Стратегиялық менеджмент

  • Пән әр түрлі салалардағы компаниялардың әр түрлі типтерінде стратегияларды құрудың және сәтті жүзеге асырудың жүйелік әдіснамаларына бағытталған. Магистранттар кейс-стадиялар арқылы стратегиялық басқарудың заманауи тұжырымдамаларын зерттейді және ұйымның негізгі бағыттары мен мақсаттарын, қоршаған ортаға әсерін (әлеуметтік, саяси, технологиялық, экономикалық және ғаламдық факторлар), өнеркәсіп пен нарық құрылымын, жергілікті өндіріс, инфрақұрылымды қарастырады, оңтайландыруға және тұрақтылыққа бағытталған тиісті стратегияларды әзірлеу арқылы ұйымның күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Сонымен қатар тақырыптар: тұрақтылықтың ұйымдастырушылық әдістері, стратегиялық және этикалық мінез-құлық, саланы талдау және бизнестің жаһандануы, инновациялар мен заманауи IT шешімдер және олардың ұйымдастырушылық нәтижелерге әсері. Модельдеу, қолданыстағы компаниялар мен бизнес жағдайлары үшін стратегиялық ұсыныстарды әзірлеу арқылы магистранттар бизнестің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық тұрақтылығын қолдау үшін бизнестің функционалды бағыттарын біріктіреді
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top