6B06130 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканы цифрландыру міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін іргелі білім берудің құзыреттілік тәсілі негізінде ғылымның, индустрияның, техниканың өзекті бағыттары үшін зерттеу ойлауы мен мәдениеті бар тәжірибеге бағдарланған, еңбек нарығында орнықты IT-мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; тілдің мәнерлі бірліктерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: академиялық салаға қатысты мемлекеттік, орыс және шет тілдерін қолдану саласындағы коммуникативтік құзыреттіліктерді кеңейтеді; мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің материалдарында прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің вариантты бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: алгоритмдерді әзірлеу, бағдарламалау негіздері туралы идеялар мамандықтың басқа пәндерін оқуға жеткілікті және одан әрі кәсіби қызметте қолданылады. Мазмұны: алгоритмдерді әзірлеудің негізгі ұғымдарын, принциптерін, алгоритмдердің әртүрлі түрлеріне арналған бағдарламаларды әзірлеу бойынша білімді қолдануды жүйелейді. Заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді; әзірленген бағдарламаны өз бетінше жөндеу және тестілеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра және геометрия
Мақсаты: болашақ инженерлерге байланысты инженерлік пәндерді де, арнайы курстарды да оқуға қажетті математика бойынша белгілі бір білім беру; математикалық интуицияны және оқушының болашақ мамандығына байланысты қолданбалы сипаттағы есептерді шешуде үйренген математикалық әдістерді қолдану қабілетін дамыту. Мазмұны: сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі іргелі ұғымдары түсіндіріледі. Матрицалар теориясының, сызықтық теңдеулердің детерминанттары мен жүйелерінің, векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, екінші ретті сызықтар мен беттер теориясының математикалық аппаратын меңгерген. Қауіптен қорғау әдістерін іске асыру кезінде АКТ саласындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика
Мақсаты: білім алушыларда білімнің ғылыми әдісін қалыптастыру, ол үшін болашақ маманның біліктілік сипаттамалары негізінде курсты баяндауды қамтамасыз ету, студенттің классикалық және қазіргі физика арасындағы қарым-қатынасты және белгілі бір теориялар мен заңдардың қолданылу шекараларын игеруін қамтамасыз ету қажет. Мазмұны: классикалық және қазіргі физика заңдары; қазіргі ғылыми аппаратура және физикалық зерттеу әдістері; Қазіргі физикалық эксперимент әдістері қарастырылады. Теориялық және эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің сенімділік дәрежесі бағаланады; эксперимент жоспарланады және оның нәтижелері өңделеді. Алынған білім физиканың әртүрлі салаларындағы нақты есептерді шешу үшін қолданылады: механика, Термодинамика және молекулалық физика, электродинамика, оптика және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Мақсаты: есептерді Алгоритмдеу негіздерін, тілге негізделген бағдарламалау әдістерін-Python игеру. Мазмұны: әртүрлі сыныптардың есептерін шешу үшін негізгі схемаларды практикалық қолдану. Кіріс және шығыс деректерін анықтау, талдау және құрылымдау, анықтау. Python веб-Даму тілі ретінде. Типтік алгоритмдер негізінде Python-да кодтау, Django шеңберін, Full Stack Framework көмегімен тиісті нәтиже алу арқылы түзету. Бағдарламалау тілдерінің стандартты кітапханаларын пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Мақсаты: болашақ инженерлерге сабақтас инженерлік пәндерді де, арнайы курстарды да оқу үшін қажетті математика бойынша белгілі бір білім беру; - математикалық интуицияны және оқушының болашақ мамандығына байланысты қолданбалы сипаттағы есептерді шешуде үйренген математикалық әдістерді қолдану қабілетін дамыту; - математикалық мәдениетті және әдебиетпен жұмыс істеу қабілетін тәрбиелеу. Мазмұны: Математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдары қарастырылады: бір нақты айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, анықталмаған интегралдар және интегралдау әдістерін, белгілі бір интегралдарды қолдану және оларды геометрияда, механика мен физикада, бағдарламалауда жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты: тілдің қоғам өміріндегі маңызын айқындап, оны меңгерудің білім алушылардың болашақ мамандығы саласында аса қажетті екендігін ұғындыру. Түрлі әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың ауызша, жазбаша тілдерін дамытып, тіл мәдениетін қалыптастыру; кәсіби салада сөйлеу, жазу дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны: білім алушыларға қарым-қатынас құралы ретінде қазақ тілі, ділі, тарихы, дәстүрі, ұлттық ерекшеліктері туралы танымдық білім мен қазақ тілінің танымдық жүйесін, лексикалық құрамын, грамматикалық сипатын түсіндіріп, ауызекі сөйлеу тіліне, әдеби тілдік нормада сөйлеуге бағыттайды, ғылыми стильді меңгеруге және ойын еркін жеткізуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректер құрылымы
