Стратегиялық маркетинг

  • Сыртқы ортада бар мүмкіндіктер мен қауіптерді, сондай-ақ ең тартымды нарық сегменттеріне арналған бірегей нарықтық ұсынысты құруға ықпал ететін қолда бар дағдыларды, дағдыларды және ресурстарды ескере отырып, тауар өндірушілердің маркетингтік стратегияларын әзірлеу саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерттеу. Кәсіпорын қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің аналитикалық аспектілерін зерттеуге, нарыққа бағытталған кәсіпорынды дамыту стратегиясын жасау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесіне ықпал ету. Стратегиялық маркетинг шеңберіндегі бизнес қажеттіліктерін, мүмкіндіктерін және бәсекелестікті талдау, кәсіпорында нарыққа бағытталған даму стратегиясын әзірлеу ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top