6B04160 Маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетингтік, басқарушылық және өндірістік міндеттерді шешу саласында кәсіби қызметке жоғары шығармашылық әлеуеті бар бәсекеге қабілетті маркетолог бакалаврларды, креативті ойлайтын мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты - басқару, оның мемлекеттік органдардағы және жергілікті өзін-өзі басқарудағы ерекшеліктері туралы жалпы түсінік алу. Мазмұны: Мемлекет және қоғам, олардың өзара байланысы. Мемлекет пен қоғамды басқару туралы білімнің пайда болуы және дамуы мемлекеттік басқарудың түсінігі, мәні және түрлері. Мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік басқару теориясындағы жетекші мектептер мен бағыттар. Қазақстан Республикасының мемлекеттік билік органдарының жүйесі. Қоғамдық билік жүйесіндегі жергілікті басқару. Менеджердің басқару қызметіндегі кәсіби және іскерлік қасиеттері. Қазіргі жағдайда мемлекеттік басқару саласында мамандар даярлау. Мемлекеттік қызмет мамандық ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: кәсіби қызметте академиялық контент және құжаттарды жасау мен ресімдеу ережелерін меңгеру. Мазмұны: Академиялық жанрлардың ерекшеліктері (аннотациялар, рефераттар, талдамалық шолу, сондай-ақ ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарламалар) қарастырылады; мәтіндерді талдамалық өңдеудің негізгі мақсаттары қарастырылады; кәсіби тақырып бойынша мәтіндер талданады. Білім алушылардың ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен, академиялық жазудың түрлі жанрларымен жұмыс істеумен байланысты кәсіби қызметі сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория
Мақсаты: қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Экономика қоғам өмірінің саласы ретінде. Қоғамдық өндіріс. Меншік қатынастары және оның экономикадағы рөлі. Қоғамдық өндірістің нысандары. Нарық экономикалық қатынастар жүйесі ретінде. Сұраныс пен ұсыныс теориясы. Кәсіпкерлік. Өндіріс шығындары. Капитал: мәні және нысандары. Өндіріс факторлары. Ұлттық экономика. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Экономиканың циклдік дамуы. Инфляция және жұмыссыздық. Ақша-несие және қаржы саясаты. Мемлекеттің фискальды саясаты. Әлеуметтік саясат оның бағыттары мен қызметтері. Әлемдік шаруашылық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: бағдарламалық құралдар мен жасанды интеллект әдістерінің білімін, іскерлігін және практикалық қолданылуын пайдалану саласындағы құзыреттер кешенін қалыптастыру, әртүрлі мақсаттағы зияткерлік жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жай-күйі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: ЖИ-ға кіріспе. ЖИ негізгі ұғымдары. ЖИ құралдарымен танысу. Үлкен тілдік үлгілер (LLM). Кодсыз жасанды интеллект платформалары. Генеративті жасанды интеллект құралдары. Кескіндерді тану құралдары. Табиғи тілді өңдеу құралдары (Natural Language Processing NLP). Жасанды интеллект көмегімен деректерді визуализациялау. Маркетинг пен жарнамадағы ЖИ. Қаржыдағы ЖИ. Клиенттерге қызмет көрсетудегі ЖИ. Білім берудегі ЖИ. ЖИ этикалық аспектілері. ЖИ және қоғам. ЖИ-дегі болашақ үрдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Микроэкономика және макроэкономика
Пәннің мақсаты: нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау және білім алушылардың бизнес-ортада өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін микроэкономика мен макроэкономиканың әдістері мен модельдерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Нарық механизмі, сұраныс пен ұсынысты талдау. Тұтынушылардың мінез-құлқының теориясы.Өндіріс теориясы. Өндірістік шығындар. Монополия, олигополия, монополиялық және жетілген бәсеке жағдайындағы фирманың мінез-құлқы. Өндіріс факторлар нарықтары. Сыртқы әсерлер. Қоғамдық тауарлар. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Тұтыну және жинақтау. Ақша нарығы. Экономикалық өсу. Халықаралық сауда. Төлем балансы. Айырбас бағамы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аудит негіздері
Пәннің мақсаты нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің салалық және өңірлік ерекшеліктерін ескере отырып, шағын деңгейдегі кәсіби аудиттің теориялық, ұйымдастырушылық, әдіснамалық және практикалық негіздерін дәйекті түрде ашу болып табылады. Мазмұны: Аудиттің теориялық негіздері. Аудиттегі маңыздылық. Аудиторлық тәуекелдер. Аудиторлық дәлелдемелер және құжаттама. Ішкі бақылау жүйесі (ІБЖ) және оның элементтері. Аудит ауқымы және жоспарлау. Аудиторлық қорытынды. Сатып алу циклінің аудиті. Өндіріс циклінің аудиті. Қаржылық нәтижелерді іске асыру және қалыптастыру циклінің аудиті. Ақша аудиті. Ұзақ мерзімді активтер аудиті. Міндеттемелер мен капитал аудиті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты: тілдің қоғам өміріндегі маңызын айқындап, оны меңгерудің білім алушылардың болашақ мамандығы саласында аса қажетті екендігін ұғындыру. Түрлі әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың ауызша, жазбаша тілдерін дамытып, тіл мәдениетін қалыптастыру; кәсіби салада сөйлеу, жазу дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны: білім алушыларға қарым-қатынас құралы ретінде қазақ тілі, ділі, тарихы, дәстүрі, ұлттық ерекшеліктері туралы танымдық білім мен қазақ тілінің танымдық жүйесін, лексикалық құрамын, грамматикалық сипатын түсіндіріп, ауызекі сөйлеу тіліне, әдеби тілдік нормада сөйлеуге бағыттайды, ғылыми стильді меңгеруге және ойын еркін жеткізуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржы
