Бизнес-процестерді автоматтандыру: тұтынушыларды және персоналды басқару жүйелері (CRM- және WFM жүйелері)

  • Пәннің мақсаты-CRM және WFM жүйелерін зерттеу. CRM жүйесін зерттеу бөлімдері автономды, таратылған немесе орталықтандырылған ақпаратты өңдейтін клиенттерге қызмет көрсетуге арналған, оған операцияларды авторизациялау және жедел есеп беру; деректер қоймасы; аналитикалық Ішкі жүйе; сатуды қолдаудың таратылған жүйесі кіреді. WFM-жүйесін шығару бөлімдері адам ресурстарын басқаруға арналған, WFM-жүйелерін білу сатып алушылар ағынын болжау, персоналға қажеттілікті есептеу, қызметкерлер жұмысының графиктерін жоспарлау, жұмыс уақытын бақылау, еңбек өнімділігін талдау бойынша процестерді тиімді басқаруға көмектеседі
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top