Мақсаты: әр түрлі күрделіліктегі деректерді ұсыну құрылымын зерттеу (массивтер, тізімдер, хэш-кестелер, стектер, кезектер), олардың ішкі ұйымдастырылуын жүйелеу. Мазмұны: таңдалған бағдарламалау тілінде мәліметтер типтері, сілтемелер, оларға операциялар арқылы қалыптастыру. Бағдарламалық жасақтама кодының міндеттерін рәсімдеу әдістерін қолдану, оларды графикалық түрде көрсету. Құрылымдарды өңдеуді, тестілік деректер жиынтығын тиімді сақтау әдісін, үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуді таңдау негіздемесі. Бағдарламалық кодты қайта өңдеу және оңтайландыру әдістері мен құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
Мақсаты: ықтималдықтардың негізгі қасиеттері, оларды есептеу туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: сандық сипаттамалардың үздіксіз, дискретті кездейсоқ шамалары бойынша анықтама. Корреляциялық тәуелділікті талдау. Үлестіру функцияларының моменттерін бағдарламалық есептеу. Статистикадағы негізгі үлестірулерді бағалау (MMP). Minitab, stat Soft, state қосымшаларын практикада k-ретті ықтималдық модельдерін әзірлеу, біртектілік гипотезаларын, коэффициенттердің маңыздылығын, модельдердің сәйкестігін тексеру бойынша қолдану. Регрессиялық талдау жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлы схематехника
Мақсаты: цифрлық құрылғыларды зерделеу және Цифрлық техниканы пайдалану дағдыларын дамыту саласында білім алушылардың базалық даярлығын қалыптастыру. Мазмұны: сандық элементтер базасы, сандық логиканың математикалық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Компьютер құрылымының иерархиясы. Сандық құрылғылардың құрамындағы элементтердің бірлескен жұмысын түсіндіру. Комбинациялық және сериялық типтегі функционалды түйіндерді жобалау, 2D жадыны ұйымдастыру, 3D дағдылары. сериялық және параллель типтегі регистрлерді құру мысалдары. Электрондық бағдаршам моделін, Логикалық элементтердегі күшейткіштерді, дыбыстарды имитациялауды және т. б. құрудың практикалық дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық байланыс технологиялары
Мақсаты: цифрлық құрылғыларды зерделеу және Цифрлық техниканы пайдалану дағдыларын дамыту саласында білім алушылардың базалық даярлығын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі заманғы цифрлық интегралды микросхемалардың негізгі түрлеріне, олардың схемалық техникасына, порт параметрлеріне, сигналдарға, олардың жұмыс істеу принциптерін түсінуге анықтама беріледі. Түрлі типтегі цифрлық байланыстардың тілдік сипаттамаларын әзірлеу; нақты өлшеу аспаптарында цифрлық байланыс құрылғыларының Принципті электр схемаларын ресімдеу мен модельдеудің практикалық дағдыларын меңгеру; алдымен қабылданған, бұдан әрі іске асырылған техникалық шешімді кезең-кезеңмен талдау және верификациялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мақсаты: А2 жеткілікті деңгейде және В1 базалық жеткіліктілік деңгейінде шет тілді білім беру процесінде студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: АКТ саласында кәсіби бағытталған шет тілі қолданылады. Бағдарламалау, мәліметтер базасын әзірлеу, желілік технологиялар, Big Data, DB, Machine Learning құралдарын ағылшын тілінде қолдану мәселелері зерттелуде. Шет тілінде акт әзірлемелерін талдау, жобалау, іске асырудың практикалық дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Мақсаты: алгоритмдерді әзірлеу, бағдарламалау негіздері туралы идеялар мамандықтың басқа пәндерін оқуға жеткілікті және одан әрі кәсіби қызметте қолданылады. Мазмұны: Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер туралы негізгі ұғымдар, іс-қимыл алгоритмдерінің, мәліметтер базасының, желілік технологиялардың, ақпаратты қорғау құралдарының ақпараттық өзара байланысының принциптері зерттеледі. GUI негізгі түсініктері. Python-да әртүрлі алгоритм схемаларының бағдарламаларын әзірлеу дағдылары. Заманауи фреймворктар, құралдар жинағы ортасында бағдарламалау; әзірленген бағдарламаны өз бетінше жөндеуді және тестілеуді жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданушының графикалық интерфейсі
Мақсаты: пайдаланушының ОЖ-мен жұмыс істеуі үшін бағдарламалық жасақтаманы зерттеу. Мазмұны: графикалық модульдерді тиісті ата-аналық бағдарламаның жұмыс кеңістігіне орналастыру дағдылары. Ресурсқа қол жеткізуді синхрондау (мутекстер, семафорлар). GI негізгі элементтерін құру дағдылары: ақпаратты енгізу және шығару (түймелер, қосқыштар, combobox, label, edit field, listbox, menu және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағдарламалау технологиясы
Мақсаты: студентті техника мен бағдарламалық жасақтаманың тез өзгеретін нарығына еркін бейімделе алатын маман ретінде дайындау; Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін ЕО-мен бірге үйрену. Мазмұны: бағдарламалау технологиясының негізгі ережелерін зерттеу; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу кезінде қолданылатын заманауи техникалық, бағдарламалық, технологиялық шешімдерді анықтау. Бағдарламаның өмірлік циклінің әр кезеңін ескере отырып, жобалаудан бастап енгізуге, қолдауға дейінгі бағдарламаларды жобалау. Практикалық жобалау құралдарын пайдалану, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерін, соның ішінде ОP негізінде әзірлеу; бағдарламалық құжаттарды әзірлеу, сәйкестікті бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы математикалық статистика