Мақсаты: Қаржы теориясы мен практикасының негіздерін зерделеу және студенттердің қаржылық, валюталық, ақшалай, сондай-ақ елдің қаржы жүйесінің құрамдас элементтерін қолдана білуге үйрету. Мазмұны: Қаржының мәні мен функциялары. Қаржы жүйесінің құрылымы. Қаржы саясаты және оның механизмі. Қаржылық басқару құралдары. Қаржылық бақылаудың нысандары мен әдістері. Мемлекеттік несиенің нысандары. Үй шаруашылығының қаржысы. Сақтандырудың мәні мен саласы. Мемлекеттік бюджеттің функциялары. Бюджеттен тыс қорларды тағайындау және жіктеу. Бюджеттен тыс қорлардың функциялары. Қаржылық жоспарлау және болжау. Сыртқы экономикалық байланыстарды қаржыландыру. Қаржы және инфляция. Инфляцияны болжауда және үлкен деректерді талдауда жасанды интеллектті іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
Мақсаты: Студенттерде экономикалық есептердің математикалық моделін құру дағдыларын және оны шешу жолдарын қалыптастыру. Мазмұны: Экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдары түсіндіріледі: матрицалар мен детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелері, векторлар мен оларға қолданылатын амалдар, экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер, экономикалық-математикалық модельдеу, қолданбалы математикалық модельдер, ресурстарды қолданудың тиімділігі, көліктік есептерді шешу жолдары, бизнес жоспар құру моделдері, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктері, корреляция-регрессиялық талдау элементтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистика
Пәннің мақсаты: зерттеу әдістемесі: жалпы принциптері, әдістері, статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері, массалық қоғамдық құбылыстар мен процестерді дамытуға тенденциялары мен заңдылықтарын олардың сандық сипаттамалары зерттеу. Мазмұны: Статистика пәні мен міндеттері. Статистикалық бақылау. Статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтау. Абсолютті және қатысты шамалар. Орталық тенденция өлшемдері және вариация көрсеткіштері. Ішінара бақылау. Динамикалық қатарлар. Индекстер. Динамика факторларын талдаудың индекстік әдісі. Қоғамдық құбылыстардың өзара байланыстылығын статистикалық зерттеу. Интервалдық – пропорционалды айнымалылар арасындағы ассоциация. Халық статистикасы. Еңбек ресурстарының статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесі, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Халықтың өмір сүру деңгейінің статистикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Мақсаты: Ұйымда басқарушылық қызметті жүзеге асыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру, көшбасшылық және басқарушылық қасиеттерді дамыту. Мазмұны: Эволюция, негізгі ұғымдар мен басқару мектептері. Ұйымдастыру теориясы және оның дамуы. Басқарудың әдістемелік негіздері. Ұжымның қалыптасуы және дамуы. Ішкі және сыртқы орта. Менеджердің қасиеттері және оның ұйымдағы рөлі. Көшбасшылық: көшбасшылық стилі және басқарушылық имиджі. Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Кәсіпкерлік және менеджмент. Басқаруды ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету. Басқару шешімдерін әзірлеу. Жанжалды, стрессті және өзгерістерді басқару. Басқару әрекетінің мәдениеті. Басқару функциялары. Басқару тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп
Пәннің мақсаты: бухгалтерлік есептің қағидаларын және оның элементтері мен әдістерін, қаржылық есептіліктің элементтері мен нысандарын, бухгалтерлік есептің теориялық және әдістемелік негіздерін білу. Пәннің мазмұны: Ұйымды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есеп. Бухгалтерлік есеп пәні мен әдісі. Бухгалтерлік баланс. Шоттар жүйесі және екі жақты жазу. Бухгалтерлік есептегі құжат айналымын ұйымдастыру. Ақша қаражаттары және инвестициялар есебі. Дебиторлық берешек есебі. Қорлар есебі. Ұзақ мерзімді активтер есебі. Ұйымдардағы міндеттемелер есебі. Капитал мен резервтер есебі. Кірістер мен шығыстар есебі. Қаржылық есептілікті дайындау және ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маркетинг
Мақсаты- маркетингтің теориялық негіздерін, концептуалды аппаратын оқып-үйрену, фирмалар қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны:Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингті басқару. Маркетингтік зерттеулер және ақпарат. Маркетингтік орта. Нарықтар және тұтынушылардың сатып алу тәртібі. Нарықты сегменттеу және өнімді позициялау. Тауарлар мен жаңа өнімдерді әзірлеу, өнім саясатының стратегиялары. Мақсаттар, баға саясаты; баға стратегиялары. Тарату арналары және өнім айналымы. Қарым-қатынас және ынталандыру стратегиясы. Өнімді жылжыту, коммуникация саясаты. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Коммерциялық емес қызмет саласындағы қызметтер маркетингі және маркетинг. Халықаралық маркетинг.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпорын экономикасы
Пәннің мақсаты - шаруашылық жүргізудің нарықтық жағдайында кәсіпорынның қызмет етуінің экономикалық механизмдерін зерттеу негізінде студенттердің экономикалық ой-өрісін дамыту. Пәннің мазмұны: Кәсіпорын – шаруашылық нысаны, экономикалық жүйенің негізгі буыны. Кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметі. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның айналым капиталы. Кәсіпорынның материалдық ресурстары және оларды пайдалану тиімділігі. Кәсіпорынның еңбек ресурстары. Кәсіпорындағы еңбек ақы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметі. Кәсіпорынның өндірістік қызметін жоспарлау. Кәсіпорынның маркетингтік қызметі. Өнімнің және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі.. Өнімді өндіру және өткізу шығындары. Кәсіпорын қызметінің қаржы нәтижелері. Кәсіпорын қызметінің экономикалық тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
