Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қызмет көрсету маркетингі
-
Курс маркетологтар қызмет көрсетудің жоғары сапасын құру және қолдау үшін қолдануы керек негізгі элементтерге (мәдениет, өзара іс-қимыл, стратегиялық жоспарлау, процестер, азаматтар мен технологиялар) назар аударады. Курс студенттерді өндірістік компаниялардың қызмет көрсету саласы мен сервистік құрамын басқаруға үйретуге арналған. Клиенттердің қызмет көрсету ортасындағы мінез — құлқы, қызмет көрсету стратегиясын әзірлеу, клиенттерге қызмет көрсетуді басқару, техникалық қызмет көрсету - бұл кейбір тақырыптар.
-
Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1