Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты дене шынықтыру мұғалімі және таңдаған спорт түріндегі жаттықтырушы мамандығы бойынша толық сапалы кәсіби маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туризм оқыту әдістемесімен
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Дене мәдеинеті және спорт тарихы
Экология, бизнес және құқық негіздері
Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Балалар - жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясымен әдістемесі
Оқушылардың даму физиологиясы
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Инклюзивті білім беру
Адам анатомиясы және физиологиясы
Анатомия, спорттық морфология негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы/ ДШжС саласының педагогикалық этикасы
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Білім берудегі IT /Оқыту мен бағалаудағы дифференциалды саралау әдістемесі
Фитнес-аэробика оқыту әдістемесімен
Емдік дене шынықтыру, бейімделген дене шынықтыру және массаж
Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектепте дене шынықтыру
Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арналған дене шынықтыру
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Жасерекшелік физиологиясы мен гигиенасы
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Спорттық психология
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы дене шынықтыру
Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Спорттық ойындар
Дене шынықтыру және спорт биохимиясы
Спорттағы тамақтану
Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық шеберлік
Ұлттық спорт түрлері және қозғалмалы ойындар
Қазақстандағы және шетелдегі дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері маркетингінің негіздері
Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен/ жүз оқыту әдістемесімен
Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы
Спорттық медицина
Мектептегі шаңғы спортының теориялық және әдістемелік негіздері
Шахматты оқытудың теориясы мен әдістемесі
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Мектептегі ұлттық және интеллектуалды спорт түрлері
-
4 Оқу жылы
Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
Жекпе-жек спорт түрлерінің оқыту әдістемесі
Мектептегі волейболдың теориялық және әдістемелік негіздері
Спорттық қондырғылар мен тренажерлер
Спорттың күш түрлерін оқыту әдістемесі.
Футболды оқыту әдістемесі
Баскетбол оқыту әдістемесімен
Волейбол оқыту әдістемесімен
Мектептегі баскетболдың теориялық және әдістемелік негіздері
Үстел теннисін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Таңдаған спорт түрі бойынша дене шынықтыру дайындығы
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Таңдап алынған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негіздері саласындағы білімді меңгеру, ұғымдық аппаратты меңгеру, қозғалыс әрекеттерін оқыту, дене қасиеттерін дамыту, сабақтарды өткізу мен ұйымдастырудың әртүрлі нысандарында айналысатын адамдарды сауықтыру және жаттықтыру мәселелерін талдау, баяндау, адамның дене шынықтыру жағдайларын бағалау және басқару, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу дағдысына ие болу;
- грамматикалық білім жүйесі негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды жүзеге асыру; жағдайға сәйкес ақпаратты талдау; ана тілі, шетел тілі, кәсіби-бағдарланған тілдерде қажетті көлемде сөздік қорын игеру, ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
- анатомиялық - физиологиялық және медициналық-биологиялық сипаттамаларға негізделген оқу, педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметін белгіленген бағытта және қажетті көлемде жоспарлау, талдау, орындау және бағалау;
- экономика, туризм, өлкетану, менеджмент, спорттық ғимараттар мен тренажерлар саласындағы білімді пайдалана отырып, дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері саласында маркетингтік зерттеулер жүргізу, басқару шешімдерін қабылдау, дене шынықтыру - спорт қызметінде бизнес - жоспар құру, спорт ғимараттары жұмысының экономикалық тиімділігін есептеу, білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен денсаулық жағдайын ескере отырып, инновациялық педагогикалық технологиялар мен ғылыми-зерттеу әдістерін қолдану;
- тарих, философия, спорт теориясы, гимнастика, жеңіл атлетика, шаңғы спорты, фитнес, шахмат, күш спорты, жекпе-жек, теннис, баскетбол, волейбол, гандбол салаларындағы білімдері мен дағдыларын көрсету, спорттық-педагогикалық пәндер бойынша жарыстардың, ұлттық, зияткерлік, қозғалыс және спорттық ойындардың ережелерін білу, спорт түрлері бойынша жаттығуларды орындау тактикасы мен техникасын меңгеру, дене дайындығының қажетті деңгейін көрсету, спорт түрі бойынша жаттықтырушы мен дене шынықтыру мұғалімінің жұмысын жүзеге асыру;
- қоғамдық, гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы білімді жинақтау, ұғымдық аппаратты қолдана білу, қоғамдық құбылыстарды, гуманитарлық білім объектілерін талдау, алған білім мен пікірталас дағдыларын белсенді қолдану, өз пікірін тұжырымдау, ғылыми зерттеу және академиялық хат әдістерін білу және оларды оқытылатын саласында қолдану;
- оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістерін, оның ішінде ақпараттық-компьютерлік технологияларды, IT-технологияларды талап етілетін көлемде қолдана отырып меңгеру; салыстырмалы түрде қарапайым және шығармашылық тапсырмаларды орындау үшін АКТ және IT-технологиялары құралдарын қолдану, дене шынықтыру және спорт саласында компьютерлік технологиялар арқылы ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру;
- ағзадағы процестердің жағдайын бағалай, бақылай, жақсарта, адам денсаулығын сақтай және нығайта білу, оңалту және емдік, бейімделген дене тәрбиесі және массаж туралы әдістемелік білімді игеру;
- оқушыларды оқытуда, тәрбиелеуде, дамытуда және сауықтыруда педагогикалық міндеттерді тұжырымдау және шешу, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы білімдерін көрсету, әлеуметтік-саяси, мәдени, экологиялық және психологиялық-педагогикалық жағдайларды талдау;
- дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, дидактика қағидалары негізінде оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, негізгі, ұлттық, таңдалған спорт түрі бойынша оқу сабақтарын өткізу; жарыстар мен төрелік қызметті ұйымдастыру және өткізу; дене шынықтыру-рекреациялық, сауықтыру-оңалту, спорттық, кәсіптік-қолданбалы және гигиеналық міндеттерді шешуді жүзеге асыру.
Ұқсас БББ
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Шымкент университеті
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті