Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 Математика в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Математикалық талдау - 1

    Пән математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын және бір нақты айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: бір айнымалының тізбектері мен функциялар теориясы, функцияның шегі мен үздіксіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары, функцияның Тейлор формуласы бойынша жіктелуі; туындыны пайдалана отырып, функция графигін зерттеу және құру, қолданбалы есептерді шешуде дифференциалды есептеуді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сызықтық алгебра

    Пән студенттердің алгебраның элементтері ретіндегі нақты сандар жүйесі және комплекс сандар өрісін, векторлық кеңістіктің ұғымдарын, сызықты теңдеулер жүйесін және матрицалар мен анықтауыштарды, сызықты бейнелеулер туралы ұғымдарын қалыптастыра отырып, классикалық алгебраның ұғымдарын болашақ мұғалімдерге қажетті қазіргі математиканың идеяларын тереңірек түсіну үшін жалпы алгебралық мәдениетті қалыптастырып, мектептегі математикалық пәндерді оқыту үшін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық геометрия

    Пән алгебраның негізгі моделдерін түзу, жазықтық және үш өлшемді кеңістік жағдайларында жүзеге асыруды, аналитикалық геометрияның негізгі әдістері мен нәтижелерін жүйелеп баяндауды, оларды зерттеу әдістерін мен ғылымның жетекші идеяларын, терминдерін, ұғымдарын қарастыра отырып студенттердің жазықтық және кеңістік өлшемдері жағдайларын жүзеге асыруды. Және оның жалпы түрде сипаттауды, Аффиндік және евклидтік n-өлшемді кеңістіктер, объектілер арасындағы сандық және сапалық арақатынастарды өрнектеу арқылы нақтылы процестерді және құбылыстарды меңгертуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау - 3

    Пән көп айнымалы функцияларды дифференциалдаудың іргелі әдістерімен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер көп айнымалылар функциясының анықталу облысы және геометриялық кескінін табуды, деңгейлік сызықтарды сызуды үйренеді. Оның шегін есептеуді, үзіліссіздікке зерттеуді және дербес туындыларын табуды, оның геометриялық мағынасы білетін болады. Көп айнымалылар функциялардың дифференциалын табуды, оны Тейлор қатарына жіктеуді және көп айнымалылар функцияларын толық зерттеуді орындай алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау - 2

    Пән бір нақты айнымалы функцияны интегралдау әдістерін және қатарларды жинақталыққа зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер элементар және трансцендентті функциялар арқылы берілетін анықталмаған, анықталмаған және меншіксіз интегралды есептеу әдістерін және оның қолданысына қатысты негізгі есептерді шешуді, сандық, дәрежелік және функционалдық қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті шарттарын біліп, оларды жинақтылыққа зерттеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сандар теориясы

    Пән элементар сандар теориясының негізгі нәтижелерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттердің логикалық және сыни ойлау дағдыларын дамытады. Оқыту барысында студенттер салыстыру теориясының негізгі ұғымдарымен және тұжырымдарымен танысады, бөлінгіштік теориясы, жай сандарды бөлудің асимптотикалық заңы бөлімінен есептер шығарудың қарапайым дағдыларын меңгереді және оларды қазіргі криптографияның практикалық мәселелерін шешуде қолдану жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау - 4

    Пән көп айнымалы функцияларды интегралдаудың іргелі әдістерімен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қос интеграл ұғымына келтіретін есептермен, қайталанған интеграл ұғымымен танысады. Қос интегралдар арқылы жазық фигуралардың ауданын, қисық беттің ауданын табуды үйренеді. Меншіксіз қос интегралдар ұғымын және бірінші типті қисық сызықты интеграл мен екінші типті қисық сызықты интегралдың арасындағы байланысты білетін болады және оларды есептей алатын болады. Үш еселік интеграл арқылы дененің көлемін табуды білетін болады. Сонымен қатар, функцияны тригонометриялық қатарына жіктей алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нақты айнымалы функциялар теориясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетіне қажетті білім, білік және дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты нақты айнымалы функциялар теориясының әдістері мен оның математикалық ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйеленген білімді қалыптастыру; функция, өлшем және интеграл ұғымдарын кеңейту және тереңдету. Оқу нәтижесінде студент қосалқы дербес бөлшектерге мән бермей, НАФТ есептерін қою және оларды шешудің мағынасын абстрактылы түсіндірудің дағдылары мен құзыреттерін меңгеруі қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ықтималдықтар теориясы және комбинаторика

