Сапа менеджменті

  • Мақсаты – негізгі принциптерін, әдістерін, сапа менеджменті жүйелерін, оларды тәжірибеге енгізуді зерттеу. Мазмұны: Өнім сапасы, оның көрсеткіштерінің жүйесі. Қазіргі сапа жүйесінің қалыптасу кезеңдері. Жалпы сапа принциптерінің эволюциясы. Жалпы сапаны басқару тұжырымдамасы мен әдістемесі. TQM (Total Quality Management) негізгі принциптері мен мақсаттары. Қазақстан Республикасында TQM енгізу. Сапаға жету үшін ұйымды жобалау. Кәсіпорын қызметін жетілдірудің негізгі әдістері. сапа ерекшеліктері. Сапалы үй. Стандарттау және сапаны басқару. Сапа менеджментінің халықаралық стандарттары. Өнімдерді және сапа жүйелерін сертификаттау. Сапа жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top