Тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару

  • Мақсаты: тұтынушылармен қарым-қатынасты тиімді басқарудың негізгі тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерттеу. Курс мақсатты сегменттерді анықтау, тұтынушылармен қарым-қатынас стратегияларын дұрыс таңдау, ішкі жағдайды және сыртқы ортаны талдау бойынша аналитикалық қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу қызмет көрсету арқылы және олардың қажеттіліктерін ескере отырып, тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді.
  • Образовательная программа 6B04103 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top