Қызмет көрсету маркетингі

  • Курс маркетологтар қызмет көрсетудің жоғары сапасын құру және қолдау үшін қолдануы керек негізгі элементтерге (мәдениет, өзара іс-қимыл, стратегиялық жоспарлау, процестер, азаматтар мен технологиялар) назар аударады. Курс студенттерді өндірістік компаниялардың қызмет көрсету саласы мен сервистік құрамын басқаруға үйретуге арналған. Клиенттердің қызмет көрсету ортасындағы мінез — құлқы, қызмет көрсету стратегиясын әзірлеу, клиенттерге қызмет көрсетуді басқару, техникалық қызмет көрсету - бұл кейбір тақырыптар.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top