Маркетингтік коммуникация

  • Танысу, оның элементтері және олардың өзара байланысы, жарнамалық маркетинг саласында негізгі білім мен дағдыларды игеру, жарнамамен, сатуды ынталандыру әдістерімен, Public Relations, тікелей маркетинг, жеке сату. Маркетингтік коммуникацияның нақты құралдарының мәні мен ерекшеліктерін және оларды біртұтас және тиімді жылжыту бағдарламасына біріктіру жолдарын терең түсіну үшін қажетті теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Жарнама, жеке сату, сатуды ынталандыру, PR, көрме қызметі және ішкі маркетинг бағдарламаларында шешімдер әзірлеу. Бірыңғай кешенді бағдарламада маркетингтік коммуникацияның нақты құралдарының мүмкіндіктерін біріктіру. Әзірленген жобалық шешімдерді негіздеу және практикалық қызметке енгізу.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top