Паблик рилейшинз

  • Курсты оқып-үйрену барысында біз заманауи PR жобалары мен бағдарламаларын іске асырудың ерекшеліктерін, олардың басқару қатынастарын қабылдаудағы есептерін қарастырамыз. Паблик рилейшнз моделі. Әлеуметтік маркетинг паблик рилейшнз және маркетинг әрекетінің қорытындысы. Қызметтің негізгі бағыттары. Паблик рилейшнз бен пропаганда арасындағы айырмашылық. Әлеуметтік корпоративтік міндеттеме.Фирмалық стиль: жасау мен қолдану ерекшеліктері. Ақпаратпен қатынас механизмдері. Тұтынушылар әрекеті: анықтау, мазмұны, түсініктемесі. Тұтынушылар әрекетіне факторлардың әсері.
  • Образовательная программа 6B04107 Social медиа маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top