Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11107 Мейрамхана және отель бизнесі в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамханалар мен қонақ үй бизнесі үшін кәсіпқойлардың тәжірибелік дағдылары мен дағдылары бар құзыретті, бәсекеге қабілетті, көптілді, белсенді, оқуға ашық, тез өзгеретін қоршаған орта жағдайларына бейімделікті қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе
Қонақжайлылық негіздері
Көшбасшылық және инновация
Қарым-қатынас теориясы және практикасы
Экономикаға кіріспе
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
-
2 Оқу жылы
Экология және түрақты даму
Бизнес этика
Менеджмент негіздері
Қонақжайлылықтағы стандарттау және сертификаттау
Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы тауарларды басқару
Курорттарды басқару
Сервисті басқару және сапаны құру
Туризм және қонақжайлылық маркетингі
Қонақжайлылық кәсіпорындарында персоналды басқару
Туризм және қонақжайлылық саласындағы академиялық зерттеулер
-
3 Оқу жылы
Оқиғалық менеджмент
Қонақжайлылық үшін ағылшын тілі
Отельдер мен мейрамханаларды автоматтандыру
Сатып алуларды басқару
Қонақ үй менеджменті
Туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушының мінез-құлқы
Қонақтың қалауын басқару
Мансаптық даму
Қонақ үйдің нөмірлік қорын басқару
Тамақтану және сусындар бөлімін басқару
Ұйымдық мінез-құлық
-
4 Оқу жылы
Қонақ үй стандарттары
Эногастрономия
Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы реттеу және қауіпсіздік
Туризмдегі және қонақжайлылықтағы цифрлық технологиялар және инновациялар
Тағам дизайны
Қонақ үйлер тізбегінің стандарттары
Мәдени мұра және мәдениетаралық менеджмент
Гастрономия және қонақжайлылық мәдениеті
Қонақ үй қызметтерінің инновациялық дизайны
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, тамақтану және қонақжайлылық индустриясының жаңа тенденцияларын, оның ішінде әлемдік дағдарыстың стандартты емес жағдайларын ескере отырып, әдеттегідей де, түрлі сипаттағы бұқаралық іс-шараларды өткізуде де қонақтардың үміттерін қанағаттандырады
- Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптерін, этикалық салдарлар мен зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени және тарихи дәстүрлер мен құндылықтарды ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді пайдалана отырып, өзекті ақпаратты, соның ішінде қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдай отырып, стандартты емес шешімдерді дербес қабылдайды және олардың салдарын бағалайды қауіпсіздік талаптары
- Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындары қызметінің санитария және гигиена талаптарына, осы саланың нормативтік-құқықтық талаптары мен кәсіби этикалық стандарттарына сәйкестігіне кепілдік береді, олардың дамуын реттейді, Бизнестің қолданыстағы және әлеуетті модельдері мен қажеттіліктерін, техникалық прогрестің әсерін бағалайды
- Қонақжайлылық саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, соның ішінде Деректер базасын құра отырып, тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді және цифрлық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдаланады
- Ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін басқарушылық ақпаратты, соның ішінде қонақжайлылық тұтынушыларының нақты сұраныстарын талдайды және ұсынады, академиялық жазу мен көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсетеді
- Ұйымның мүдделі тараптарының, шешім қабылдаушылардың іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, тұтынушылық мінез-құлыққа әсер ету құралдарын қолданады, ауызша және жазбаша коммуникативті және сөйлеу дағдыларын, соның ішінде көптілділікті көрсетеді, дәлелдерді сенімді түрде тұжырымдайды, фактілер мен зерттеулерге сүйенеді, сонымен қатар командада жұмыс істей алады
- Қонақтарға қызмет көрсетумен байланысты бағыныштылар мен бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіру және бақылау арқылы бөлімшедегі бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдайды
- Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін менеджменттің, маркетингтің, құқықтың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді біріктіреді
- Жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету игілігі үшін, оның ішінде орнықты даму қағидаттары негізінде, кәсіби белсенділіктің, өз денсаулығына қамқорлықтың жоғары деңгейін көрсете отырып, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді және дербес оқытуды практикалайды
- Ішкі және халықаралық нарықта қонақжайлылық саласындағы инновациялар мен жобаларды басқару бойынша хабардарлық пен практикалық дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерді өз бетінше сыни талдау негізінде қонақжайлылық, мейрамхана және қонақ үй нарығы саласының үрдістері туралы ақпаратты ұсынады
- Қолданыстағы стандарттар негізінде қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде тамақтану және орналастыру қызметтерін ұсынудың толық технологиялық циклдерін басқарады; қонақ үй мен мейрамхананың тіршілік әрекеті процесінде әртүрлі құралдар мен тауарларды сақтау және бөлу; еңбекті қорғау, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету ережелері мен нормаларын орындау, олардың тиімділігін бағалау
- Маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары негізінде қонақжайлылық саласының қызметтері мен өнімдерін жылжыту мен сатуды тиімді басқарады
- Тиісті ақпаратты талдайды және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлейді, қызмет көрсетудің заманауи халықаралық стандарттарына сәйкес тамақтану және орналастыру кәсіпорындарының сапалы қызметтерін әзірлейді