eCommerce
Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Қазақстандағы және шетелдегі e-commerce нарығының ерекшеліктері. Интернет-дүкен стратегиясын әзірлеу. Бәсекелестік ортаның және ОА сегментациясының көрсеткіштері. Өнім ассортиментімен жұмыс. Платформаны таңдау: сайт жасаушылар және маркетплейстер. E-commerce қаржылық және басқару есебі. Заңды сүйемелдеу бойынша құжаттама. Онлайн эТКайринг және логистика, қойма, жеткізу жоспарлары. E-commerce undefined үшін маркетингтің ерекшеліктері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салық және салық салу
Пәннің мақсаты: студенттерге шаруашылық жүргізуші субъектілер мен халық үшін салықтарды есептеудегі негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Салық және салық салу негіздері. Мүлік салығы. Көлік салығы. Жер салығы. Қосылған құн салығы. Акциздер. Ойын бизнесі салығы. Тіркелген салық. Корпоративтік және жеке табыс салығы. Шетелдік заңды және жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ерекшеліктері. Әлеуметтік салық. Жер қойнауын пайдаланушыларға салық салу. Арнайы салық режимі. Алымдар, баждар және төлемдер. Салықтық бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржы нарықтары және делдалдар
Курстың мақсаты студенттерге жеке деңгейде де, компания деңгейінде де табысты қаржылық шешімдер қабылдау үшін қаржы нарықтары мен делдалдар саласында білім беру болып табылады. Мазмұны: Қаржы нарығының қызмет етуінің теориялық негіздері. Қаржы нарығының негізгі түрлері және қаржы құралдары. Қаржы нарықтарының қызмет етуінің негізгі өзекті мәселелері, мысалы, Қазақстан және шет елдер. Қаржы нарығын және қаржы құралдарын талдаудың заманауи әдістері. Қолданбалы тақырыптар, соның ішінде ақша нарығы, қор және борыштық бағалы қағаздар нарығы, туынды бағалы қағаздар, валюта нарығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мақсаты: А2 жеткілікті деңгейде және В1 базалық жеткіліктілік деңгейінде шет тілді білім беру процесінде студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: АКТ саласында кәсіби бағытталған шет тілі қолданылады. Бағдарламалау, мәліметтер базасын әзірлеу, желілік технологиялар, Big Data, DB, Machine Learning құралдарын ағылшын тілінде қолдану мәселелері зерттелуде. Шет тілінде акт әзірлемелерін талдау, жобалау, іске асырудың практикалық дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық маркетинг
Мақсаты- маркетингтік стратегиялардың тиімділігін анықтайтын факторларды жүйелі және егжей-тегжейлі зерттеу. Мазмұны. Маркетинг фирманың бәсекеге қабілеттілігінің факторы ретінде. Стратегиялық және операциялық маркетинг. Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы. Стратегиялық талдау және диагностика. Басқарудың жүйелік тәсілі. Стратегиялық маркетинг жүйесінің құрылымы. Стратегиялық маркетингтегі болжау әдістері. Стратегиялық маркетингтегі Функционалды және басқа талдау түрлері. Ұйымның нарықтық мүмкіндіктерінің стратегиялық болжамдары. Стратегиялық бағаларды қалыптастыру. Стратегиялық басқару шешімін әзірлеу. Ұйымның бәсекеге қабілеттілік нормативтері мен стратегиясын әзірлеу. Ұйымның стратегиясын орындау жөніндегі инновациялық қызметі. Ұйым стратегиясының орындалуын жедел басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммерциялық маркетинг
Мақсаты - маркетингтік басқару саласындағы білімді қолдану және коммерциялық қызмет облысында практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны. Коммерциялық қызметтегі маркетинг тұжырымдамасы. Тауар айналымы саласындағы маркетинг. Қызметтер сервистік экономиканың негізі ретінде. Материалдық өндіріс саласындағы сауда. Бизнес-жоспар коммерциялық қызметті жоспарлау құралы ретінде. Тәуекелдер, түсініктер, түрлер, тәуекелдердің ықтималдығын анықтайтын факторлар. Аутсорсинг қызметтерінің маркетингі. Франчайзинг-аутсорсинг саласындағы әлеуметтік коммуникация. Коммерцияны басқарудың ұйымдастырушылық формалары. Сауда маркетингі. Электрондық сауданы ұйымдастыру. Коммерциядағы Маркетингтік коммуникациялар. Халықаралық коммерциялық операциялар. Коммерциядағы маркетингтің тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнес-коммуникациялар
Мақсаты: кәсіби қызметте тиімді іскерлік байланыстар орнатуға ықпал ететін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: Бизнес-коммуникациялар, олардың мәні мен сипаттамалары. Байланыс процесі: мазмұны, элементтері және кезеңдері. Іскерлік коммуникацияның нысандары мен түрлері. Іскерлік хат алмасу. Іскерлік әңгімелер мен кеңестер. Іскерлік келіссөздер. Іскерлік коммуникацияның заманауи формалары. Көшбасшының қарым-қатынас мәдениеті. Іскерлік коммуникация этикасы мен этикеті. Ұйымдастырушылық коммуникацияларды басқару. Маманның имиджі және сәтті қарым-қатынас құпиялары. Коммуникациялардың тиімділігі, оны бағалау критерийлері және арттыру факторлары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқиғалы маркетинг
Мақсаты- назар аудару және ұйымның мүдделерін алға жылжыту, тұтынушылардың мінез-құлқын, пікірі мен көзқарасын манипуляциялау саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны. Event-маркетингтің мәні, түсінігі және міндеттері қазіргі заманғы маркетингтің салыстырмалы түрде жаңа және перспективалы бағыттарының бірі ретінде оқиғалар маркетингінің ерекшеліктері мен түрлері. Тауарларды, қызметтерді және тауар маркасын жылжытуды ұйымдастырудың және жүзеге асырудың негізгі құралдары. Event-жобаларды іске асырудың артықшылықтары. Жарнамалық құралдардың стандартты жиынтығын жасаудың дәстүрлі тәсілі. БАҚ-тағы жарнама, жәрмеңкелер мен көрмелерге қатысу, сатуды ынталандыру, демеушілік, PR-компаниялар және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Студентердің ғылыми-зерттеу жұмысы
