Маркетинг негіздері

  • «Маркетинг негіздері» курсы студенттерді маркетингтің теориясы мен тәжірибесімен таныстырады, олар нарықты, тауар саясатын, тауарлардың өмірлік циклін, номенклатура мен ассортименттің қалыптасу ерекшеліктерін, кәсіпорынның баға саясатын зерттейді, баға туралы шешім қабылдауға, баға белгілеудің әдістері мен стратегияларына, өткізу саясатына әсер ете отырып, маркетингтік зерттеулер жүргізеді, кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлайды, маркетинг қызметінің ұйымдық құрылымдары және жалпы кәсіпорынның маркетингтік қызметінің тиімділігін қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04108 Экономика және менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top