Туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушының мінез-құлқы

  • Курс туристердің/туристердің және қонақжайлық индустриясының қонақтарының мінез-құлқын, олардың саяхаттарының мотивтерін, сол немесе басқа туристік өнімді таңдауы мен қалауын, орналастыру орындарын, тамақтану орындарын зерттейді. Курста қызмет көрсету секторы клиенттерінің тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқын басқару принциптері, қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқару стратегиялары қамтылған; тұтынушылардың көзқарасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес қызметті таңдаудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылған; Студенттер топтарда, шағын топтарда, сонымен қатар жеке жұмыс жасап, туристердің/ қонақтардың типологиясын анықтайды, өнімдер мен қызметтерді ұсыну стратегияларын тұжырымдайды, әлеуметтік-экономикалық және сатып алушылық мінез-құлық арасындағы байланысты анықтайтын әсер етуші факторларды талдайды; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін қолданады. Курсты меңгеру жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетинг бөлімінің мамандары қатысады.
  • Образовательная программа 6B11107 Мейрамхана және отель бизнесі
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top