Мақсаты – өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің теориялық және тәжірибелік дағдылары. Мазмұны: Ғылыми мақала, курстық жұмыс және дипломдық зерттеу жазу кезінде мақсаттар мен міндеттерге сәйкес ақпараттың әдебиеттік көздеріне талдаулық шолу жасау. Кәсіпорынның қызметін қаржы-экономикалық талдау әдістемелерін зерттеу. Академиялық кезеңнің жоспарына сәйкес сынақ-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін зерттеу, мақаланың, курстық немесе дипломдық жұмыстың тақырыбына сәйкес басқарудың тиімділігін арттыру тетіктерін таңдау және негіздеу. Ұсынылған экономикалық тиімділікті арттырудың анықтамасын аннотациялау, қорытындыларды тұжырымдау, алынған нәтижелрді модельдеу, өңдеу және түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетигтік талдау
Мақсаты-маркетингтік жағдайларды талдау және маркетингтік шешімдер қабылдау үрдістерін модельдеу үшін экономикалық-математикалық әдістерді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны. Өнімнің мультиатрибутивтік моделі. Өнімнің мультиатрибутивтік моделінің құрылымын анықтау. Модельді ақпараттық қамтамасыз ету. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау. Ұсынысты орналастыру, тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Сатып алу процесін модельдеу. Тауарды өтемдік және өтемақы емес бағалау үшін "тапшылықты еңсеру" уәждемесіне сәйкес келетін сатып алуды модельдеу. Нарық сегментінің күйін анықтау. Сатып алу сұранысының қанағаттану дәрежесін бағалау. Нарықтарды сегменттеу. Матрицалық талдау. Стратегиялық жағдайларды анықтау. Өнімнің өмірлік циклінің моделі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтiк зерттеулер
Мақсаты - студенттердің маркетингтік зерттеулер туралы теориялық және практикалық білім алуы, шаруашылық субъектінің басқару процесіндегі олардың рөлі мен маңыздылығын түсіну. Мазмұны: Маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат. Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау. Маркетингтік зерттеу процесі. Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және этикасы. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің жалпы әдістері. Бақылау әдістері. Эксперименттерді ұйымдастыру. Сауалнама жүргізу. Үлгіні жоспарлау. Маркетингтегі сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі. Маркетингтегі фМКус-топ әдісі. Панельдік зерттеулер. Маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтиже беру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық қызмет негіздері
Мақсаты-нарықтық экономика жағдайында коммерциялық айналымды ұйымдастырудың теориялық негіздерін беру, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында коммерциялық операцияларды қалыптастыру және жүргізу негіздерін көрсету. Мазмұны. Коммерциялық жұмыстың мәні, рөлі және мазмұны. Коммерциялық жұмыстың тиімділігі. Коммерциялық ақпарат, оны қорғау. Сауда белгілері және олардың коммерциялық қызметтегі рөлі. Саудадағы экономикалық байланыстарды ұйымдастыру. Коммерциялық қызметтегі шарттар. Коммерциялық есептеулердің формалары мен әдістері. Тауарларды көтерме және бөлшек саудада сату бойынша коммерциялық жұмыс. Маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдары. Аукциондарда, конкурстарда (тендерлерде) сауда жасау. Лизинг. Факторинг. Франчайзинг.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық маркетинг
Мақсаты-білім алушыларда ақпараттық маркетинг теориясы мен практикасы саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру; олардың ақпараттық маркетинг бағдарламаларын өз бетінше әзірлеу дағдыларын алуы. Мазмұны. Ақпараттық маркетингтің мәні. Ақпараттық нарық және оның жұмыс істеу механизмі. Маркетингтік ақпараттық жүйе: түсінігі, түрлердің жіктелуі. Маркетингтік ақпаратты талдау әдістері. Заманауи ақпараттық модельдер. Маркетингтік зерттеулердегі инновациялық технологиялар. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар мен жүйелер. Маркетингтік талдау және жоспарлау әдістерін жүзеге асыратын заманауи бағдарламалық пакеттер. Интернетке жарнама тарату құралдары. Бизнестегі негізгі ресурстар мен Интернет қызметтері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қызметтер маркетингісі
Мақсаты-әр түрдің ерекшеліктерін ескере отырып, қызмет маркетингінің негізгі принциптері, тұжырымдамалары, әдістері мен стратегиялары туралы білім кешенін қалыптастыру. Мазмұны. Қазіргі экономикадағы қызметтер. Қызмет көрсету-маркетинг жүйесінің элементі. Ақпараттық-консалтингтік қызметтер маркетингі. Көлік қызметтерінің маркетингі. Байланыс қызметтері кәсіпорындарында маркетингті қолдану мүмкіндіктері. Сауда-делдалдық қызметтерді дамытудағы маркетингтің рөлі. Банктік маркетинг. Сақтандыру қызметтерінің маркетингі. Тұрмыстық қызмет көрсетуді және қоғамдық тамақтануды ұйымдастырудағы маркетинг элементтері. Туристік маркетингті ұйымдастыру. Қонақ үй бизнесінің маркетингі. Әлеуметтік саладағы қызметтерді дамыту. Мәдени-демалыс саласы қызметтерінің маркетингі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Seo-Marketing
