Клиенттермен қарым-қатынастарды басқару

  • Клиенттермен қарым-қатынасты басқару (CRM) ұйымның өмір сүруі мен өсуінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Бағдарламалық жасақтама мен аппараттық құралдардың дамуымен CRM жүйелерін жобалау мен басқаруда айтарлықтай жетістіктерге қол жеткізілді. Бұл күш клиенттердің өзара әрекеттесуін жақсартуға және клиенттерді жақсырақ түсінуге бағытталған. Курс білім алушыларға әртүрлі CRM-жүйелердегі бағдарламалық компоненттерді терең түсінуге және әртүрлі салаларда CRM практикалық қолдану жолдарын береді.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top