    Пән жаратылыстану және әлеуметтік объектілерін зерттеуде комбинаториканың және ықтималдықтар теориясының әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер комбинаторика мен ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын үйренеді. Ықтималдықтарды қосу, көбейтуге қатысты есептеулерді білетін болады. Сонымен қатар, толық ықтималдықтың формуласы есептеуді жүргізе алатын болады. Кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларына қатысты есептеулер жүргізіп, оның қосындысын таба алатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пән қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі нәтижелерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттердің аналитикалық қабілеттерін дамытады. Оқыту барысында студенттер қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелер үшін бастапқы және шекаралық есептердің шешілу теориясының негізгі ұғымдарымен және тұжырымдарымен танысады және оларды шешудің негізгі әдістерін білетін болады. Сондай-ақ, оларды биология мен механиканың практикалық есептерін шешуде қолданып үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық әдістер және математикалық бағдарламалар пакеті - 1

    Пән бір айнымалылы теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің сандық әдістерін оқып, олардың қателіктерін талдауға бағытталған. Бұл пәннің көмегімен студенттер қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы есептердің сандық шешімдеріне зерттеу жүргізеді. Есептеу нәтижелерін компьютерлік пакеттер арқылы тексереді. Оқыту нәтижесінде студенттерде салыстырмалы талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық есептерді шешу практикумы - 1

    Пән математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін зерттеуге және меңгеруге бағытталған. Осы пәннің көмегімен студенттер алгебра мен тригонометрияның стандартты емес есептерін шығару әдістемесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Оқыту процесінде студенттер планиметрия есептерін шешудің негізгі әдістерімен танысады. Сондай-ақ, оларды әртүрлі практикалық есептерді шешу үшін қолданып үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Проективті геометрия

    Пән координаталық әдіс арқылы әртүрлі геометриялық обьектілерге сәйкес келетін теңдеулерді, теңдеулер жүйесін құруды, проективтік геометрияның негізгі түсініктерін, кеңейтілген евклид түзуіндегі нүктелердің күрделі қатынасын, проективтік жазықтық пен кеңейтілген евклид жазықтығын, екінші ретті сызықпен байланысқан маңызды нүктелер мен түзулер және сызықтардың проективтік класстарын зерттеуге және проективтік геометрияны қолданып мектеп геометрия курсының есептерін шығаруға керекті дайындық білімді қалыптастырып, дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы

    Пән комплекс айнымалы функциялар теориясының негізгі нәтижелерін зерттеуге бағытталған. Бұл пәннің көмегімен студенттерде комплекс мәнді функцияларды дифференциялдау мен интегралдау техникасын меңгеру дағдылары қалыптасады. Оқыту процесінде студенттер комплекс жазықтықтағы интегралдау теориясының негізгі тұжырымдарымен танысады. Сондай-ақ, оларды механиканың практикалық есептерін шешу үшін қолданып үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің мектеп математикасын қалай, неге, нені оқытамыз деген сұрақтарына сәйкес математиканың негізгі ұғымдары қалай көрініс табатынын және оның мазмұнына қалай әсер ететінін анықтау арқылы математиканы оқыту жүйесінің негізгі компоненттері болып табылатын математиканы оқытудың мақсаты, мазмұны, міндеті әдістері, түрі және құралдарымен олардың арасындағы байланыстарды қарастырып, студенттердің жоғары кәсіби-педагогикалық маман ретінде кәсіби біліктілігін арттыруға, оның кәсіби-қолданбалы бағыттарын шешуді қамтамасыз етуге, алған теориялық білімге негізделген біліктер мен дағдыларын дамытуға бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Символдық логикаға кіріспе

