Бейнені сандық өңдеу

  • Мақсаты: үш өлшемді білім саласында іргелі және қолданбалы білім алу компьютерлік графика және анимациялар; үшөлшемді нысандарды моделдеу және анимация жасау бойынша іскерлікті жасау; графикалық ақпараттық технологияларды қолдану, графикалық ақпараттық ресурстарды құру дағдыларын қалыптастыру; 2D және 3D компьютерлік графика және анимация бағдарламаларымен танысу; 3dsmax, AutoCAD, ArchiCAD және т. б. үш өлшемді графика және анимацияның танымал бағдарламаларының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттеу.; екі өлшемді және үш өлшемді модельдеу, текстуралау, визуализация және анимация әдістерімен таныстыру; компьютерлік графика және анимациялық компьютерлік фильмдер өндірісі үшін технологиялық жабдықтармен танысу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top