Тұтынушыға бағытталған тағам өнімдерін жобалау

  • Тағам дизайны. Инновациялық өнім. Шығармашылық өнім. Өнімді жобалаудың себептері. Азық-түлік бизнесінің стратегиясы. ЖЖЖ қажеттілігінің себептері. Тағамдарды жобалаудың ғылыми әдістерін қолдану. Азық-түлік өнімдерін қайта өңдеу. Мақсатты аудитория мен тұтынушылардан сауалнамалар мен сұхбаттар. Тәуекелдік жағдайдың деңгейі мен ықтималдығы. Азық-түлік тауарларының мақсатты нарығын анықтау және оның құрылымын бағалау, бәсекелестікті талдау және бәсекеге қабілеттілікті бағалау, тұтынушылардың талаптарын анықтау, тұтынушылық және техникалық салыстыру жүргізу, өнімді жылжыту, шығаруды ұлғайту, сапаны жақсарту. Модульдік дизайн.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top