Тауартану, өнеркәсіптік дизайн және брендинг (ағылшын тілінде)

  • Тауарлар курсы, оның тұтынушылық құндылықтары. Тауартанудың теориялық негіздері: Негізгі ұғымдар, мақсаттар, міндеттер, қағидаттар, функциялар, әдістер, негіз қалаушы тауартану сипаттамалары мен факторлары, тауарлық шығындардың түрлері, олардың пайда болу себептері мен есептен шығару тәртібі, ассортименттің сыныптамасы, біртекті топтардағы азық-түлік және азық-түлік емес тауарлардың тауартану сипаттамалары, олардың сапасын бағалау, таңбалау, тасымалдау және сақтау шарттары мен мерзімдері. Процестерді оңтайландыру әдістері және дизайн-білім беру әдістері, 3D нысандары, AR технологиялары. Имидж және бизнес көрсеткіштері саласындағы бренд көрсеткіштері. Байланыс стратегиялары және сәтті жарнамаларды іске қосу. Маркетинг саласындағы дағдылар және жылжыту стратегиясы. Брендті талдау, маркетингтік науқандарды іске қосу және өнімдерді нарыққа шығару және брендті орналастыру
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 2
Top