Мақсаты: қолданбалы статистиканың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу. Мазмұны: математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, сызықтық емес динамика әдістері қарастырылады. Ақпаратты қорғау, Машиналық оқыту, деректерді өндіру міндеттерінің көпөлшемді статистикалық модельдерін құру және талдау дағдыларын меңгерген. Деректерді визуалды көрсету нәтижелерін бағалау, жүйелердің, желілердің қауіптерге тұрақтылығын болжау үшін заманауи есептеу құралдары мен қолданбалы бағдарламалардың математикалық пакеттерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Модальды логика
Мақсаты: модальды логиканың негізгі ұғымдарымен, модальды жүйелерді құру ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: білімді ұсынудың және пайымдауды модельдеудің логикалық негіздерін қарастырады, осы саладағы заманауи зерттеу бағыттары қозғалады. Қазіргі жүйелердегі пайымдауды модельдеудің негізгі алгоритмдерін жүйелеу; білімді ұсынуға логикалық тәсілдердің негізгі принциптерін, логикалық қорытынды жүйелерінің құрылғыларын жалпылау; логикалық тілдерді қолдана отырып, пәндік салалардың модельдерін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика
Мақсаты: логикалық Алгебра негізінде математикалық логиканың негізгі бөлімдері зерттеледі; есептерді шешу әдістерін қолдану және мәлімдемелерді дәлелдеу. Мазмұны: ақиқат кестелерін, конъюнктивті, дизъюнктивті қалыпты формаларды құру, предикат логикасының формулаларын жазу, әртүрлі тұжырымдарды дәлелдеу, қорытынды жасау. Логикалық функцияларды азайту үшін комбинациялық схемаларды, Вейч диаграммаларын, Карно карталарын құру. Математикалық логика заңдарын цифрлық схемаларды жобалауда, ақпаратты қорғау, криптография, желілік адрестеу мәселелерінде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы
Мақсаты: ақпараттық әсер ету объектісі ретінде есептеу жүйелерінің архитектурасының принциптері, құрылыс әдістемесі, даму перспективалары зерттеледі. Мазмұны: дәстүрлі, параллельді және дәстүрлі емес архитектурасы бар компьютерлердің Даму бағыттары; деректерді беру желілерін құру принциптері. ӘК сапасының өлшемдерін анықтау. Процессорлардың түрлерін ажыратыңыз. Жадқа қол жеткізу уақытын азайту мәселелері. Жүйелердің өнімділігін анықтау. Заманауи компьютерлердің, жүйелер мен желілердің архитектурасын таңдау және кешендеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көппроцессорлы есептеу жүйелерінің архитектуралары және топологиялары
Мақсаты: көп процессорлы есептеу жүйелерін ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады. Мазмұны: Флинн классификациясы, процессор матрицалары: ILLIAC IV, ICL DAP, Goodyear Aerospace XMPP, Connection Machine. Заманауи SMP, MPP архитектурасы. Гибридті NUMA жады мен кластерлік архитектураны ұйымдастырудың ерекшеліктері. Sun компаниясының sun Ultra Enterprise отбасы. Map Reduce технологиясын көптеген кілт/мән кіріс жұптарын көптеген кілт/мән Шығыс жұптарына есептеу үшін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтаманың архитектурасы және дизайны
Мақсаты: бағдарламалық жүйені ұйымдастыру туралы шешімдердің жиынтығы, әртүрлі белгілер мен формализм зерттеледі. Мазмұны: іс жүзінде таңдалған құрылым мен мінез-құлық элементтерін барған сайын үлкен жүйелерге қосу. Жүйенің және оның құрамындағы объектілердің шекараларын, құрылымын, мінез-құлқын зерттеу және сипаттау. Диаграммалар, UML құралдары негізінде бағдарламалау тілдерінде код жасау. Бағдарламаның архитектурасын, оның компоненттерін көрсету және визуализациялау үшін UML пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгоритмнің қолданбалы теориясы
Мақсаты: дискретті математиканың негізгі қолданбалы есептерімен және әдістерімен танысу; студенттердің математикалық модельдер арқылы дискретті объектілерді сипаттау дағдыларын игеруі. Мазмұны: білім, талдау дағдыларын қалыптастыру, алгоритмдердің тиімділігін анықтау. Екілік іздеуді орындау, таңдау және кірістіру арқылы сұрыптау, біріктіру, TimSort. к-ші реттік статистиканы табу мүмкіндігі. Карацуба, Страссен алгоритмдерінің практикалық тапсырмаларын орындау, ассоциативті массивтер, екілік іздеу ағаштары, 2-3 және қызыл-қара ағаштар. Хэш-кестенің жұмысы, ашық адрестеу арқылы тізбек әдісімен жүзеге асыру. Сызықтық емес бағдарламалау есептерін шешу, графиктегі ең қысқа жолдарды іздеу, алгоритмдердің заңдылықтарын және олардың модельдерін анықтай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректер қорын басқару жүйелері
