Қазіргі ақпараттық маркетинг

  • Мақсаты: студенттерге ақпаратты басқару әдістері, ақпараттық технологиялар, ақпараттық бизнес, ақпараттық өнімдер мен қызметтер, ақпараттық ресурстар туралы қажетті білім алу. Мазмұны: Ақпараттық маркетингтің пәні, міндеті және функциялары туралы түсініктер. Экономикадағы заманауи ақпараттық технологиялар. Ақпараттық технологияларды басқару процесін қамтамасыз ету. Ақпараттық технологиялардың түрлері. Корпоративтік ақпараттық жүйелер. Маркетингті басқаруда ақпараттық жүйелерді енгізу. Қаржылық ақпараттық жүйелер. Ақпараттандыру саласындағы инвестицияларды басқару. Ақпараттандыру саласындағы адами капиталдың рөлі. Ақпараттық ресурстардың кешенді қауіпсіздігін қалыптастыру және қамтамасыз ету
  • Образовательная программа 7M04161 Цифрлық маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top