    Пән логика алгебрасының негізгі заңдарын қарастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында студент Буль алгебрасымен таныса отырып, олардың ақиқаттық кестесін құруды және логикалық заңдар арқылы ықшамдауды үйренеді. Логика алгебрасы функцияларының толықты мен тұйықтығын. Буль функцияларының көбейтіндісін біліп, үйренетін болады. Логикалық функцияны көпмүшеге жіктеуді және негізгі тұжырымды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық есептерді шешу практикумы - 2

    Пән математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған. Осы пәннің көмегімен студенттер алгебра мен анализдің стандартты емес есептерін шығару әдістемесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Оқыту процесінде студенттер стереометрия есептерін шешудің негізгі әдістерімен танысады және меңгереді. Сондай-ақ, оларды әртүрлі практикалық есептерді шешу үшін қолданып үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикаға кіріспе

    Пән физикалық әлемнің заманауи бейнесін түсінуге және ғылыми әлемдік көзқарасты қалыптастыру, қазіргі заманғы физика мен классикалық физика теорияларын, физиканың негізгі заңдарын, физиканың әр саласындағы теориялық және тәжірибелік машықтану есептерін шешу әдістерінмен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында классикалық физиканың негізгі бөлімдері: механика, статистикалық физика және термодинамика, электорстатика және тұрақты ток, магнетизм оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент физикалық зерттеу әдістерін, негізгі теориялар мен принциптерді, негізгі заңдар мен олардың қолдануды білетін болады және нақты физикалық есептерді және мәселелерді шешуде теориялық білімді қолдана алатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық статистика есептерін шешу бойынша практикум

    Пән эксперименттік деректерді талдау және интерпретациялау мәселелерін шешуге арналған математикалық статистика негіздерін, бақыланатын кездейсоқ шамалардың үлестірімінің сандық сипаттамалары мен параметрлерін статистикалық бағалаудың принциптері мен әдістерін, модель параметрлері туралы статистикалық болжамдарды тексеру принциптері мен әдістерін білуге бағытталған. Оқыту процесінде студенттер құбылыстардың статистикалық модельдерін құра білуді және өлшеуді эксперименттерінің нәтижелері бойынша оларды зерттеуді, статистикалық қорытындылар жасауды үйренеді және оңтайлы статистикалық шешімдерді қабылдау әдістерін, белгісіз үлестірім заңдылықтарын статистикалық бағалауды және эксперименттік мәліметтерді талдау және интерпретациялау мәселелерін шешу үшін математикалық статистиканың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Пән пікірлер алгебрасының негізгі заңдарын қарастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында пікірлерден құралған формулалардың ақиқаттық кестесін құруды және оларды логика заңдары арқылы теңбе-тең түрлендіруді үйренеді. Бұл пәннің көмегімен студенттер қарапайым буль функцияларының қасиеттерін, дизъюнктивті және конъюктивті қалыпты формаларды құрудың әдістерін үйренеді және негізгі тұжырымды меңгереді. Пікірлерден құралған функцияны көпмүшеге жіктеудің әдістерін білетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физиканың теориялық негіздері

    Пән адамдар өмір сүріп жатқан замандағы физикалық бейнені және ғылыми дүниетаным туралы түсініктерді қалыптастыруға және оларды сипаттайтын негізгі заңдарды қарастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамиканың негіздері, электр және магнетизм бөлімдері бойынша іргелі ұғымдарды білетін болады, олар туралы жалпы түсініктері қалыптастып, тәжірибелі және қолданбалы есептерді шығаруда пайдаланады және қажетті анализдер жасайтын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешу

