Қазақстандағы және шетелдегі дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері маркетингінің негіздері

  • Маркетингтің негізгі мәні. Маркетингтің негізгі категориялары мен тұжырымдары. Маркетингтік қызметтің мазмұны мен мақсаттарының зерттеу жолдары. Маркетингті басқару тұжырымдамалары. Маркетинг процесін оқыту әдістері. Маркетингтің мақсаттары, міндеттері, принциптері мен функциялары. Маркетингтік зерттеулер: түсінігі және міндеттері.Маркетинг қызметінің негізгі түрлері. Нарықты зерттеу схемасы. Маркетингтік ақпарат. Маркетингтік орта. Маркетингтік зерттеулердің түрлері.
  • Образовательная программа 6B01401 Дене шынықтыру және спорт
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top