Мақсаты: мәліметтер базасын жобалау туралы теориялық білім алу; мәліметтер базасын басқару жүйелерінің теориялық негіздерін зерттеу; мәліметтер базасын басқарудың заманауи жүйелерін компьютерде қолдану мен іске асырудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: ДБ, деректер модельдері туралы білімді қалыптастыру; ДБ басқару жүйесінің функциялары; деректерді сақтаудың, іздеудің заманауи технологиялары. Жобалау және басқару үшін SQL сұрауларын, MySQL әзірлеу әдістерін қолдану; деректерді іздеу және алу критерийлерін анықтау. Заманауи ДҚБЖ көмегімен клиенттік және серверлік бөліктерді әзірлеу дағдылары. ДБ пайдалану мониторингін жүзеге асыру. Мәліметтер базасын пайдалану кезіндегі оқиғаларды талдау. ДБ-ға қол жеткізуді бақылау құралдары мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Объектіге-бағытталған бағдарламалау
Мақсаты: Объектілік тәсілдің, объектіге бағытталған және жалпыланған бағдарламалаудың негіздерін меңгеру, MS Windows және Linux платформаларына арналған заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын игеру. Мазмұны: бағдарламалық жүйелердің объектіге бағытталған құрылысының негізгі принциптерін сипаттайды; сыныптар, объектілер және олардың арасындағы қатынастар туралы түсініктерді түсіндіреді. PyCharm-да ОP құралдарын пайдалану қабілетін дамытады; көп ағынды және үлестірілген бағдарламалау негіздерін практикада қолдану; ОP негізінде алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логикалық бағдарламалау
Мақсаты: логикалық бағдарламалаудың синтаксисін, семантикасын, теориялық негіздерін қарастырады; Іздеуді басқару дағдылары. Мазмұны: логикалық бағдарламалаудың негізгі алгоритмдерін жүзеге асыра білу, оларды әртүрлі қосымшаларға ендіру. Есептеу механизмін талдау дағдыларын, логикалық бағдарламаларды жобалау әдістемесін; логикалық бағдарламалаудың тілдік ортасында әртүрлі пәндік салалардағы нақты тапсырмаларды практикалық бағдарламалау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Web-бағдарламалау негіздері
Мақсаты: Заманауи бағдарламалау тілін қолдана отырып, веб-қосымшаларды әзірлеу саласында студенттерді теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: интерактивті веб-қосымшаларды құруға арналған Көктемгі жүктеу құралдарын зерттеу. Белгілеу тілі. Тақырыптар, абзацтар, тізімдер, сілтемелер жасау дағдылары. Веб-беттердің әрекеті мен мазмұнын басқару үшін JavaScript-те HTML кодын ендіру. Беттің көрінісі мен орналасуын сипаттауға арналған CSS. JQuery және платформаны пайдалану ASP.Net, веб-әзірлеуге арналған зертханалық сабақтардағы metronic үлгілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүйелік бағдарламалау
Мақсаты: студенттерді күрделі логикалық құрылымы бар заманауи бағдарламаларды аз шығынмен алуға мүмкіндік беретін бағдарламаларды әзірлеу деңгейінде жүйелік бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерімен таныстыру. Мазмұны: Жүйелік бағдарламалау, Windows / Linux қосымшаларын әзірлеу саласындағы ерекшеліктер мен заманауи жетістіктер қарастырылады; Жүйелік бағдарламалау негіздерін, файлдық жүйені, процестерді, асинхронды енгізу-шығаруды басқару қосымшаларын құру технологияларын игеру. Win32/64 /Linux функцияларын қолдана отырып, Жүйелік бағдарламалау мәселелерін қамтитын бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сызықты және сызықты емес бағдарламалау
Мақсаты: студенттерді Вариациялық есептерді шешуге үйрету, көпфункционалды айнымалыларды азайту, сызықтық бағдарламалау, сандық әдістерді оңтайландыру, сызықтық және сызықтық емес жүйелерді басқару, сызықтық жүйелерді бақылау және басқару және т. б. Мазмұны: сызықтық және сызықтық емес бағдарламалаудың негізгі ұғымдарымен таныстырады; математикалық бағдарламалау, динамикалық бағдарламалау есептерін жалпы қою. Шешімдерді таңдау бойынша тапсырманы қоюға талдау жүргізу; модельді қолдана отырып, нәтиже алыңыз, оны шешілетін мәселенің мағыналы терминдерімен түсіндіріңіз және оның тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Функционалды бағдарламалау
Мақсаты: ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін логикалық және функционалды бағдарламалау құралдарын зерттеу және практикалық игеру. Мазмұны: функционалды бағдарламалаудың синтаксисін, семантикасын, теориялық негіздерін қарастырады; түсіну Іздеуді басқару механизмі. Функционалды бағдарламалаудың негізгі алгоритмдерін жүзеге асыра білу, оларды әртүрлі қосымшаларға ендіру. Есептеу механизмін талдау дағдыларын, функционалдық бағдарламаларды жобалау әдістемесін; функционалдық бағдарламалаудың тілдік ортасында әртүрлі пәндік салалардан нақты міндеттерді практикалық бағдарламалау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графтар теориясы
Мақсаты: графтардың негізгі ұғымдарымен таныстыру, математиканың дедуктивті сипаты, графтар теориясының пәні, қазіргі комбинаторика мен графтар теориясының даму тенденциялары; графтардағы тиімді алгоритмдерді әзірлеудің, мәліметтер құрылымын таңдаудың, деректерді дайындаудың негізгі принциптері. Мазмұны: графтар теориясының негізгі ұғымдарын, графтардағы есептерді шешу әдістерін, алгоритмдерін, графтардағы объектілер мен құрылымдардың әртүрлі типтерін зерттеу әдістерін, сондай-ақ графтар мен желілердегі бірқатар классикалық есептерді, оларды шешу алгоритмдерін сипаттай отырып, алгоритмдердің күрделілігін талдайды. Графтарда алгоритмдерді құрудың стандартты схемаларын жүзеге асырыңыз, оларды қолданылатын бағдарламалау тілдеріне қолданыңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кодтау теориясы
