БАҚ нарығын бақылау

  • Курсты оқытудың мақсаты-магистранттарды ақпараттық кеңістікті, медиалық өлшемдерді бақылау мен талдаудың негізгі әдістерімен, технологияларымен және құралдарымен таныстыру, медиа нарыққа деген сұраныс дәрежесін бағалауға үйрету, тақырыптарды салыстыру аналитикасын жасау, оларды дереккөз түрі бойынша топтастыру, тақырып ішінде іздеуге дағдыландыру. Контекстік іріктеулерді, күрделі сұраныстарды, ескертулердің жазбаларын орындай алу, рубрикалар бойынша құжаттарды санаттай алу, интерактивті графиктер мен кестелер түрінде есептер дайындау, API арқылы хабарламаларға, профильдерге және аналитикаға қол жеткізуді және т. б.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top