Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару
-
Мақсаты: тұтынушылармен қарым-қатынасты тиімді басқарудың негізгі тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерттеу. Курс мақсатты сегменттерді анықтау, тұтынушылармен қарым-қатынас стратегияларын дұрыс таңдау, ішкі жағдайды және сыртқы ортаны талдау бойынша аналитикалық қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу қызмет көрсету арқылы және олардың қажеттіліктерін ескере отырып, тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді.
-
Образовательная программа 6B04103 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1