Халықаралық маркетинг

  • Халықаралық маркетингтің ерекшеліктерін түсіну, Халықаралық маркетинг кешенін қалыптастыру, сыртқы нарықтарға шығудың орындылығы мен тәсілдерін бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Халықаралық маркетинг-бұл белгілі бір ойлау тәсілі, отандық және шетелдік тұтынушылардың барлық талаптарын барынша толық қанағаттандыру тұрғысынан коммерциялық және экономикалық шешімдер қабылдау тәсілі. Халықаралық маркетинг-бұл өндіруші елден басқа елдердің нарықтарындағы тауарлар мен қызметтердің маркетингі. Халықаралық маркетинг шеңберінде шешілетін міндеттердің құрылымы кәдімгі маркетинг міндеттерінің құрылымына ұқсас, бірақ бұл қызықты болып көрінеді және осы аспектідегі тақырыпты ашу халықаралық маркетингтің бейнесін басқару түрі ретінде толығымен ұсынуға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top