Маркетинг

  • "Маркетинг" курсы шеңберінде маркетингтік зерттеулер негіздерін қоса алғанда, маркетингтік тетіктің мәнін көрсететін негізгі мәселелер қарастырылады. Сонымен қатар, курс кәсіпорынды маркетингтік басқару саласында іргелі білімді қалыптастыруды қамтамасыз етеді және студенттерге тауарлар мен қызметтерді жылжыту әдістерінің рөлін түсіну, практикада қолдана отырып, әртүрлі маркетингтік зерттеулердің тұтас кешенін қолдану үшін қажет практикалық дағдылар жүйесін қалыптастырады. Бұл курсты оқыту оқытудың мынадай белсенді әдістерін қолданумен қатар жүреді: дәріс-презентация, тренинг, дискуссиялық талқылау, бизнес-жоба, кейстік әдіс.
  • Образовательная программа 6B04203 Құқық және бизнес
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top