    Пән математика бойынша алған білімді; математиканың ұғымдары, құбылыстары мен заңдылықтардың, теориялардың, олардың өзара байланысының мәнін олимпиадалық және конкурстық есептерді шешуге қолдана отырып студенттердің жалпы мәдени құзыретін өз қызметінің нақты саласында инновациялық шығармашылық іске асыруға, кәсіби қызмет саласында қолдануға, болашақ маман ретінде қалыптасуға жүйелендірілген білімді, іскерлікті және дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Есептерді шығарудың логикалық және әдістемелік негіздері (ҰКТ, Зерттеу)

    Пән есептерді шешудің логикалық және әдістемелік негіздерін оқытуға бағытталған. Бұл пән оқыту процесіндегі есептердің рөлін, мәнін, маңыздылығын, функцияларын, классификациясын, оны шығаруға қойылатын негізгі талаптарды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер есептерді шығарудың теориясы мен тәжірибесіне талдау жасауды, есеп шығарудың құрылымдық бірліктерін, іс-әрекеттердің мазмұнын, деңгейлік есептер жүйесін құрастырудың әдістемелік ерекшеліктерін, және оларды шығарудың тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептерді шешу практикумы

    Пән жазықтықтағы және кеңістіктегі геометриялық фигуралардың қасиеттерін жүйелі зерттеу және ғылымның іргелі ережелерінің мазмұнын толық зерттеу мен жазықтық пен кеңістіктік түсініктерді жетілдіре отырып, геометрия бойынша пәнаралық байланысты дамыту арқылы оқытудың практикалық қызметін қолдану үшін қажетті математикалық білім мен дағдылар жүйесін меңгеру, геометриялық фигуралардың қасиеттерін жүйелі зерттеу және ғылымның іргелі ережелерінің мазмұнын есеп шығаруға қолданып және дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер және математикалық бағдарламалар пакеті-2

    Бұл пән көп айнымалы теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің сандық әдістерін оқуға бағытталған. Бұл пәннің көмегімен студенттер дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы-шектік есептердің сандық шешімдерін зерттейді. Студенттер сонымен қатар сызықты емес дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы есептерді шығарудың сандық әдістерін меңгереді. Оқыту нәтижесінде студенттерде салыстырмалы талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пән мектептегі математика курсының математикалық есептерін шешуге оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері бойынша оқушылардың білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент математиканы оқыту үдерісіндегі тапсырмалардың рөлін, қызметін, математикалық есептерді шешудің методикалық негіздерін біліп, меңгереді. Сонымен қатар, математикалық есептерді шығарудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерін үйретудің әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларының математика бойынша оқу жетістіктерінің сыртқы бағалауы (PISA, SAT, SET, ЕНТ)

    Пән мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін сырттай бағалаудың негізгі түрлерін оқуға және оны меңгеруге бағытталған. Бұл пәннің көмегімен студенттерде конкурстық есептердің шығару әдістемесін меңгеру дағдылары қалыптасады. Оқыту процесі барысында оқушыларды бағалау жүйесінің негізгі талаптары таныстырылады. Сондай-ақ, студенттер мектеп оқушыларының осы білімді бағалауға дайындық жұмыстарын жүйелеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесінің таңдаулы сұрақтары

    Пән мектеп математика курсы бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру мен оны үздіксіз дамыту және оны оқыту әдістемесін оқытуға қолдануа отырып, қазіргі мектепте математиканы оқыту әдістемесін таңдау дағдысын қалыптастыру, оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер, оларды ұйымдастыру мен басқару және көшбасшылыққа баулуға және жалпы математикалық мәдениетін көтеруге, математикалық пәндерді мектепте оқыту міндеттерді кәсіби тұрғыда шешуге қажетті құзыреттіліктер жүйесімен каруландыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика теңдеулері

    Пән математиканың негiзгi салаларының бiрi болып табылатын дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге қатысты теорияның материалдарымен студенттердi таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент шектің тербелісі, жылуөткізгіштік есептерін шешудiң негiзгi тәсiлдерiн білетін болады. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін қойылған бастапқы-шеттік есепті шығаруда сипаттауыштар, жалғастыру және Фурье әдістері, Грин формуласы арқылы шығаруды үйренеді және меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функциональдық анализ элементтері

