Маркетинг-менедежмент.

  • Пәннің мақсаты – маркетингті басқарудың теориялық негіздерін оқу, Оны практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын меңгеру. Пән шеңберінде: маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері; фирманы стратегиялық басқару; маркетингті стратегиялық және жедел жоспарлау; Стратегиялық талдау әдістері; маркетингті басқару процесі және маркетингтік құрылымдар; фирманың ішкі әлеуетін талдау; сыртқы ортаны талдау; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару; маркетингті корпоративтік және функционалдық деңгейлерде басқару; маркетингтің өнімдік және бағалық стратегиясы, тауарларды аспаптық деңгейде бөлу және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит жүргізу
  • Образовательная программа 7M04115 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top