтың үзіндісін немесе аудиториядан тыс сабақты өткізуді көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушының жеке дамуы мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін педагогикалық зерттеулер нәтижелерін қолданады; ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін адаптивті және жеке тұлғалық білім беру траекторияларын өндейді
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады.
- Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінігін көрсетеді
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолданады, дәлелдерді қалыптастырды, сонымен бірге, дифференциалдық және интеграцияланған оқыту принциптері негізінде физиканы оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану мәселелерін шешеді
- Эмоциялық интеллект компоненттері бар және оларды - өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, мотивация, эмпатия және әлеуметтік дағдыларын одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қолдана алады
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық жазу сауаттылығын білу және оларды физиканы оқытуды қолданады
- Табиғаттағы және техникадағы физикалық құбылыстар мен процестерді озық білімге негізделген, білімі мен түсініктерін көрсетеді; кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтайды және түсіндіреді
- Физиканы оқыту барысында білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолданады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
- Физика және физиканы оқыту әдістемесі бойынша фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі және түсінеді
- Үш тілді оқыту жағдайында физиканы оқыту және тәрбиелеу үрдістерін модельдейді, бағалайды, мәселелерді анықтайды