Жарнамалық менеджмент.

  • Пәннің мақсаты – жарнамалық менеджмент саласында білім беру, жарнамалық қызметті ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын үйрету. Пән аясында: жарнаманың мақсаттары, функциялары және жалпы талаптары; жарнамалық процесс: қатысушылар, құраушылар, олардың өзара әрекеттесуі; жарнаманың түрлері мен тарату құралдары; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнамалық аргументация; Жарнама тілі; жарнамадағы креатив; жарнама өнімдерін өндіру технологиясы; жарнаманың әлеуметтік әсері және оның тиімділігі; жарнаманы қабылдау психологиясы; жарнаманың тиімділігін бағалау
  • Образовательная программа 7M04114 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top