Мал шаруашылығындағы маркетинг негіздері

  • Білім алушыларда мал шаруашылығындағы маркетинг негіздері саласында базалық теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Маркетингтің теориялық және практикалық аспектілері, маркетингтік қызметтер жүйесіндегі тұтынушының рөлі, мал шаруашылығы салаларында нарықтық маркетингтік зерттеулер жүргізу, өнім мен баға туралы түсінік, тауар мен баға, бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік, мал шаруашылығы саласындағы маркетингтік басқару мәселелерінде саясатты қалыптастыру қарастырылады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top