Жарнама кеңістігін талдау

  • Мақсаты: жарнама кеңістігін талдау және жарнамалық хабарламаларды ұсыну тактикасы туралы түсінік беру, сонымен қатар талдау әдістемесін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жарнамалық кеңістіктің мәдени, әлеуметтік, экономикалық маркетингтік және экономикалық кеңістіктің құрамдас бөлігі ретінде жіктелуі. Функцияларды талдау, жарнама кеңістігін қалыптастыру жолдары және талдаудағы сапалық әдістер. Жарнама кеңістігін қалыптастырудағы жарнамалық коммуникациялардың рөлі мен орнын көрсету. Жарнама кеңістігін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін қорытындылаңыз. Экологиялық тұрақсыздық жағдайында жарнамалық кеңістікті қалыптастырудың инновациялық әдістері
  • Образовательная программа 7M04161 Цифрлық маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top