Қонақтың қалауын басқару

  • Бұл курс болашақ қызметкерлер мен менеджерлерді клиенттердің үміттерін қанағаттандыруды үйретуге арналған. Курс клиенттерге қызмет көрсету әдістерін, сапа, әзірлеу және қызмет көрсету мәселелерін, клиенттермен өзара әрекеттесу жүйесін, кері байланыс алуды, шағымдармен, сұраулармен жұмыс істеуді, клиенттермен қарым-қатынасты, қонақтардың адалдығын басқаруды қамтиды. Студенттер қонақ үйдің әр түрлі қонақтарына сапалы қызмет көрсете алады, олардың өтініштері мен шағымдарымен жұмыс істей алады. Топтық жұмысты, мейірімділік атмосферасын құру, қонақтардың қалауына назар аудару, қонақ үйдің имиджіне жауапкершілікпен қарау, қонақтың адалдығын басқару
  • Образовательная программа 6B11107 Мейрамхана және отель бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top