Мақсаты: студенттердің заманауи кодтау теориясын меңгеруі. Ақпараттық теория және кодтау теориясы саласында студенттерді іргелі даярлау; телекоммуникациялық желілер мен жүйелерді өзіндік теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуде студенттерге кеңес беру. Мазмұны: қазіргі код теориясының негіздерін қарастырады; код сөзінің қашықтығын, салмағын табу; сызықтық және циклдік кодтарды кодтау және декодтау. Ақпаратты тиімді және шуылға төзімді кодтау әдістерін, сигналдарды аналогты-цифрлық түрлендіру әдістерін, есептерді шешуді бағалау үшін цифрлық деректерді қысу әдістерін қолдану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Linux операциялық жүйесі
Мақсаты: операциялық жүйелерді (ОЖ) құрудың жалпы принциптерін, есептеу жүйесінің ресурстарын ұтымды бөлу арқылы есептеу процесін тиімді басқару құралы ретінде және ыңғайлы пайдаланушы интерфейсін құруға арналған бағдарламалық құралдарды зерттеу. Мазмұны: заманауи операциялық жүйелер ұсынатын қызметтер, олардың мүмкіндіктері, шектеулері, осы қызметтерді жүзеге асыру әдістері туралы білім алуға, идеялар алуға ықпал етеді. Компьютермен үйлесімді компьютерді жүктеу процедурасы, диск бөлімдері, дискіге кіру желілері, TCP/IP желісінің параметрлері, қауіпсіздік тәжірибесі туралы мәліметтер береді. Linux ОЖ Әкімшілігімен таныстырады, отбасы-Unix. Linux ОЖ-ны әр түрлі аппараттық конфигурацияларда орналастырыңыз, конфигурациялаңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өндірісті ұйымдастыру және менеджмент
Мақсаты: Өндірісті ұйымдастыру, ұйымда басқарушылық қызметті жүзеге асыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру, көшбасшылық және басқарушылық қасиеттерді дамыту. Мазмұны: Эволюция, негізгі ұғымдар мен басқару мектептері. Менеджменттің принциптері мен функциялары. Басқару әдістері. Менеджердің қасиеттері және оның ұйымдағы рөлі. Көшбасшылық: көшбасшылық стилі және басқарушылық имиджі. Басқару шешімдерін әзірлеу. Жанжалды, стрессті және өзгерістерді басқару. Ұйымдастыру теориясы және оның дамуы. Өндірістік ұйымдастырудың түрлері және нысандары. Ұйымның өндірістік және басқарушылық құрылымы. Өндірісті ұйымдастыру мен басқарудың итеру және тарту жүйелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және өндірісті ұйымдастыру
Мақсаты: студенттерде әлеуметтік-экономикалық тиімділік тұрғысынан кәсіпорынды басқару процестерін бағалаудың теориялық негіздері, мәні, принциптері мен әдістері туралы білім кешенін қалыптастыру; кәсіпорын қызметінің техникалық-экономикалық көрсеткіштерін есептеу әдістерін практикалық дамыту. Мазмұны: кәсіпорынның шаруашылық объектісі ретіндегі мәнімен, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі орны мен рөлімен, оның сипаттамаларымен таныстырады. Курста кәсіпорынның ресурстық базасы және әртүрлі ресурстарды пайдалану тиімділігі, кәсіпорынның экономикалық механизмі және оның қызметінің қаржылық нәтижелері қарастырылады. Атқарушылық, басқарушылық сипаттағы экономикалық шешімдерді талдау, қабылдау үшін экономикалық есептеулер әдістемесін меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
Мақсаты: оқыту процесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістерін, тәсілдері мен дағдыларын игеру, олардың шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, оқудағы бастамасын және болашақ қызметін дамыту арқылы студенттердің дайындық деңгейін арттыру. Мазмұны: Зияткерлік белсенділік. Ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. Ғылыми ақпаратты іздеудің негізгі әдістері. Баяндама мен презентацияларды дайындау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейнелерді тану негіздері
Мақсаты: студентті үлгіні тану бойынша алған білімдері мен практикалық дағдыларын жаңғыртуға үйрету, оған үлгіні тану бойынша бағдарламалық өнімдерді әзірлеуде заманауи тәсілдің негіздерін қолдануға үйрету, алған білімдерін шығармашылықпен қолдануға және пайдалануға үйрету. Мазмұны: үлгілерді белгілер бойынша танудың негізгі әдістері мен әдістерін түсіндіреді; бастапқы деректерді белгілі бір сыныпқа жатқызу. Жұмыс фазасының тапсырмаларының түрлерін анықтау. Жіктеу ережелерін қолдану. Тану мәселесін шешетін жүйелердің мысалдары. Сөйлеуді, суреттерді, мәтіндерді тану әдістерін қолдану. Тану есептерін шешуде қолданылатын математикалық және алгоритмдік аппаратты меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Мақсаты: бакалаврларда қолданудың орындылығын ескере отырып, деректердің құпиялылығын, тұтастығын және қолжетімділігін теңгерімді қорғау туралы білімді қалыптастыру, заманауи құралдар мен технологиялар негізінде қауіпсіздік саясатын жобалаудың практикалық дағдыларын үйрету. Мазмұны: ақпараттық қауіпсіздік принциптері туралы білімді қалыптастыру. Ақпараттық қатерлерді анықтау және талдау және оларға қарсы тұру. Компьютерлік ақпаратты қашықтағы шабуылдардан, желілік қауіпсіздіктен қорғаудың аппараттық және бағдарламалық әдістерін қолдану. Қауіпсіздік саясатының модельдерін жүзеге асыру. Пайдаланушы топтарының қол жеткізу деңгейлерін басқару. АЖ қорғау сыныбының критерийлерін анықтау және тағайындау, зертханалық жұмыстарды орындау кезінде ақпараттың тұтастығын қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи криптография