Мақсаты-іздеу жүйелерінде сайттың көрінуін арттыру бойынша іс-шаралар жиынтығы мен жақсы қабылдау үшін жылжыту құралдарын зерттеу. Мазмұны. SEO маркетингінің түсінігі мен мәні. Негізгі іздеу сұраулары бойынша іздеу жүйелерінде сайттың көрінуін арттыру жөніндегі іс-шаралар. Іздеу жүйесінде пайдаланушының жақсы қабылдауы үшін тиімді жылжыту құралы. Әлеуетті тұтынушыға өнімді, брендті зерттеу. Веб-сайттардағы трафикті арттыру үшін іздеу жүйесін оңтайландыру технологиясы. SEO маркетингінің аралық көрсеткіштері мен тиімділігі: іздеу жүйелерінен көшу арқылы сайт трафигі; негізгі сұраулар бойынша Сайт позициялары; сайттан қоңыраулар мен қоңыраулар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Мақсаты-маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен тұжырымдамасын зерделеу, сондай-ақ оларды практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын игеру. Мазмұны. Маркетингті басқарудың мәні, мақсаттары, принциптері. Фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымы. Маркетингті стратегиялық, жедел жоспарлау. Кәсіпорындағы маркетингті басқару процесі және маркетингтік құрылымдар. Фирманың ішкі әлеуетін бағалау және талдау. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесі. Корпоративтік, функционалдық деңгейде маркетингті басқару. Аспаптық деңгейдегі маркетингтің өнім стратегиясы. Маркетингтің баға стратегиялары, тарату стратегиясы, тауарларды аспаптық деңгейде жылжыту стратегиялары. Маркетингті бақылау, бағалау және аудит.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті экономика
Мақсаты: креативті экономиканың және креативті индустриялардың жұмыс істеуі туралы білім кешенін және креативті саладағы инновациялық жобалармен және өнімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Пәннің негізгі ұғымдары мен түсініктері. Креативті экономиканы өлшеу тәсілдері. Креативті экономиканы дамыту құралдары. ҚР креативті индустриялары. ҚР креативті индустрияларында бизнесті дамытудың құқықтық негіздері және оларды жоспарлауда есепке алудың практикалық аспектілері. Шығармашылық экономикадағы тауарлар мен қызметтерге меншікті анықтау. Шығармашылық салалардағы Бизнес және инвестициялар. Креативті экономикадағы бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістері. Әлемдік шығармашылық индустрия. Креативті индустриялардың дамуымен өсуінің өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Мақсаты-студенттерге өндірістік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тенденцияларды қамтитын теориялық білім беру. Мазмұны. Өнеркәсіптік маркетингтің мәні, міндеттері мен даму тенденциялары. Өнеркәсіптік маркетинг стратегиялары. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметті жоспарлау. Өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтік зерттеулер. Өнеркәсіптік нарықтардағы бәсекелестік. Өнеркәсіптік өнімдер нарығының конъюнктурасы. Өнеркәсіптік нарықты сегменттеу. Өнеркәсіптік тауарларды сатып алу саласындағы Маркетинг. Өнеркәсіптік кәсіпорындардағы тауар саясаты және өнім ассортиментін басқару. Баға саясаты. Дайын өнімді бөлу мен өткізуді басқару. Тауарлық-материалдық қорларды жоспарлау және реттеу. Өнеркәсіптік маркетингтегі Маркетингтік коммуникациялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке сатуларды басқару
Мақсаты-нарықтық экономиканың заңдары мен категорияларына негізделген сату мен сатуды басқарудың теориялық және практикалық негіздерін зерделеу, оларды күнделікті іс-әрекетте қолдана білу Мазмұны. Қазіргі принциптер мен модельдер. Тиімді сату технологиясы. Тікелей сатуды ұйымдастыру. Сатудың формалары мен әдістері және іске асырудың оңтайлы жағдайларын модельдеу. Жеке сату техникасы. Тауарлар мен қызметтерді сатудың психологиялық аспектілері. Тұтынушылардың сатып алу мінез-құлқына тікелей және жанама әсер ету әдістері. Сату персоналын ынталандыру. Оңтайландыру принципі негізінде сатуды басқару сипаттамасы. Сату тиімділігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мақсатты аудитория және таргетинг
Мақсаты-әлеуметтік желілердегі мақсатты жарнамалар мен Яндекс пен Google-дағы контекстік жарнамалар үшін мақсатты аудиторияны анықтау тәсілдерін ашу. Мазмұны. Жарнама: ұғым және түрлері. Әлеуметтік желілерде аудиторияны жасанды интеллект белгілері бойынша және қолданумен іздеу гипотезалары. Сайтта орналастырылған материалдарға тарту үшін маркетингтік технологиялар. Таргетинг ұғымы және негізгі түрлері. Таргетингтегі ішкі және сыртқы аудитория бойынша жіктеу. Нысаналы аудиториялардың санаттары, нысаналы аудиториялармен жұмыс істеу кезіндегі міндеттер. Мақсатты аудитория сегменттері. Нысаналы бағдарламалардың түрлері. Әлеуметтік желілердегі аудиторияны таргеттеу параметрлері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бәсеке қабілеттілікті басқару
Мақсаты: заманауи тәсілдер/әдістемелер негізінде кәсіпорынның/өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау білімін, дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік артықшылықтарды анықтау және қамтамасыз ету. Мазмұны. Бәсекелестік теориялары, бәсекелестік қатынастар. Бәсекеге қабілеттіліктің мәні. Деңгейлер, бәсекеге қабілеттілік объектілері. Компанияның бәсекеге қабілеттілігін басқарудың теориялық негіздері. Экономикадағы объектілерді басқарудың ғылыми тәсілдері. Басқарудың бәсекеге қабілеттілікке бағдарлануы. Объектілердің бәсекелестік артықшылықтарын басқару. Объектілердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жөніндегі іс-шаралар. Объектілердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Өнім сапасы және қызмет көрсету. Ресурстарды үнемдеу және баға белгілеу әдістері. Мақсаттарды қалыптастыру, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру стратегиялары. Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру стратегиясын әзірлеу және іске асыру. Бәсекеге қабілеттілікті арттыру стратегиясын іске асыру тетігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интернет маркетинг
