Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11107 Мейрамхана және отель бизнесі в Нархоз Университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, тамақтану және қонақжайлылық индустриясының жаңа тенденцияларын, оның ішінде әлемдік дағдарыстың стандартты емес жағдайларын ескере отырып, әдеттегідей де, түрлі сипаттағы бұқаралық іс-шараларды өткізуде де қонақтардың үміттерін қанағаттандырады
  • Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптерін, этикалық салдарлар мен зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени және тарихи дәстүрлер мен құндылықтарды ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді пайдалана отырып, өзекті ақпаратты, соның ішінде қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдай отырып, стандартты емес шешімдерді дербес қабылдайды және олардың салдарын бағалайды қауіпсіздік талаптары
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындары қызметінің санитария және гигиена талаптарына, осы саланың нормативтік-құқықтық талаптары мен кәсіби этикалық стандарттарына сәйкестігіне кепілдік береді, олардың дамуын реттейді, Бизнестің қолданыстағы және әлеуетті модельдері мен қажеттіліктерін, техникалық прогрестің әсерін бағалайды
  • Қонақжайлылық саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, соның ішінде Деректер базасын құра отырып, тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді және цифрлық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдаланады
  • Ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін басқарушылық ақпаратты, соның ішінде қонақжайлылық тұтынушыларының нақты сұраныстарын талдайды және ұсынады, академиялық жазу мен көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсетеді
  • Ұйымның мүдделі тараптарының, шешім қабылдаушылардың іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, тұтынушылық мінез-құлыққа әсер ету құралдарын қолданады, ауызша және жазбаша коммуникативті және сөйлеу дағдыларын, соның ішінде көптілділікті көрсетеді, дәлелдерді сенімді түрде тұжырымдайды, фактілер мен зерттеулерге сүйенеді, сонымен қатар командада жұмыс істей алады
  • Қонақтарға қызмет көрсетумен байланысты бағыныштылар мен бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіру және бақылау арқылы бөлімшедегі бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдайды
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін менеджменттің, маркетингтің, құқықтың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді біріктіреді
  • Жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету игілігі үшін, оның ішінде орнықты даму қағидаттары негізінде, кәсіби белсенділіктің, өз денсаулығына қамқорлықтың жоғары деңгейін көрсете отырып, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді және дербес оқытуды практикалайды
  • Ішкі және халықаралық нарықта қонақжайлылық саласындағы инновациялар мен жобаларды басқару бойынша хабардарлық пен практикалық дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерді өз бетінше сыни талдау негізінде қонақжайлылық, мейрамхана және қонақ үй нарығы саласының үрдістері туралы ақпаратты ұсынады
  • Қолданыстағы стандарттар негізінде қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде тамақтану және орналастыру қызметтерін ұсынудың толық технологиялық циклдерін басқарады; қонақ үй мен мейрамхананың тіршілік әрекеті процесінде әртүрлі құралдар мен тауарларды сақтау және бөлу; еңбекті қорғау, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету ережелері мен нормаларын орындау, олардың тиімділігін бағалау
  • Маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары негізінде қонақжайлылық саласының қызметтері мен өнімдерін жылжыту мен сатуды тиімді басқарады
  • Тиісті ақпаратты талдайды және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлейді, қызмет көрсетудің заманауи халықаралық стандарттарына сәйкес тамақтану және орналастыру кәсіпорындарының сапалы қызметтерін әзірлейді
Top