Қызмет көрсету маркетингі

  • Ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, жалпылау және талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетін меңгеру; қызметтер нарығында жұмыс істейтін ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру; ұйымдардың операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру; Экономикалық тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және сұраныстың қалыптасуы.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top