Мақсаты: ақпараттық жүйелерде жүзеге асыра отырып, ақпаратты криптографиялық қорғаудың негізгі принциптері туралы жүйелі теориялық ақпарат алу. Мазмұны: криптографияның негізгі ережелерімен, шифрлар кластарымен, оларды криптоанализ әдістерімен, ақпараттың тұтастығы ұғымдарымен, криптографиялық хаттамалармен, электрондық қолтаңбамен таныстырады. Криптографияның негізінде жатқан математикалық теорияны түсіндіреді (топтар теориясы, Галуа өрістері, азайтылмайтын көпмүшелер, сандар теориясы, жалған кездейсоқ тізбектер). Тәжірибеде қолдану кезінде шифрлау алгоритмдерін іске асыру, олардың криптоанализі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
C# бағдарламалау тілі
Мақсаты: қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінің негізгі ұғымдары мен конструкцияларын зерттеу, жалпы принциптерді зерттеу және C # объектіге бағытталған бағдарламалауды практикалық қолдану дағдыларын алу. Мазмұны: С# бағдарламалау элементтерін қолдана отырып, қосымшаларды әзірлеудің негіздері мен тұжырымдамаларын ашады. Бағдарламалау тілінің ресми анықтамасын аударма әдістерінің артындағы технологиямен байланыстыра білу. Интерфейс элементтері арқылы С#, класстарды басқару ортасында қосымшаларды құру әдістерін, тәжірибесін меңгеру; кәсіби қызметте Заманауи бағдарламалау парадигмасын қолдану тәжірибесін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілердің компоненттері (Cisco 1)
Мақсаты: компьютерлік желілерді жобалау, желілік құрылғылардың өзара әрекеттесуі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: компьютерлік жүйелер мен желілердің жіктелуі қарастырылады. Желілердің логикалық және физикалық топологиясының негізгі стандарттары. Аппараттық компоненттердің стандарттары қолданылады. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделі, қолданылатын компьютерлік желі протоколдары. Желілік технологиялар стандарттары. Зертханалық сабақтар кезінде желілік адрестеуді анықтау. Топтық өзіндік жұмыстарды орындау кезінде желілерді жобалаудың халықаралық стандарттарын қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника негіздері
Мақсаты: білім алушыны робототехника негіздерін зерделеу кезінде алған білімдерін, практикалық дағдылары мен дағдыларын жаңғыртуға, сондай-ақ бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезінде алған білімдерін қолдануға және пайдалануға үйрету. Мазмұны: робототехникалық жүйелердің қолданылуы мен негізгі мүмкіндіктерін; РТС жобалау әдістері мен жұмыс істеу принциптерін қарастырады. РТС логикалық басқару объектілерін талдау; робототехникалық құрылғыларды әзірлеуге техникалық тапсырма жасау; РТС элементтерінің сипаттамаларын есептеу және таңдауды жүзеге асыру; әртүрлі роботтардың жұмыс алгоритмдерін бағдарламалау; басқару автоматтарын тұрақты әдістермен синтездеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойындар теориясының негіздері және амалдарды зерттеу
Мақсаты: шешімдерді әзірлеу процесін модельдеуде іргелі рөл атқаратын негізгі ұғымдарды, тұжырымдар мен әдістерді зерттеу, Операциялық зерттеу әдістемесін меңгеру, әртүрлі салалардағы операциялық модельдерді құру және талдау теориясы мен практикасы мәселелерін игеру. Мазмұны: ойын теориясы ұғымдарын, ойындарды шешудің нақты және жуықталған әдістерін түсіндіреді; желіні жоспарлау мәселелерінің жалпы тұжырымы, ойын теориясы. Көптеген балама шешімдерді қалыптастырады, мақсат қояды және оңтайлылықтың бағалау критерийін таңдайды, модельденетін жүйенің ерекшелігіне байланысты басқарылатын айнымалыларға шектеулер тұжырымдайды; қолайлы математикалық әдісті таңдауды негіздеу, алгоритм мен есепті шешу бағдарламасын беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Мақсаты: Машиналық оқыту негіздерін үйрену. Машиналық оқыту әдістері. Мазмұны: Математикалық статистика мен ықтималдық теориясына негізделген эмпирикалық тәуелділіктерді алу. Машиналық оқытуда шешілетін классикалық тапсырмалар. Оқыту түрлерін қолдану (прецедент бойынша, дедуктивті). Мұғалімсіз оқыту кезінде кластерлеу дағдылары. Сандық түрде деректермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістері (сигналдар, бейне тізбегі, сурет, сипаттамалық сипаттама). Болжауды орындау-оқытудың салдары ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Java бағдарламалау тілі
Мақсаты: жүйенің негізгі көрінісін қалыптастыру. Студенттерді Java тілінде бағдарламалау білімін келесі пәндерде, оқытуда, сондай-ақ кәсіптік қызметте оқуды аяқтағаннан кейін қолдануға дайындау. Мазмұны: Java бағдарламалау тілінің мүмкіндіктерін білу. Нысандарды зерттеу, полиморфизм, мұрагерлік, жинақтар (жинақтар, тізім, карта, жинақ), JPA контейнері, күту күйі. Файлдармен, file, console сыныптарымен жұмыс істеу дағдылары. Java тілінде қосымшаларды кодтау, spring, Spark жақтауларын пайдалану; апплеттерді әзірлеу; GUI элементтерін қолдану; бағдарламалау тілдері кітапханаларының стандартты жиынтықтарын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды жүйелердің негіздері