Мақсаты-кез-келген меншік нысанындағы кәсіпорындарда маркетинг мамандары ретінде табысты қызмет ету үшін қажетті білім мен дағдыларды іс жүзінде қолдану, нарыққа жылжытуда интернет технологияларының мүмкіндіктерін қолдану саласындағы білімді қалыптастыру Мазмұны. Нарыққа ілгерілетудегі интернет технологияларының мүмкіндіктері. Пайдалану интернеттегі маркетинг құралдары. Жарнамалық, PR, BTL науқандарын өткізу. Электрондық пошта маркетингі. Дәстүрлі акциялар мен науқандардың тиімділігін бағалау интернетті пайдалану құралдар. Әлеуметтік медиа және жаңа медиа Маркетинг. Интернет-маркетинг стратегиялары. Маркетингтік стратегияның міндеттерін орындау үшін сандық байланыс арналарын таңдау. Интернет-жарнама.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сапаны бақылау
Мақсаты - студенттерде кәсіпорынның экономикалық мақсаттарына қол жеткізу, оның өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру құралы ретінде сапа менеджменті туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны. "Сапа менеджменті" ғылымының пәні мен әдісі. Өнім сапасының көрсеткіштері. Сапаны талдаудың математикалық әдістері. Өнім сапасын басқарудың жүйелік тәсілі. Сапаны басқарудың отандық және шетелдік тәжірибелері. Өнім сапасын технологиялық қамтамасыз ету. Өнім сапасын бақылау жүйесі. Өнімнің сапасын бақылаудың статистикалық әдістері. Өнімдер мен сапа жүйелерін сертификаттау. Сапа менеджменті жүйелерінің тиімділігі мен тиімділігін бағалау. Сапаны жақсартудың әсері. Сапа экономикасы
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджмент
Мақсаты-студенттердің теориялық білімдерін зерделеу, оларда жарнамалық Менеджмент және жарнамалық маркетинг мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды құру мен қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің мақсаттары, функциялары. Жарнама мақсатын таңдауды анықтайтын факторлар. Жарнамадағы мәтіндік ақпараттың түсінігі, түрлері және функциялары. Жасанды интеллектті қолдана отырып, Цифрлық индустриядағы заманауи жарнамалық менеджменттің мәні мен сипаттамалары. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің заманауи тәсілдері. Жарнаманы жоспарлау және басқару шешімдерін қабылдау. Жарнамалық басқарудағы жоспарлау кезеңдері. Интернет және жарнама. Жасанды интеллекттің жарнамалық басқаруға әсері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тауартанудың теориялық негіздері
Мақсаты-тауартану саласындағы негізгі ұғымдарды ашу, тауартану қызметінің объектілері мен субъектілерін, тауартануда қолданылатын әдістерді сипаттау; негізгі тауар сипаттамаларын беру және тауарлардың сапасы мен санын қалыптастыруды және сақтауды қамтамасыз ететін факторларды ашу. Мазмұны. Тауартану пәні және негізгі санаттары. Тауартану қызметінің объектілері мен субъектілері. Тауарларды жіктеу және кодтау. Тауарлар ассортименті. Ассортиментті басқару принциптері. Тауарлардың сапасы. Тауарлардың қасиеттері. Тауарлардың тұтынушылық қасиеттері мен сапа көрсеткіштері. Тауарларды стандарттау негіздері. Сертификаттау негіздері. Тауарлардың сапасын бағалау. Тауарлардың сапасын бақылау. Тауар сараптамасы. Тауарларды орау. Тауарлық ақпарат құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логистика
Мақсаты-студенттерді логистиканы дамытудың алғы шарттары және кезеңдерімен, логистикалық ағындар және жүйелер ұғымдарымен, материалдық ағындарды басқарудағы логистика принциптерімен таныстыру Мазмұны. Логистика ұғымының мәні, оның тұжырымдамасы мен принциптері. Материалдық ағындар, логистикалық операциялар және жүйелер. Сатып алу логистикасы. Өндірістік логистика. Тарату логистикасы. Көлік логистикасы. Ақпараттық логистика. Логистикадағы қорлар. Қоймалау, жүк өңдеу және орау. Логистикалық қызмет. Логистикалық қызмет жүйесін қалыптастыру. Логистикалық әкімшілік. Ұйымдастырушылық логистикалық құрылымдардың даму кезеңдері. Жаһандық логистикалық жүйелер. Интеграциялық бірлестіктердің формалары және олардың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Саудаға франчайзинг
Мақсаты: франчайзинг саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны. Франчайзинг түсінігі, түрлері, анықтамасы. Франчайзинг стандарты. Франчайзинг тұжырымдамасының деңгейлері. Тауарларды орналасты-рудың жалпы ережелері. Көрмелерді ұйымдастыру. Сауданы ұйымдастырудағы клиентке бағытталған тәсіл. Франчайзингті құқықтық реттеу. Дүкеннің микроәлемін оның тұтынушыға әсері тұрғысынан талдау және бағалау. Франчайзинг жүйесіндегі қатынастардың экономикалық механизмі. Франчайзингтің артықшылықтары. Франчайзингтің кемшіліктері. Франчайзингтік операцияларды пайдаланудың шетелдік тәжірибесі. ҚР-да франчайзингтік нарықты дамыту. Франчайзинг немесе коммерциялық концессия шартын әзірлеу. Шартты басқа елдерге бейімдеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логистикалық жүйелердi басқару
Мақсаты – өндірістік қызметтегі материалдық, ақпараттық және қаржылық ағындарды басқару үшін ұйымның логистикалық жүйесі туралы білімді дамыту. Мазмұны: Логистикаға кіріспе. Логистикалық инфрақұрылым. Логистикалық шығындарды оңтайландырудың үлгілері мен әдістері. Бизнес-процестерді оңтайландыру үшін «Цифрлық логистикалық егіздер». Тарату (өткізу) логистикасы. Материалдық ресурстарды басқару. Логистикалық концепциядағы өнімдер. Тасымалдауды ұйымдастыру. Қойма және керек-жарақтар. Логистика және өндірісті жоспарлау. Тапсырысты орындау циклін ұйымдастыру. Логистикалық ақпараттық жүйелер. Логистикалық бақылаудың негізгі көрсеткіштерін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тауарлар және қызметтер сараптамасы
