Ғаламтор-маркетинг

  • Бұл пән тауарлар мен қызметтер саласындағы интернет-маркетингтің ерекшеліктерін, ғаламтордағы нарықтық ортаны зерттеу және талдау негіздерін, тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау ерекшеліктерін, маркетингтік стратегияны әзірлеуді, интернет желісінде жоспарлау және бақылауды, қызметтер мен тауарлар бағасын есептеуді, баға белгілеу стратегиясын, қызметтер маркетингі моделін әзірлеуді, тауарлар мен қызметтер саласындағы клиенттік ниеттестік жүйесін және бәсекелестіктің ерекшелігін әзірлеуді қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top