Мақсаты: интеллектуалды жүйелердің блоктарын зерттеу: білім базасы, шешім шығару механизмі, интеллектуалды интерфейс. Мазмұны: тапсырмаларды табиғи және формальды тілдерде ұсыну. Бұлыңғыр жиындарды модельдеу, бұлыңғыр логика. Өнім жүйелері, семантикалық желілер, фреймдер арқылы интеллектуалды жүйелердегі білімді ұсыну; білімдегі логикалық қорытынды алгоритмдері. Суреттегі мәтінді тану кезінде интеллектуалды жүйелерді іс жүзінде қолдану. Сынақ деректер жиынтығын құру ережелерін, алгоритмдерін және технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялар стандарттары
Мақсаты: компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру принциптері, стандартты желілік технологиялардың архитектурасы туралы жүйеленген мәліметтер алу, заманауи әдістер, құралдар мен технологиялар негізінде жергілікті желілерді жобалаудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: компьютерлік жүйелер мен желілердің жіктелуі қарастырылады. Желілердің логикалық және физикалық топологиясының негізгі стандарттары. Аппараттық компоненттердің стандарттары қолданылады. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделі, қолданылатын компьютерлік желі протоколдары. Желілік технологиялар стандарттары. Зертханалық сабақтар кезінде желілік адрестеуді анықтау. Топтық өзіндік жұмыстарды орындау кезінде желілерді жобалаудың халықаралық стандарттарын қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Arduino және 3D Printing технологиялары
Мақсаты: студенттердің электроника мен есептеу техникасының қазіргі даму тенденцияларын ескере отырып, микроконтроллерлерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің берілген әдістемесін әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны: Ардуиноны Инфрақұрылым, электронды, механикалық компоненттер бір құрылғыға жиналатын орта және осы компоненттердің мінез-құлқын бағдарламалау ретінде қарастырады. Аппараттық бөлікті зерттейді (микроконтроллері бар электронды тақталар, ілеспе элементтер-қуат тұрақтандырғышы, кварц резонаторы, құлыптау конденсаторлары). Микроконтроллерлерді (Ардуино) практикалық бағдарламалау, бағдарламаларды интеграцияланған бағдарламалық ортада құрастыру, оларды аппаратураға жүктеу; 3D-Printing пайдалану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету
Мақсаты: студенттердің Телекоммуникациядағы ақпаратты цифрлық өңдеу туралы білім алуы. Мазмұны: Телекоммуникациядағы ақпаратты сандық өңдеу технологияларын қарастырады; компьютерлерді қолдана отырып ақпаратты жинау, сақтау, байланыстыру және өңдеу модельдері, әдістері мен құралдары. Телекоммуникациядағы ақпаратты цифрлық өңдеудің қазіргі тенденциялары. Есептеу жүйелеріндегі технологиялық процестерді іске асыру режимдері. Соқыр сигналды өңдеу негіздері. Ультра кең жолақты сигналдарды өңдеу негіздері. Таратылған деректерді өңдеу жүйелері. Сөйлеу сигналдарын сандық өңдеу әдістері мен алгоритмдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды құрастыру негіздері
Мақсаты: мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, қабықтарды қолдану ерекшеліктері. Мазмұны: Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, қабықтарды қолдану ерекшеліктерін сипаттайды. Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде сервистік бағдарламаларды, сервистік қабықтарды әзірлеу, пайдалану дағдыларын меңгеру. Қолданбалы мәселелерді шешу үшін бірнеше мүмкін болатын бағдарламалық өнімдерді, модельдерді таңдау дағдылары. Медиа объектісін бағдарламалау. Іске асырылатын мультимедиялық объектінің моделін құру үшін модельдеу принциптерін қолданыңыз. Мониторинг жүргізу және мультимедиялық ақпаратты модельдеу үшін бағдарламалық құралдарды таңдау. Мультимедиялық жобаны мобильді гаджет форматына импорттау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бағдарламалық қамтама
Мақсаты: студенттерде қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану саласында базалық құзыреттіліктерді қалыптастыру, олар болашақта ЕТ және БҚ бойынша маманның кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру кезінде дамиды. Мазмұны: технологиялық операция, өмірлік цикл, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезеңдері, бағдарламалық өнімге қойылатын талаптар ұғымын қарастырады. Бағдарламалық өнімге техникалық тапсырманы әзірлеу қабілетін дамытады; бағдарламалық жасақтаманың құрылымдық және функционалдық схемасын әзірлеу; бағдарламалық жасақтама құрылымын жобалау үшін қадамдық егжей-тегжейлі әдісті қолдану. БҚ құрылымдарын әзірлеу; әзірленген БҚ жөндеу және сынау; бағдарламалық құжаттаманы жасау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үлкен деректер технологиясы