Мақсаты-өнімнің сапасын дұрыс және білікті сәйкестендіру және бағалау үшін сараптама саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Тауар сараптамасы, оның пәні, міндеттері мен объектілері. Тауар сараптамасының әдіснамасы және нормативтік-құқықтық базасы. Сарапшы, оның міндеттері мен құзыреттері. ҚР сараптама мекемелерінің жүйесі. Сараптама қызметін жүзеге асыратын халықаралық ұйымдар. Сот тауар сараптамасы. Сандық тауар сараптамасы. Сапа мен жинақтылықтың тауарлық сараптамасы. Бағалау, сәйкестендіру тауар сараптамасы. Аутентификацияның тауарлық сараптамасы. Тауарлар мен шикізатқа ветеринариялық-санитариялық сараптама. Кеден деле және халықаралық саудадағы сараптама.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Мақсаты-коммуникацияның ғылыми-теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді жылжытудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны. Маркетингтік коммуникацияның теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамалары. Маркетингтік коммуникацияларға арналған мақсатты аудиториялар. Маркетингтік коммуникация арналары. Жылжыту жүйесіндегі шешімдер-микс. Жарнама: мәні мен түрлері. Жарнамалық қызметті ұйымдастыру. Сатуды ынталандыру. Қоғаммен байланыс. Жеке сату. Қарым-қатынас маркетингі. Жаңа коммуникациялық технологиялар. Маркетингтік коммуникацияның бір түрі ретінде брендинг құру. Жылжыту бюджетін әзірлеу. Тауарлар мен қызметтерді жылжытудың коммуникативті және экономикалық тиімділігі. Әр түрлі салалардағы фирмалар мен кәсіпорындарда коммуникациялық саясатты әзірлеу ерекшеліктері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамалық менеджмент
Мақсаты-студенттердің негізгі ұғымдар мен принциптерді игеруі, білім алу және бизнес-субъектілердің жарнамалық қызметінің психотехнологияларын жүзеге асыруда дағдыларды дамыту. Мазмұны. Жарнамалық менеджменттің мәні мен мазмұны. Жарнамалық коммуникацияның теориялық негіздері. Мақсат қою және нарықтық позициялау. Нарықтық қатынастар контекстіндегі жарнама. Жарнаманың әсер етуінің психологиялық механизмдері. Жарнамалық қызметтің Әлеуметтік, этикалық және құқықтық аспектілері. Тұтынушы аудиториясын талдау. Жарнамалық хабарлама жасау. Жарнамалық науқанды жоспарлау және жүзеге асыру. Жарнамалық хабарламаны әзірлеу стратегиясы. Жарнамалық хабарлама жасау тактикасы. Жарнамалық қызметті басқару. Жарнама қызметтері. Жарнама беруші мен жарнама агенттігі арасындағы қарым-қатынас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мерчендайзинг
Мақсаты-сауда кәсіпорнының тиімді дамуын қамтамасыз ету үшін теориялық білімді, практикалық сауда дағдыларын игеру. Мазмұны. Сауда-саттықтың түсінігі, мәні және маңызы. Сауда-саттық қызметінің объектілері, қатысушылары. Сауда-саттықтың негізгі ережелері. Психологиялық (мінез-құлық) факторлар. Сауда технологияларындағы тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері. Тауарлар мен сауда кәсіпорындарын жіктеуге мерчандайзингтік тәсіл. Сауда алаңын бөлу және сатып алу ағындарын реттеу тәсілдері. Импульсті сатып алу әдісі. "АВС әдісі"бойынша тауарларды сату. Кәсіпорындардың әртүрлі түрлерінде сатудың аралас әдістері. Бөлшек сауда кәсіпорындарында сауданы жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендтік стратегия құралдары
Мақсат-студенттерге брендті жылжыту процесінде қолданылатын маркетингтік құралдар мен арналар туралы түсінік беру. Мазмұны. Бренд және брендинг: негізгі ұғымдар. Брендтің сәйкестендіру жүйесі. Брендтің жеке басы. Стратегиялық бренд-коммуникациялық науқандар. Брендинг стратегиясы. Брендті дамыту (бренд ғимараты). Бренд қозғалысы. Бренд платформасы (бренд платформасы). Брендбук және басқа бренд паспорттау құралдары. Жарнамалық науқандарды жоспарлау. Бизнес-стратегияны іске асыру құралдары. ATL (above the Line) жарнама. BTL (below the Line) жарнама. TTL (Through the Line) жарнама. SMM құралдары. Брендинг-тің ажырамас бөлігі ретінде қолтаңба стилі. Бренд құны
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экспорттық маркетинг
Мақсаты-әлемдік нарыққа шығу кезінде маркетинг тұжырымдамасын қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны. Экспорттық маркетингтің мәні. Экспорт-тық маркетинг субъектілері. Бизнесті жаһандандыру және экономиканы интернационалдандыру сипаттамасы. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы экспорттық маркетинг компанияны интернационалдан-дыру кезеңі ретінде. Халықаралық бизнес ортасын талдау, Компания қызметінің халықаралық стратегиясын әзірлеудің бастамасы ретінде. Экономикалық жүйе типінің және нарықтық экономика моделінің жалпы сипаттамасы. Шетелде кәсіпкерлік тәуекелдерін анықтау. Таңдау және бағалау сыртқы нарықтың тартымдылығы. Экспорттық маркетингті ұйымдастыру және бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендке қызмет көрсету және басқару
Мақсаты-студенттерге келесі міндеттерді шешу үшін қажетті білім жиынтығын ұсыну: брендті дамыту, брендті нарыққа шығару, брендті басқару, брендтің құнын бағалау. Мазмұны. Брендингке кіріспе. Нарықтағы сатып алу тәртібі. Брендтердің түрлері, артықшылықтары. Бренд құру. Брендті дамыту әдістері. Бренд аудиті. Тауарлар ассортиментін зерттеу. Бренд архитектурасы. Төрт өлшемді брендингтің түсінігі мен сипаттамасы. Модель және бренд кодын құру. Брендтің өсуі. Ребрендинг. Ребрендингтің себептері мен әдістері. Бренд капиталы. Бірлескен брендинг, демеушілік және серіктестік маркетинг. Сызықтық емес брендинг. Жаһандық брендті басқару. Интернет байланыс және бренд құру құралы ретінде
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көрнекі қарым-қатынас стратегиялары
