Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар.

  • Пәннің мақсаты – магистранттарға маркетингтік коммуникация саласында білім беру, тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын үйрету. Пән аясында маркетингтік коммуникациялардың мақсатты аудиториялары мен арналары; жылжыту жүйесіндегі шешімдер-микс; жарнама: жарнаманы ұйымдастыру, жоспарлау және бақылау; өткізуді ынталандыру; қоғаммен байланыс; жеке сату; қатынастар маркетингі; жаңа коммуникациялық технологиялар; брендинг; жылжыту бюджеті; салалардағы маркетингтік коммуникациялар зерделенеді.
  • Образовательная программа 7M04114 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top