Мақсаты: Big Data технологиялары және оларды тәжірибеде қолданудың ерекшеліктері мен перспективалары туралы терең түсінік беру. Мазмұны: үлкен деректерді дайындау, сақтау, өңдеу және талдау технологиялары қарастырылады; үлкен деректердің негізгі сипаттамалары. Big Data өңдеу үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолдану. Арнайы бағдарламалар бойынша іздеу және алу үшін деректер критерийлерін анықтаңыз. Алынған мәліметтерден тиісті ақпаратты жасаңыз. Map Reduce ақпаратты өңдеу моделін, Hadoop кластерлік экожүйесінің компоненттерін қолданыңыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Big Data аналитикасы
Мақсаты: деректерді талдаудың міндеттері мен негізгі әдістерін зерттеу. Мазмұны: қолда бар деректер негізінде оқиғалардың даму ықтималдығын болжау үшін Predictive analytics және кез келген нысанның дайын үлгілерін пайдалану. Арнайы технологияларды зерттеу. Әр түрлі құралдар мен технологияларды талдау үшін қолдану: Арнайы бағдарламалық жасақтама: no SQL, Map Reduce, Hadoop, R; Datamining – техниканың үлкен жиынтығын қолдана отырып, бұрын белгісіз мәліметтер массивтерінен алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web сервистерді құрастыру (Java EE)
Мақсаты: Java Enterprise Edition қарастырылады-Java тілінде кәсіпорын қосымшаларын құруға арналған платформа. Мазмұны: API – ді үйрену және қолдану: Java Servlets-сұраныстарды өңдеуге және нәтижені жіберуге арналған арнайы модульдер. HTML мазмұнын, HTML/JavaScript/CSS коды бар беттерді Java-да код қиылысқан беттерді құру. Гипермәтіндік редакторларды қолдану. JavaScript-те гипермәтіндік ішкі бағдарламалардың жазбалары. Web Қосымшаларының ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көп тілді ортада кез келген форматтағы коммуникацияларға қабілеттілігін, толыққанды өмір сүру шарттары ретінде еңбекті түсінуді, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы Инфрақұрылым инновацияларын іске асыру арқылы экономиканы дамытуға қатысуға дайындығын көрсетеді
- Жаратылыстану, математикалық, әлеуметтік-экономикалық, инженерлік білімдерін көрсетеді және кәсіби қызметте математикалық, құрылымдық талдау, модельдеу және болжау әдістерін, эксперименттік және сараптамалық зерттеу дағдыларын, қаржылық сауаттылықты қолданады
- Бағдарламалық-аппараттық қамтамасыз етуді жобалауға: зияткерлік жүйелерге, компьютерлік желілерге, ДБ, web-қосымшаларға, Ақпарат қауіпсіздігінің шарттарына, пайдаланушы құжаттамасына, пайдалануға және сүйемелдеуге қойылатын талаптарды талдайды
- Негізгі стандарттарды, дизайн принциптері мен үлгілерін, әдістерді, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған бағдарламалау тілдерінің құралдарын, желілік компоненттерді, веб-ресурстар платформасын, жүйелік талдауға негізделген бағдарламалық қосымшаларды, заманауи АКТ және ақпараттық қауіпсіздік құралдарын таңдауды дәлелдейді
- Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптарды бағдарламалық жасақтама мен аппараттық құралдың құрылымын және оның компоненттерінің құрамын анықтайтын архитектураға айналдыра алады, осы компоненттер мен олардың арасындағы интерфейстерді, оларды кейіннен кодтау және қазіргі бағдарламалау тілдерінде тестілеу үшін сипаттайды
- Оңтайлылық қағидаттарына сәйкес бағдарламалық интерфейстерді әзірлеу әдістері мен құралдарын, дерекқор модельдерін, деректер мен есептеу процестерін ұйымдастыру мен құрылымдауды, ақпараттық және желілік қауіпсіздік қағидаттарын қолданады
- Алгоритмдерді құру әдістерін, бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қолданады, әртүрлі ортадағы кітапханалардың стандартты жиынтығымен және бағдарламалық жасақтаманың көп тапсырмалы жағдайында іске асырудың ерекшеліктерімен, интеллектуалды жүйелердің функционалдық мүмкіндіктерімен, сондай-ақ бағдарламалық жасақтама нұсқаларын жаңарту және мәліметтер базасын жаңа платформаларға көшіру ережелерімен, ыңғайлылықты жақсарту технологияларымен заманауи Объектілік бағдарламалау тілдерінің құралдары мен құралдарын қолданады
- Оңтайлы деректер құрылымдары, әзірлеу құралдарының параметрлері негізінде бағдарламалау тілдерінде кодтау процесін басқарады және БҚ, қосымшалар мен ДБ әрбір компонентін тестілеуді, кодты түзетуді, сараптауды, жүйелік, қолданбалы БҚ пайдаланушыларына сүйемелдеуді және кеңес беруді, нәтижелер бойынша есептерді қалыптастыруды жүзеге асырады
- Бағдарламалық модульдерді құрастыру және деректерді түрлендіру (түрлендіру) рәсімдері негізінде БҚ компоненттерін интеграциялауды жүргізеді, алынған деректерден тиісті ақпаратты жасайды, ДБ, Big Date-ке SQL сұрауларын жасайды, БҚ талап етілетін сапа критерийлеріне сәйкестігін бағалайды
- Бағдарламалармен жұмыс істеу, бағдарламалық жасақтама мен мәліметтер базасының бағдарламалық интерфейстерін құжаттау бойынша нұсқаулықтар әзірлейді және дайын бағдарламалық өнімдерді пайдалану мүмкіндігін анықтайды және бейімдейді
- Шығармашылық ойлауды, адамға деген сүйіспеншілікті, білімге деген ұмтылысты, тұтыну мен өндіріске жауапкершілікті, цифрлық шешімдерді іске асыруды жобалаудың барлық кезеңдерінде орнықты даму мақсатында әріптестікті ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді