Стратегиялық маркетинг

  • Курста маркетингтің негізгі тұжырымдамалары қарастырылған. Бизнес құрылымын дамытуға, ұйымның өсуіне, компанияның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуге, серіктестермен тұрақты қарым-қатынасты қалыптастыруға бағытталған шешімдер қабылдау процесі ашылады. Курста компаниядағы маркетингті тиімді ұйымдастыру процестері, маркетингтік модельдерді компанияның басқару құрылымына біріктіру әдістері талқыланады. Тұтынушылардың мінез -құлқына стратегиялық талдау жүргізу және тұтынушылардың маркетингтік іс-шараларға реакциясын бағалау әдістері келтірілген.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top