Ойын қосымшаларын әзірлеу технологиясы

  • Пән студенттердің келесі тақырыптарды меңгеруін қамтиды: Бағдарламаны үш өлшемді бағдарламалау негіздері. Үш өлшемді ойындарды бағдарламалау үшін виртуалды компьютер. Үш өлшемді математика және қайта құру. Үшөлшемді визуализация құпиялары. Күрделі текстураның әдістері. Кеңістікті бөлуге арналған алгоритмдер және көріну анықтамасы. Жарық және көлеңке. Анимация, физикалық моделдеу және оңтайландыру. Анимация, қозғалыс және табу. Оңтайландыру технологиялары.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top