Жарнамалық іс-әрекетті басқару

  • Мақсаты: жарнама іс-әрекеттің теориясы мен практикасы саласында білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы жарнама саласында мамандар даярлау. Мазмұны: жарнама процесі, оның негізгі кезеңдері. Қазіргі әлемдегі жарнаманың рөлі. Жарнама заманауи бизнестің атрибуты ретінде. Жарнама Бизнес түрі ретінде. Жарнама мәдениеттің элементі ретінде. Жарнаманың бұқаралық және жеке сананың қалыптасуына әсері. Жарнаманың функциялары мен мақсаттары. Жарнама тілінің жарнама объектісіне және жарнама алушының түріне тәуелділігі. Жарнама алушының менталитеті. Жарнама жанрлары, этика және құқықтық жауапкершілік мәселелері.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top