Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04161 Цифрлық маркетинг в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы және жеке мақсаттар мен басымдықтарды белгілеу, олардың орындалуын бақылау
  • Брендті интернетте құру және жылжыту және әлеуметтік желілерде жарнама индустриясының қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы ақпаратты талдау, өңдеу арқылы бағыттау мүмкіндігі
  • Алушылардың қызығушылықтарына, қалауы мен қажеттіліктеріне сәйкес жарнамалық хабарламаларды жеткізу мақсатында тиісті мазмұнды дамытуды және әр түрлі құрылғылар мен сайттардағы пайдаланушылардың белсенділігін іздеу жүйесінде жылжытуды басқарыңыз
  • Сандық платформаларға орналастыру, сайтты іздеу жүйелерінде және ғаламдық Интернет желісінде жылжыту үшін мәтіндік және графикалық жарнамалық материалдардың дамуын басқару
  • Сайтты жылжытудың негізгі көрсеткіштерін, әлеуметтік желілердегі контекстік жарнаманы қалыптастыруды ескере отырып, жарнамалық өнімдерге арналған шығындарды және бизнес-стратегияны тиімді құруды оңтайландырады.
  • Ғылыми дереккөздерден кәсіби және басқарушылық мазмұндағы ақпаратты толық алу, талдау үшін мемлекеттік және шет тілдерін меңгеру, тұлғаның оның даралығында, өзіндік ерекшелігінде, бірегейлігінде, қайталанбастығында қалыптасуы мен дамуы.
Top