Бренд менеджмент

  • Мақсаты - брендті менеджменттің практикалық дағдыларының жиынтығын және компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетін дайындау. Мазмұны: Брендтер әлемі постиндустриалды қоғамның тұжырымдамасы ретінде. Бренд - анықтамасы, мәні. Бренд құру – брендті дамыту. Бренд концепциясын дамыту. Бренд жасау циклі. Бренді дамытуды талдау. Брендті зерттеу. Брендті басқаруға арналған әлеуметтік ақпарат. Тиімді бренд коммуникацияларын жоспарлау. Кәсіпорынның брендтің қалыптасуын бақылау және оның тиімділігін бағалау. Брендтік коммуникацияларды дамытудағы сапалық және сандық зерттеулер: жарнамалық хабарламаларды және жарнамалық әрекеттерді тестілеу. Науқан өнімділігі көрсеткіштері.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top