Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг-менедежмент.
-
Пәннің мақсаты – маркетингті басқарудың теориялық негіздерін оқу, Оны практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын меңгеру. Пән шеңберінде: маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері; фирманы стратегиялық басқару; маркетингті стратегиялық және жедел жоспарлау; Стратегиялық талдау әдістері; маркетингті басқару процесі және маркетингтік құрылымдар; фирманың ішкі әлеуетін талдау; сыртқы ортаны талдау; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару; маркетингті корпоративтік және функционалдық деңгейлерде басқару; маркетингтің өнімдік және бағалық стратегиясы, тауарларды аспаптық деңгейде бөлу және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит жүргізу
-
Образовательная программа 7M04115 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2