Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04160 Маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетингтік, басқарушылық және өндірістік міндеттерді шешу саласында кәсіби қызметке жоғары шығармашылық әлеуеті бар бәсекеге қабілетті маркетолог бакалаврларды, креативті ойлайтын мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Экожүйе және құқық
Академиялық жазу негіздері
Экономикалық теория
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Абайтану
Мұхтартану
Микроэкономика және макроэкономика
-
2 Оқу жылы
Аудит негіздері
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Қаржы
Экономикадағы математика
Статистика
Менеджмент
Бухгалтерлік есеп
Маркетинг
Кәсіпорын экономикасы
eCommerce
Салық және салық салу
Қаржы нарықтары және делдалдар
Кәсіби бағытталған шет тілі
Стратегиялық маркетинг
Коммерциялық маркетинг
-
3 Оқу жылы
Бизнес-коммуникациялар
Оқиғалы маркетинг
Студентердің ғылыми-зерттеу жұмысы
Маркетигтік талдау
Маркетингтiк зерттеулер
Коммерциялық қызмет негіздері
Ақпараттық маркетинг
Қызметтер маркетингісі
Seo-Marketing
Маркетингті басқару
Креативті экономика
Өнеркәсіптік маркетинг
Жеке сатуларды басқару
Мақсатты аудитория және таргетинг
Бәсеке қабілеттілікті басқару
Интернет маркетинг
Сапаны бақылау
Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджмент
-
4 Оқу жылы
Тауартанудың теориялық негіздері
Логистика
Саудаға франчайзинг
Логистикалық жүйелердi басқару
Тауарлар және қызметтер сараптамасы
Маркетингтік коммуникациялар
Жарнамалық менеджмент
Мерчендайзинг
Брендтік стратегия құралдары
Экспорттық маркетинг
Брендке қызмет көрсету және басқару
Көрнекі қарым-қатынас стратегиялары
Халықаралық маркетинг
Аумақтық Маркетинг
Қарым-қатынас маркетингі
Стратегиялық IT-маркетинг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану, кәсіби дамуды көрсету
- Ұйымның бизнес - процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, брендинг, өзарақатынастар мен территория маркетингінің категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, бренд-менеджмент, визуалды коммуникация, жылжыту, орналастыру және электрондық сауда стратегияларын әзірлеу.
- Жасанды интеллект негізінде цифрлық технологиялар мен заманауи жарнамалық құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру
- Тауартану негіздерін білуді, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді, оның ішінде сот қызметтерін сараптауды пайдалана отырып, маркетингтік талдау, өнімді сертификаттау жүргізу
- Өңірдің, елдің статистикалық деректері бойынша логистикалық жүйелерді және сату қызметтерінің жұмыстарын қолдану арқылы тауарлық ассортименттік топтардың өткізу көрсеткіштерін талдау
- Корпоративтік, функционалдық және құралдық маркетингтік стратегияларды және оларды іске асыру тактикасын әзірлеу
- Бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік, қаржы және аудиттің негізгі критерийлері мен принциптерін қолдана отырып, өндірістік және сауда кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
- Мемлекеттік саясат құралдарын, Қазақстанның және басқа елдердің сыртқы экономикалық қызметін реттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындардың сауда саясатын іске асырудың тиімділігін арттыру
- Бизнесті ақпараттандыру саласындағы әртүрлі интернет-құралдардың, ғылыми-зерттеу, кәсіпкерлік білімдердің көмегімен кәсіпорындар қызметінің тиімділігіне кешенді бағалау жүргізу
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз әрекеттеріңізді реттін түзете отырып және басқару әдістерін қолда отырып, өз көзқарасын дұрыс қорғау