Мақсаты-көрнекі коммуникациялар мен оның объектілерінің негізгі мәселелерін ашу, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану. Мазмұны. Дизайнды коммуникация ретінде көру және түсіну. Көрнекі коммуникацияның даму тарихы. Көрнекі байланыс нысандары мен құралдары. Жарнамадағы визуалды байланыс. Бренд стилі мен логотипінің дизайны. Жобалау дағдыларын қолдану және пайдалану. Сандық UI/UX дизайн технологиялары. Бренд пен бизнестің визуалды коммуникациясының брендтері мен стратегияларын әзірлеу. Байланыс тиімділігін талдау. Жарнамалық өнімдер мен компанияларды дамытудағы дизайнның рөлі мен орны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Мақсаты- танымал шетелдік және отандық кәсіпорындардың қызметтері мысалында халықаралық маркетингтің теориялық негіздерін, элементтері мен әдістерін зерттеу және практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны. Халықаралық маркетингтің мәні. Халықаралық фирмалар, олардың сипаттамалары мен қызмет ерекшеліктері. Халықаралық маркетингтік орта. Халықаралық маркетингтегі зерттеулер. Халықаралық маркетингтегі нарықты сегментациялау. Халықаралық тауар саясаты. Компанияның халықаралық нарықтағы бәсекеге қабілеттілігі. Халықаралық баға саясаты. Халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысы. Фирманың халықаралық коммуникациялық саясаты. Сыртқы нарыққа шығу стратегиялары. Сыртқы экономикалық қызмет. Халықаралық маркетингті Стратегиялық жоспарлау. Халықаралық маркетингті ұйымдастыру және бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аумақтық Маркетинг
Мақсаты – студенттерде, өзіне тән маркетингтік коммуникацияларды, олардың элементтері және өзара байланыстарымен, қалыптастыру маркетингтік сипаттағы дағдыларын тұтынушылырға жақындату пәні ретінде, басқарудың күрделі аумақтық-шарушылық нысаны туралы көзқарасын дамыту. Мазмұны: Аумақ маркетингінің әлеуметтікэкономикалық мәні. Маркетингтің мақсаттары, міндеттері, қағидалары, қызметтері, аумақ маркетингінің экономикалық мәні. Аумақ маркетингі кешенінің элементтерін құрастыру. Аумақ маркетингінің түрлері. Аумақтардық маркетингтік қызметін ақпараттық қамтамасыз ету. Аумақтық басқарудағы мақсаттық маркетинг. Аумақтық маркетингтегі сегментация. Аумақтарды позициялау және дифференциациялау. Орындар брендингі үшін тиімділігі негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас маркетингі
Мақсаты – студенттерді маркетингтік әрекеттердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қолданылатын базалық концепциялар және әдістермен таныстыру. Мазмұны: Қарым-қатынас маркетингі концепциясының теориялық негіздері. Қарым-қатынас маркетингінде клиенттің ролі мен маңызы. Клиенттердің құндылығын зерттеудің әдістемелік аспектілері. Клиенттердің жақтаушылығын қалыптастыру кезінде CRM-жүйені пайдалану. Клиенттік бағдарламалардың сервистік құраушысы. Клиеттердің қанағаттануы қарым-қатынастарды сақтап қалу факторы ретінде. Ішкі маркетинг. Жеткізушілермен және мердігерлермен әріптестік қарым-қатынас маркетингі. Компания имиджі әлеуметтік бағытталған макркетинг құралы ретінде. Қарым-қатынас және әрекеттестік маркетингінің тәжірибелік аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Стратегиялық IT-маркетинг
Мақсаты – ақпараттық-цифрлық технологияларды, стратегияларды жоспарлау кезінде олардың нәтижелерін кейіннен қолдану мақсатында компанияларды нарыққа және процестерге жылжытудың қолданбалы тәсілдерін қолдану. Мазмұны. Стратегиялық it-маркетингті дамытудың қазіргі тенденциялары. Стратегиялық маркетингтік зерттеулер нәтижелерінің мазмұны мен қолданылуы. Тауар саясатында it-маркетингтік стратегияларды ұйымдастыру. Өнімнің құрамдас бөліктерін талдаудың стратегиялық тәсілдерінің сипаттамасы. Тауар саясатын қалыптастыру. Баға саясатында it-маркетингтік стратегияларды қолдану. Маркетингтік стратегия шеңберіндегі Коммуникациялық саясат. IT стратегиясын іске асыру: құрылымы, жүйелері, мәдениеті және өзгерістері. Мамандандырылған маркетингтік стратегиялар: халықаралық, мәдениетаралық, аумақтық маркетинг, цифрлық
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану, кәсіби дамуды көрсету
- Ұйымның бизнес - процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, брендинг, өзарақатынастар мен территория маркетингінің категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, бренд-менеджмент, визуалды коммуникация, жылжыту, орналастыру және электрондық сауда стратегияларын әзірлеу.
- Жасанды интеллект негізінде цифрлық технологиялар мен заманауи жарнамалық құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру
- Тауартану негіздерін білуді, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді, оның ішінде сот қызметтерін сараптауды пайдалана отырып, маркетингтік талдау, өнімді сертификаттау жүргізу
- Өңірдің, елдің статистикалық деректері бойынша логистикалық жүйелерді және сату қызметтерінің жұмыстарын қолдану арқылы тауарлық ассортименттік топтардың өткізу көрсеткіштерін талдау
- Корпоративтік, функционалдық және құралдық маркетингтік стратегияларды және оларды іске асыру тактикасын әзірлеу
- Бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік, қаржы және аудиттің негізгі критерийлері мен принциптерін қолдана отырып, өндірістік және сауда кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
- Мемлекеттік саясат құралдарын, Қазақстанның және басқа елдердің сыртқы экономикалық қызметін реттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындардың сауда саясатын іске асырудың тиімділігін арттыру
- Бизнесті ақпараттандыру саласындағы әртүрлі интернет-құралдардың, ғылыми-зерттеу, кәсіпкерлік білімдердің көмегімен кәсіпорындар қызметінің тиімділігіне кешенді бағалау жүргізу
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз әрекеттеріңізді реттін түзете отырып және басқару әдістерін қолда отырып, өз көзқарасын дұрыс қорғау