Mаркетингтегі заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологиялар

  • Бұл пән әр түрлі ақпараттық жүйелер мен технологиялардың, олардың құрамы мен ақпаратты өңдеудің мүмкіндіктерінен, жүйелерді қолдайтын заманауи бағдарламалық құралдардан, мәліметтер базасын, білім базаларын, сараптамалық жүйелерд іұйымдастыру және құру принциптерінен, әдістерден тұрады. Ақпараттық жүйелерді интеллектуализациялау, заманауи техникалық және бағдарламалық мультимедиялық технологияларды, мәліметтер базасының модельдері мен сәулетін, басқару жүйелерін және ақпаратты сақтау құралдарын зерттеу жобалау әдістері мен құралдары, жергілікті және глобалды желілерде мәліметтер базасын басқарудың ерекшеліктерін көздейді.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top