Халықаралық менеджмент

  • Мақсаты: әлемдік нарықтарда бизнес жүргізу мүмкіндіктері есебінен фирманың бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру, дамыту және пайдалану Мазмұны: Сыртқы нарықта жұмыс істейтін кәсіпорын қызметінің ерекшеліктері, сыртқы экономикалық, сыртқы сауда мәмілелерін дайындау, жасасу және орындау рәсімдері, халықаралық деңгейде іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктері қарастырылады. Халықаралық нарықта жұмыс iстейтiн кәсiпорынның жағдайын жан-жақты талдау. Кәсіпорынның сыртқы нарыққа шығу перспективаларына талдау жүргізу. Шетелдік әріптестермен келіссөздер жүргізу,сыртқы сауда келісімшарттарын жасау
  • Образовательная программа 7M04171 Іскерлік әкімшілендіру
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top