Контент-маркетинг

  • Мақсаты: Магистранттарға компанияның бәсекелестік ортасын диагностикалау және модельдеу үшін контент-маркетинг бойынша қажетті теориялық және практикалық білімді меңгеру. Мазмұны: Әлеуметтік желілерде маркетингті басқарудағы теориялық тәсілдер мен практикалық дағдыларды меңгеру, әлеуметтік медианың дамуы мен жұмыс істеуінің заманауи үлгілерін меңгеру, кәсіпорынның бәсекелестік стратегиясында заманауи технологияларды қолдану. Мақсатты аудиторияны тарту үшін мазмұнды құру және тарату үшін маркетингтік технологияларды пайдалану. Брендті тану және аудиторияның компанияға деген адалдығын нығайту мақсатында жаңа тұтынушыларды тарту бойынша бизнес-стратегияны құру құзыреттілігін қалыптастыру.
  • Образовательная программа 7M04161 Цифрлық маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top