    Пән теориялық және қолданбалы математиканың арсеналы болып табылатын функционалдық анализдің негізгі ұғымдарын оқу мен зерттеуге бағытталған. Осы пәнді оқу барысында студенттер сызықтық, метрикалық, толық кеңістіктермен, оның аксиомаларымен танысады. Функционалдар және операторлар ұғымымен танысады, олармен орындалатын амалдарды меңгереді, сәйкес есептерді шығарады. Евклид, Гильберт және Лебег кеңістіктеріндегі теңсіздіктерді дәлелдеуді үйренеді және оларды есептер шығаруда пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Педагогиканың негізгі қағидаларын, жас ерекшелік физиологиясы туралы білімін, мектеп гигиенасы нормаларын және білім берудің инновациялық технологияларын жалпы білім беру ұйымдарында оқу-тәрбиелеу процесінде тиімді пайдалану.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезіну, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивация алу, кәсіби этика және сөйлеу мәдениеті негіздерін меңгеру, білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті қамтамасыз ету; педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық және еңбексүйгіштік таныта білу.
  • Кәсіби іс-әрекет мәселелерін шешеді, математикалық есептерді шешудің аналитикалық және сандық әдіс-тәсілдерін талдайды, бағалайды және практикада қолданады, мектеп оқушыларының пәндік құзыреттіліктерін, математикаға деген қызығушылығын қалыптастырады, пәнішілік және пәнаралық байланыстарды қолданады, мектеп оқушыларын оқыту үдерісінде логикалық ойлауды дәлелдейді, математикалық білімдерін күнделікті өмірде қолдана алады.
  • Математика бойынша жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында дәстүрлі және заманауи оқыту технологияларын, цифрлық платформаларды пайдалана отырып, мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырады.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Жоғары математиканың іргелі пәндерінің негізгі теоремаларын, математикалық есептерді ұтымды шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдана алады.
  • Негізгі ұғымдарды, теоремаларды, тәсілдерді және математикалық әдістердің алгоритмдерін математиканың және физиканың тиісті саласындағы теориялық немесе қолданбалы есептерді шешуде колданады, сонымен қатар процестің заңдылықтарын анықтап және тұжырымдарды дәлелдеуде қолдана алады.
  • Математика саласының сәйкес теориясын қолдана отырып, бастапқы-шектік есептерді шешудің бірнеше әдістерін ескере отырып, математикалық модельдерді құрастырады және талдайды.
  • Әлеуметтенуге, жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы таңдау мен кейіннен дамытуға, шет тіліндегі кәсіптік бағдар мәтіндерімен жұмыс жасауға дайын болуға ықпал ету
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.
  • Математикалық жағдайдың ішкі (ойлы) моделін қалыптастыру (кеңістіктік бейнені қоса алғанда), есептегі тапсырмаларды бөліп көрсету, алгебра, геометрия, тригонометрия, қарапайым математика курстарынан есептерді шешудің ықтимал нұсқаларын іріктеу, ауызша материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды интерпретациялау.
  • Балалардың әртүрлі қызметін ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген, оқушылардың зерттеу және жобалау қызметімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін, жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру үдерісінде (SMART және STEM технологиялары) заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады.
  • Дифференциалдық және интегралды есептеу есептерін шешу әдістерін, аналитикалық әдістермен шешілетін қолданбалы есептерді математикалық моделдеу негіздерін меңгеру.Математика және басқа да нақты және жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу жұмыстарына қажетті сандар теориясының математикалық нысандарымен, ойлаудың математикалық қатаңдығымен жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Дискретті математика мен математикалық логиканың әр түрлі бөлімдерінен теориялық және қолданбалы сипаттағы есептерді шешу, тұжырымдарды дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру.
Top