Цифрлық өнімдерді басқару

  • Мақсаты - нарықтық әлеуетті бағалау нәтижелерін ескере отырып, жаңа идеяларды қалыптастыру әдістемесін меңгеру. Мазмұны: жаңа өнімді (ЖӨ) жобалаудың теориялық негіздері . Процесте идеялар мен гипотезаларды құру қолданыстағы өнімдерді жетілдіру және ЖӨ жобалау. ЖӨ жобасының құрылымы және оның әдістері жобалау. ЖӨ мен қызметтерді шығарудың заманауи тәсілдері. Маркетингтік аналитика клиентке бағдарлану. Agile-өнімді әзірлеу тәсілі. Қаржы және болжау. ЖӨ тестілеу және жетекші генерация. Өнімді пайдалануды тестілеу, нарықты тестілеу, нарық алдындағы тестілеу. А / Б тестілеу, HADI - циклдары. Трафик және жетекші генерация. Конверсия. Performance маркетинг.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top